Die koffer is niet de Macguffin maar die inhoud van de koffer.quote:
Iets wat belangrijk is voor de film maar geheim gehouden wordt voor de kijker?quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die koffer is niet de Macguffin maar die inhoud van de koffer.
Inderdaad een plotdevice wat nooit onthuld wordt. Maltese Falcon, 39 Steps en North By Northwest hadden er ook 1. En de serie Alias was ook rond een Macguffin gebouwd.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:28 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Iets wat belangrijk is voor de film maar geheim gehouden wordt voor de kijker?
Dat beeldje komt toch gewoon in beeld, of wat bedoel je? Tijdje geleden alweer dat ik die gezien hebquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Inderdaad een plotdevice wat nooit onthuld wordt. Maltese Falcon
Öresund is goed, maar het is Øresundsbroen of Öresundsbronquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:40 schreef Ofyles2 het volgende:
Öresundsbruggen
Volgens mij was het een fake. Die echte zie je niet.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:34 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat beeldje komt toch gewoon in beeld, of wat bedoel je? Tijdje geleden alweer dat ik die gezien heb
Stand deel 1599:quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:55 schreef Ofyles2 het volgende:
Tia Hellebaut
quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:18 schreef Tanjaa het volgende:
Alice Silverstone ofzoiets?
de clip ( ff gegoogled)quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:20 schreef Siniti het volgende:
Ik ga mee met Tanjaa. Liv Tyler zat in de Aerosmith clips maar ziet er heel anders uit
Inderdaad.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:30 schreef Platina het volgende:
Aah jammer dat ik dit gemist heb, had em geweten. Crank 2 bevatte er ook een.
Oh ja natuurlijk er zaten er 2 inquote:Op woensdag 10 juni 2009 19:21 schreef qonmann het volgende:
[..]
de clip ( ff gegoogled)
aerosmith music video - CRAZY - with liv tyler and alicia silverstone
Nou dat met die paarden hoeft niet meer hoorquote:Op woensdag 10 juni 2009 19:30 schreef qonmann het volgende:
aan elkaar zetten, de lucht uitpompen en dan met paarden proberen ze uit elkaar te trekken..gaat niet lukken
Leuk proefjequote:Op woensdag 10 juni 2009 19:33 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Nou dat met die paarden hoeft niet meer hoorWe hebben het in de klas gedaan, en dan gewoon een leerling aan een kant en een andere aan de andere kant.
Heb ik ook meegemaakt.quote:
Uhuh ^^quote:
Stand deel 1599quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:38 schreef Ofyles2 het volgende:
Amman
Het HOEFT niet, maar het ging er om dat het zelfs met paarden niet lukt. Paarden zijn over het algemeen sterker dan leerlingenquote:Op woensdag 10 juni 2009 19:33 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Nou dat met die paarden hoeft niet meer hoorWe hebben het in de klas gedaan, en dan gewoon een leerling aan een kant en een andere aan de andere kant.
Dat zeg ik toch, dat het met die paarden niet meer hoeftquote:Op woensdag 10 juni 2009 19:44 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Het HOEFT niet, maar het ging er om dat het zelfs met paarden niet lukt. Paarden zijn over het algemeen sterker dan leerlingen
Nederland is niet ingekleurd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |