Wat ik me nou altijd afvraag he.. Als zulke meisjes dat te weten komen, dat hun ex-vriendje homoseksueel is/was, zouden zij zich dan gaan afvragen of zij de oorzaak daarvan zijn?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Annemarie idd, maar toen was ik 15 volgens mij. Die zat in het zelfde jeugdkoor en wilde me een konijn op mijn verjaardag geven.
Te laat. We hebben alles intussen al op.quote:
vanavond weer groot feest oip het strand !quote:Op zaterdag 13 juni 2009 19:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Te laat. We hebben alles intussen al op.
Ter gelegenheid waarvan?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 19:20 schreef Bjoro het volgende:
vanavond weer groot feest oip het strand !
De Republiek is het strijdtoneel
dat denk ik ook...of anders vanwege de inkomsten, lijkt mequote:
die gaan naar mijquote:Op zaterdag 13 juni 2009 19:25 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dat denk ik ook...of anders vanwege de inkomsten, lijkt me
Ik vind fok ook vrij rechts hoor!, maar geen stijl spant de kroonquote:Op zondag 14 juni 2009 23:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb geen stijl overleeefd
Ik heb door de downtime Geenstijl ontdekt.
Tong80 newbiequote:Op zondag 14 juni 2009 23:47 schreef tong80 het volgende:
Ik heb geen stijl overleeefd
Ik heb door de downtime Geenstijl ontdekt.
Ik had er over gehoord. Maar het is echt triest daar.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:49 schreef maril het volgende:
[..]
Ik vind fok ook vrij rechts hoor!, maar geen stijl spant de kroon
En dat begint dus ook een omroep (Powned), net zoals het grote broertje De Telegraaf (Wakker Nederland)quote:Op zondag 14 juni 2009 23:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik had er over gehoord. Maar het is echt triest daar.
Als er een topic is over een wit en zwart tweelinglammetje komt Geert Wilders erbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |