quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:55 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
heb in een boze bui alles los getrokken
op de stoep neer geflikkerd upc gebeld
en gemeld waar het lag en dat als het niet binnen een half uur opgehaald werd de mensen in mijn buurt er ook wel raad mee wisten![]()
binnen 15min stond er een monteur het op te rapen voor mn deur ... dan zijn ze wel snel ....
Whehehehehe hij zei iig nog sorriequote:Op donderdag 11 juni 2009 10:00 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ja pcies dan kan het wel allemaal asap ....
toen ik nog in amsterdam werkte (naast upc)
gigantische neger in de winkel echt zo'n boom van een vent....
wacht netjes zn beurt af .
is aan de beurt hoop gebler en geschreeuw pleurt zootje troep op de toonbank .
kerel laten uit razen .... en dan zo van meneer .... upc zit hier naast![]()
![]()
kerel heel droogsolly pakt zn meuk en vertrekt naar de upc winkel naast ons.
10min later politie voor de deur whehehehe.
Prachtigquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:00 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ja pcies dan kan het wel allemaal asap ....
toen ik nog in amsterdam werkte (naast upc)
gigantische neger in de winkel echt zo'n boom van een vent....
wacht netjes zn beurt af .
is aan de beurt hoop gebler en geschreeuw pleurt zootje troep op de toonbank .
kerel laten uit razen .... en dan zo van meneer .... upc zit hier naast![]()
![]()
kerel heel droogsolly pakt zn meuk en vertrekt naar de upc winkel naast ons.
10min later politie voor de deur whehehehe.
Leuk man.. ga ik ook doenquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:02 schreef Fha het volgende:
[ afbeelding ]
Zo. ( de tekst is overigens niet door mij verzonnen maar door een vriend)
ja idd was best aardige kerel volgens mijquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Whehehehehe hij zei iig nog sorrie
whaha.. de meeste energiebedrijven zullen zich er in eerste instantie weinig van aantrekken, zo'n blokkade. Wellicht na wat dreigen dat het werkt, maar het zal niet gemakkelijk zijn.quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:45 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
automatische incasso stoppen ? leren ze het snel genoeg!
Uhm *denkt na* ik heb hem.. maandag ( ofzo?) besteld op internet, maar ik geloof dat ik hem gister ook al op kon halen. Dus dat valt wel meequote:Op donderdag 11 juni 2009 10:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Leuk man.. ga ik ook doen
Hoe lang moet je op zo´n ding wachten?
soms word je gewoon zo pissed gemaaktquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:05 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ja idd was best aardige kerel volgens mij
alleen upc is zo'n takke organisatie ... kan me voor stellen dat ie pist was ...
was ook echt zo'n kerel dat als je ruzie hebt je gelijk denkt rennuhhhhhhh
hier is het altijd feest !!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
soms word je gewoon zo pissed gemaakt
en als consument sta je vaak niet sterk dus dat frustreert extra
Feest
Oh nee, moet werken![]()
Mooi, dan weet ik al wat ik voor vaderdag doequote:Op donderdag 11 juni 2009 10:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Uhm *denkt na* ik heb hem.. maandag ( ofzo?) besteld op internet, maar ik geloof dat ik hem gister ook al op kon halen. Dus dat valt wel mee
Shut upquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:07 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
hier is het altijd feest !!!!!!!!!!!!
en nu helemaal omdat ik vrij ben
Ik stuur altijd een goeie fles port naar mijn opaquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mooi, dan weet ik al wat ik voor vaderdag doe
make mequote:
nja mn pa heeft al whiskey met zn verjaardag (3 mei) gehad dus krijgt ie nu een foto van zn kleinzoon op een taartquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik stuur altijd een goeie fles port naar mijn opa
Ook leukquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nja mn pa heeft al whiskey met zn verjaardag (3 mei) gehad dus krijgt ie nu een foto van zn kleinzoon op een taart
Jij hebt toch zo´n geluk dat je niet in de buurt van Maastricht zit...quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:12 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
make memoet toch al op de bank
Ja ja. Maar als je blut bent "ligt het aan het energiebedrijf" huhquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik stuur altijd een goeie fles port naar mijn opa
quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jij hebt toch zo´n geluk dat je niet in de buurt van Maastricht zit...
quote:
Weet je zeker dat het het ziekenhuis was?quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:19 schreef Muck het volgende:
dit heb ik nog nooit meegemaakt!
ik moet morgen naar het ziekenhuis en daar moet ik standaard op zijn minst 20 minuten wachten. Krijg ik net een telefoontje met de vraag of ik een kwartiertje eerder kan
Jij met je gaatjes vullen, ik zal jouw gat eens vullenquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:16 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
whehehehe want anders ..... praatjs vullen geen gaatje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |