Gaaf he? En om valsspelen te voorkomen moet je van het hele bakproces foto's maken. Ik ga deze denk ik proberen te maken. Gelukkig kan je inzenden tot 3 augustusquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat tof, Wampi.. Ik ga er ook eens over nadenken en de shirts bekijken.
Zijn voor op een taartquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:31 schreef LeNeHe het volgende:
Wampi; heel leuk je tegeltjes (zijn het koekjes?)
Lips; spannend hoor! Ik vind het nog steeds spannend om taarten voor anderen te maken, betaald of niet![]()
Ik heb vanavond een minibolletje gemaakt voor op mijn nieuwe werk, dat krijg je als je enthousiast zit te bazelen over je hobby.
Zal morgen even foto's posten (heb nu niet meer zo'n zin om de camera leeg te trekken enzo).
Kapsels zijn eerder al gebakken en ingevroren ja, ik vind dat je daar niks van proeft. Doe het eigenlijk altijjd zoquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:09 schreef Wampi het volgende:
Lips, spannend!!! Het gaat vast lukken, en je meer opdrachten opleveren! Heb je nou de kapsels ingevroren en haal je ze er morgen weer uit? Blijven ze daar lekkerder van? Succes met afmaken morgen in elk geval!
Ik vind ingevroren kapsels zelfs lekkerder, ze zijn ietsje minder droogquote:Op woensdag 17 juni 2009 08:17 schreef Lips het volgende:
Kapsels zijn eerder al gebakken en ingevroren ja, ik vind dat je daar niks van proeft. Doe het eigenlijk altijjd zo
Wat bedoelen ze met Heavy Cream, gewoon slagroom?quote:1 Sweet Tart Dough (adapted from Fanny Farmer-recipe below)
8 oz good dark chocolate
8 oz Heavy Cream
2 baskets fresh strawberries, rinsed, stem end cut flat
Okay! Dankjewelquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:39 schreef Wampi het volgende:
Volgens mijn maatbeker wel Breathtaking. 1 oz = 30 ml, dan is 8 oz 240 ml. En ik denk idd dat heavy cream slagroom is, ik maakte ooit witte chocolade ganache, ook met slagroom
. Succes, en wel een foto posten hè!
alleen verwarmenquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Okay! Dankjewelen die slagroom hoef je niet op te kloppen toch, alleen maar verwarmen en de chocolade er doorheen smelten?
ah, weer wat geleerdquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:48 schreef Muis006 het volgende:
Heavy duidt op het percentage vetdus het is niet hetzelfde als slagroom, want daar zit minder vet in. Ik weet alleen niet of er hier in NL een vergelijkbaar product is voor heavy cream.
Ah gelukkig maar! Dankjewel, en zal ik doen!quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heavy cream is niet helemaal hetzelfde als slagroom, maar je kunt het wel gewoon als vervanger gebruiken Succes, en post je een foto van het resultaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |