quote:De website iTalkiPhone.com heeft ontdekt dat je dankzij een bug in de Amerikaanse online Apple Store de iPhone 3G S kunt bestellen zonder een bijbehorend abonnement van AT&T af te sluiten. Het gaat om een ongesubsidieerd toestel, dus je zult wel je portemonnee moeten trekken: $599 voor de 16GB iPhone 3G S en $699 voor de 32GB iPhone 3G S. En een Amerikaans afleveradres heb je ook nodig, maar dat is met diensten als myus.com wel te regelen. Om de truc uit te voeren installeer je de Firebug-extensie voor Firefox. Je opent de productpagina voor een niet-Apple-product, bijvoorbeeld de Mophie Juice Pack. Klik op het torretje rechtsonder in je browservenster, klik op Inspect, voeg het product aan je mandje toe en wijzig daarna de productcode.
Die code is als volgt:
iPhone 3G 8GB ($499): MB046LL/A
iPhone 3GS 16GB Black ($599): MB715LL/A
iPhone 3GS 16GB White ($599): MB716LL/A
iPhone 3GS 32GB Black ($699): MB717LL/A
iPhone 3GS 32GB White ($699): MB718LL/A
Nogmaals op ‘Add To Card’ drukken en de iPhone wordt opgestuurd zonder dat je een AT&T-contract hoeft af te sluiten. De truc schijnt bevestigd te zijn door een Apple-vertegenwoordiger. Eén probleem is er wel: de iPhone is weliswaar zonder abonnement, maar er zit wel een simlock op. En daarvan is nog steeds niet definitief bekend of het iPhone Dev Team er een unlock voor heeft.
Pittige prijzen voor een simlocked.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:40 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Voor de geinteresseerden: hoe een iPhone 3GS te scoren in de VS zonder AT&T abonnement.
[..]
FTPquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:15 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Microsoft haalt IE uit Europese Windows 7
Ik zie het al helemaal voor me, Windows 7 installeren en dan geen browser kunnen downloaden omdat je geen browser hebt
600+ reacties.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:15 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik zie het al helemaal voor me, Windows 7 installeren en dan geen browser kunnen downloaden omdat je geen browser hebt
Wat een onzin zegquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:15 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Vooral als die browser geen flauw benul heeft van webstandaarden en zo innovatief is als een baksteen. Want dan blokkeer je de ontwikkeling van het web en dat is het hele probleem.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:52 schreef Swetsenegger het volgende:
En zo zie je maar dat de EU niet snapt waar het over gaat. Er is natuurlijk niets mis met een browser meeleveren. Het is alleen vervelend als een browser dusdanig verweven zit met een OS dat je niet zonder die browser kan.
Maar ja... om dat nou op europees politiek niveau te regelen....quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
Vooral als die browser geen flauw benul heeft van webstandaarden en zo innovatief is als een baksteen. Want dan blokkeer je de ontwikkeling van het web en dat is het hele probleem.
Nee, dat vind ik ook niet zo sjiek.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Maar ja... om dat nou op europees politiek niveau te regelen....
Voor de nog scherpere lezer: Microsoft moet helemaal niets. De EU is met een onderzoek bezig, Microsoft heeft gezegd niet te wachten op de uitkomst van dat onderzoek en heeft daarom deze stap gezet. De EU is hier niet blij mee:quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:51 schreef Tijn het volgende:
Maar goed, voor de scherpe lezer: er gaan geen computers zonder browser worden verkocht. Microsoft moet een IE-loze Windows leveren
Ik heb het idee dat deze stap van Microsoft is bedoeld om de EU onder druk te zetten: als jullie doorzetten doen we dit, kijken hoeveel kritiek jullie dan krijgen.quote:De Europese Commissie reageerde echter niet enthousiast op de knieval van Microsoft. ''Microsoft heeft blijktbaar besloten om klanten een versie van Windows aan te bieden zonder een webbrowser. In plaats van meer, lijkt Microsoft te hebben gekozen voor minder keuze'', laat de Commissie in een verklaring weten.
De Commissie suggereerde zelf eerder dat Microsoft naast Internet Explorer juist verschillende andere browsers moest meeleveren, zoals Firefox, Opera en Safari. Consumenten zouden dan bij het eerste gebruik van hun pc zelf kunnen aangeven welk product ze prefereren.
Ubuntu?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:51 schreef Tijn het volgende:
Dit is serieus wel een voordeel van Linux trouwens. Daar klik je gewoon Firefox aan vanuit het repository van jouw distro en je kunt gaan.
Ik zeg: bring it onquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:01 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat deze stap van Microsoft is bedoeld om de EU onder druk te zetten: als jullie doorzetten doen we dit, kijken hoeveel kritiek jullie dan krijgen.
Oh, het houdt me ook zeker niet tegen hoor!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:12 schreef Tijn het volgende:
Des te leuker is het om toe te kijken vanaf de zijlijn en dingen te roepen, Jarno
Alles voor een rel Walt.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:20 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Jarno is echt helemaal bekeerd he?
Stiekem is Windows Verkenner ook een ingecapsuleerde vorm van Internet Explorer..quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:15 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |