Nee, het heeft geen betrekking op een persoon.quote:
Het is geen genre. Die titels hadden 1 ding gemeen. * kuch*voorwerp*kuch*quote:
Ha Tongquote:
Zwaard?quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het is geen genre. Die titels hadden 1 ding gemeen. * kuch*voorwerp*kuch*
Die vraag over Herman van Molle had ik direct geweten, maar ik was gisteren heel vroeg uitgeteld.quote:
Dat zou ik niet weten.quote:
Ja, dat had ik wel gedacht, maar dat niemand een flauw idee had was weer het ander uiterste.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:23 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die vraag over Herman van Molle had ik direct geweten, maar ik was gisteren heel vroeg uitgeteld.
Again.... Ik zou het niet weten....quote:
Die koffer is niet de Macguffin maar die inhoud van de koffer.quote:
Iets wat belangrijk is voor de film maar geheim gehouden wordt voor de kijker?quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die koffer is niet de Macguffin maar die inhoud van de koffer.
Inderdaad een plotdevice wat nooit onthuld wordt. Maltese Falcon, 39 Steps en North By Northwest hadden er ook 1. En de serie Alias was ook rond een Macguffin gebouwd.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:28 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Iets wat belangrijk is voor de film maar geheim gehouden wordt voor de kijker?
Dat beeldje komt toch gewoon in beeld, of wat bedoel je? Tijdje geleden alweer dat ik die gezien hebquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Inderdaad een plotdevice wat nooit onthuld wordt. Maltese Falcon
Öresund is goed, maar het is Øresundsbroen of Öresundsbronquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:40 schreef Ofyles2 het volgende:
Öresundsbruggen
Volgens mij was het een fake. Die echte zie je niet.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:34 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat beeldje komt toch gewoon in beeld, of wat bedoel je? Tijdje geleden alweer dat ik die gezien heb
Stand deel 1599:quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:55 schreef Ofyles2 het volgende:
Tia Hellebaut
quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:18 schreef Tanjaa het volgende:
Alice Silverstone ofzoiets?
de clip ( ff gegoogled)quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:20 schreef Siniti het volgende:
Ik ga mee met Tanjaa. Liv Tyler zat in de Aerosmith clips maar ziet er heel anders uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |