Basiskleur is Burgundy van Wilton. Het blauwe is in het echt paars maar dat wil op de foto nietquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:21 schreef Taartje het volgende:
Mooi taartje! Bijzondere kleur ook, hoe heet ie?
In zoverre wel praktisch dat het een soort workshop vanuit mij wasquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:34 schreef Wampi het volgende:
Lips: leuk geworden joh!! Ben benieuwd of dat praktisch is, samen een taart maken..
Wat een armoe.. waar was dat?quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Spuuglokje, nee, de kleurstoffen stonden helemaal in het begin op tafel, toen we moesten bepalen welke kleur we wilden gebruiken om te bekleden, en daarna werden ze weer weggeborgen. Beetje jammer dus.
quote:
Wat stom dat ik daar niet aan gedacht heb! Ik maak toch botercreme voor op de taart en om dijkjes te maken dus dan hou ik vast nog wel een beetje over om de disk mee op te plakken.quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik zou hem op een heel dun laagje botercreme plakken, met water zou ik bang zijn dat de print door gaat lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |