quote:
Nee, de Man van CanvasCrack (van Molle) zei nog dat je uit de naam af kom leiden dat ze uit dat gedeelte van Afrika kwamen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:20 schreef Ofyles2 het volgende:
Atlas?
Fontetisch klopt het wel ongeveerquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:25 schreef De_Hertog het volgende:
Berberzeerovers?
In één keer goedquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:33 schreef Ofyles2 het volgende:
Ben Nevis?
Als ie enigszins gezet is heeft ie gewonnen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:32 schreef Ofyles2 het volgende:
Berbers natuurlijk.
Ik moet vaker naar ome Herman luisteren.
BTW qonmann: hoe zit het met de crack? Heeft hij zijn vijfde uitdager verslagen?
Leuke quiz inderdaad. Gisteren ook met 'cougar', was nog een leuke vraag voor hier geweestquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:35 schreef qonmann het volgende:
[..]
Als ie enigszins gezet is heeft ie gewonnen.
Ik volg het niet echt , maar de vragen zijn wel leuk
En wat ook opvalt, is dat de echte Canvascracks (daarvoor moet je 20 tegenstanders elimineren) een voornaam hebben die met de letter J begint.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:35 schreef qonmann het volgende:
[..]
Als ie enigszins gezet is heeft ie gewonnen.
Ik volg het niet echt , maar de vragen zijn wel leuk
(algemene kennis zeg maar)
Ze hebben allebei hun club voor degradatie behoed, maar wat gebeurde met die twee coaches?quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:39 schreef qonmann het volgende:
Beide een staat van dienst als het om degraderen gaat ?
Vervolgens opgestapt?quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:41 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ze hebben allebei hun club voor degradatie behoed, maar wat gebeurde met die twee coaches?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |