abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69932098
Wat een hypocriete sneue mensen hier

1. Iedereen zou het doen als ze dat voor een club over hadden en stinkend rijk waren.
2. Ze hebben geen keus. Je kan moeilijk 30 miljoen bieden en maar hopen dat ze het accepteren.
3. Man U heeft 'm zelf ook gekocht! Waarom zou Real dan niet hetzelfde doen. (Ronaldo dus. Maar bij andere spelers ook.)
4. Wat zeuren jullie? Jullie premies gaan toch niet ineens omhoog omdat jullie meebetalen aan de club? Jullie betalen ook geen belasting dus 'EN DAT VAN MIJN BELASTINGGELD!?' gaat ook niet op. Het heeft helemaal niks met jullie te maken.

Zolang FIFA/UEFA hier geen regels voor stelt kan/mag t gewoon doorgaan.

Alsof jullie echt net zo boos zouden zijn als jullie favoriete club 1 van de beste spelers ter wereld had gehaald Dan is t wel ok.
  donderdag 11 juni 2009 @ 12:57:21 #155
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_69932184
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 12:53 schreef getl0st het volgende:
kots ook
LINK voor mensen die twijfelen
Ben ik met hem eens.
><(({°>
  donderdag 11 juni 2009 @ 12:58:33 #156
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_69932234
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 12:54 schreef BluesRebel het volgende:
Wat een hypocriete sneue mensen hier

1. Iedereen zou het doen als ze dat voor een club over hadden en stinkend rijk waren.
2. Ze hebben geen keus. Je kan moeilijk 30 miljoen bieden en maar hopen dat ze het accepteren.
3. Man U heeft 'm zelf ook gekocht! Waarom zou Real dan niet hetzelfde doen. (Ronaldo dus. Maar bij andere spelers ook.)
4. Wat zeuren jullie? Jullie premies gaan toch niet ineens omhoog omdat jullie meebetalen aan de club? Jullie betalen ook geen belasting dus 'EN DAT VAN MIJN BELASTINGGELD!?' gaat ook niet op. Het heeft helemaal niks met jullie te maken.

Zolang FIFA/UEFA hier geen regels voor stelt kan/mag t gewoon doorgaan.

Alsof jullie echt net zo boos zouden zijn als jullie favoriete club 1 van de beste spelers ter wereld had gehaald Dan is t wel ok.
De transfer kan me aan mn reet roesten.. ik kots op C.Ronaldo
I've got more game than Monopoly.
pi_69932251

x1000

Vieze tyfushond
pi_69932253
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 12:57 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

Ben ik met hem eens.
Ik ook
Slaat nergens op dat je tegenwoordig voor zulke kleine dingen als homo wordt gezien.
pi_69932396
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 12:58 schreef getl0st het volgende:

[..]

De transfer kan me aan mn reet roesten.. ik kots op C.Ronaldo
Vind t ook maar een sukkel maar zie TT en reacties. Ik heb het over hen
pi_69932439
* Dj_Day-V maakt een buikschuif door alle kots
pi_69932507

real zal wel een dream-team zijn volgend seizoen met fifa/pes

oja:
kaka , alleen had hij gewoon bij milaan moeten blijven
pi_69932637
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 12:54 schreef BluesRebel het volgende:
Alsof jullie echt net zo boos zouden zijn als jullie favoriete club 1 van de beste spelers ter wereld had gehaald
Ja.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueńo en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_69932804
Het is dat Messi bij Barca speelt, anders was die ook gewoon gehaald.
-
  donderdag 11 juni 2009 @ 13:13:35 #164
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_69932835
Pak met Fifa 2010 zeker Real Madrid
#FreeHat
pi_69932873
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 13:13 schreef DuvelDuvel het volgende:
Pak met Fifa 2010 zeker Real Madrid
Daar dacht ik ook aan
  donderdag 11 juni 2009 @ 13:23:45 #166
166976 DuvelDuvel
pi_69933307
quote:
Chelsea biedt meer, maar Villa wil naar Real Madrid
11/06/2009 12:03

Real Madrid biedt Valencia 35 miljoen euro en Alvaro Negredo voor David Villa. Dat vertelde de zaakwaarnemer van Villa op radiozender Cadena Ser.

'35 miljoen én Negredo, dat is een prima aanbod voor Villa', oordeelde José Luis Tamargo, de zaakwaarnemer van de aanvaller van Valencia. 'Het is niet het bedrag van Kaká, ook al is bekend dat men in het voetbal meer betaalt voor een aanvaller, voor de doelpuntenmaker, dan voor een middenvelder. Maar Valencia is degene die moet bepalen wanneer een aanbod onweerstaanbaar is.'

Valencia zou ook een voorstel van Chelsea hebben gehad, meldden enkele Spaanse media. The Blues zijn bereid 47 miljoen euro neer te tellen voor de 27-jarige international, die tijdens de afgelopen competitie 28 doelpunten maakte. Dat bod lijkt hoger dan dat van Real, aangezien de transferwaarde van Negredo op vijf miljoen euro wordt geschat. Negredo speelde de laatste twee seizoenen op huurbasis voor UD Almería.

Maar, Villa zou weinig voelen voor een transfer naar Engeland. Vorig seizoen was El Guaje al dicht bij een overgang naar Real Madrid. Maar Los Ché weigerden destijds een bod van naar verluidt vijftig miljoen euro te accepteren voor de topscorer van het EK van 2008.

Valencia's voorzitter Manuel Llorente laat weinig los over de huidige situatie. In Las Provincias vertelde hij dat zijn club een 'heel hoge' transfersom aan Villa heeft gehangen. Hij bevestigde dat Valencia een aanbieding heeft ontvangen, maar reageerde ontwijkend op de vraag of het bod aan zijn eisen voldeed. 'Hum, het is een goede aanbieding, maar niet uit Spanje.' Tot slot voegde Llorente toe dat hij al wel met Real heeft gesproken.
Als Chelsea en Real tegen mekaar gaan opbieden krijg je weer een belachelijk bedrag.
#FreeHat
  donderdag 11 juni 2009 @ 13:43:18 #167
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_69934105
Ik kots meer op Chelsea dan op Madrid. Het verschil: dat de ene club zijn geld eerlijker heeft verdiend.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_69934129
Ik vind het niet erg, het wordt er zeker niet saaier op zo
pi_69934409
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 13:43 schreef Klopkoek het volgende:
Ik kots meer op Chelsea dan op Madrid. Het verschil: dat de ene club zijn geld eerlijker heeft verdiend.

Real Madrid is sinds vandaag de club waar ik het hardst op kots
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_69934446
Niet vergeten een defensie te kopen, Florentino!
pi_69934496
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 13:52 schreef Radegast het volgende:
Niet vergeet een defensie te kopen, Florentino!
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_69934598
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 13:43 schreef Klopkoek het volgende:
pi_69935431
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 13:23 schreef DuvelDuvel het volgende:

[..]

Als Chelsea en Real tegen mekaar gaan opbieden krijg je weer een belachelijk bedrag.
50 miljoen weigeren.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_69935680
financiele crisis kennen ze niet in Madrid blijkbaar
pi_69935891
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 14:25 schreef DJ_Ryow het volgende:
financiele crisis kennen ze niet in Madrid blijkbaar
Zijn ze gewoon al een tijdje gewend daar.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_69936667
Om te kotsen die kerel! Nare man, die leeft echt volledig in zijn eigen wereld! Waarom denkt die vent dat Barcelona zoveel sympatie opwekt? Die club heeft tenminste een goede mix van eigen spelers en goede aankopen! KOTS!
Yo!Soppa?
  donderdag 11 juni 2009 @ 15:00:38 #177
166976 DuvelDuvel
pi_69936988
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 13:52 schreef Radegast het volgende:
Niet vergeten een defensie te kopen, Florentino!
Hebben ze een paar jaar geleden toch gedaan. Toen kwam Madrid erachter dat ze verdedigers nodig hadden en kochten ze Diarre,Heinze,Metzelder,Ramos voor zwaar veel geld.
#FreeHat
pi_69937145
Hollandsche afdankertjes

Wat doe je als je concurrent een astronomisch bod uit brengt op (een van) de beste middenvelder(s) ter wereld?

Twee dagen geleden blijkt dat Kaka de overstap maakt van AC Milan naar Real Madrid. Die nieuwe voorzitter van Real, Calderon, heeft het hoog in zijn bol, zo blijkt. Na Kaka wil hij ook nog Christiano Ronaldo, Frank Ribery en Philippe Mexes naar Bernabeu halen. Het gaat zelfs zó ver dat Real Sneijder én Robben als ruilobject aanbiedt tegen de Fransman Ribery..

Heeft die nieuwe voorzitter een constante vorm van verstandsverbijstering of is die betonnen plaat in zijn hoofd voorzien van de nodige betonrot? Met spelers als Sneijder, Robben, Huntelaar, Van Nistelrooij en Van der Vaart (zie voor hun kwaliteiten het afgelopen EK) in je selectie, waarvan de helft op de bank zit (en Ruud geblesseerd is), ga je toch niet nóg meer spelers halen van, naar mijn idee, eenzelfde niveau? Van Der Vaart, Van Nistelrooij, Robben en Sneijder hebben naar mijn idee allen bewezen over voldoende capaciteiten te beschikken om op internationaal niveau mee te kunnen én het verschil te kunnen maken.

Nu is het zo dat Ronaldo en Kaka van exceptionele waarde en dus van absolute wereldtop zijn, maar dat is bij hun huidige werkgever het geval.... Wie geeft de garantie dat zij in het Madridse sterrenensemble om kunnen gaan met hun egoďsme en arrogantie? Wie heeft Ronaldo zien voetballen op het afgelopen EK? Deed hij wel mee eigenlijk? En Kaka.. Is hij bij Brazilië nu écht de smaakmaker die iedereen in hem ziet? Is hij dat bij AC Milan eigenlijk wel geweest of kwam het door de puinruimers achter hem, genaamd Pirlo en Gattuso? En waardoor is hij dan zo veel beter dan bijvoorbeeld Sneijder of Van der Vaart?

Afgezien van het feit dat het natuurlijk een ontzettende marketinghype is voor het merk Real Madrid, zie ik persoonlijk Barcelona volgend jaar gewóón weer kampioen worden en wellicht zo wéér de CL zie winnen. En dat met 'jeugdspelertjes' als Xavi, Iniesta, Valdes, Puyol en Krkic. Jongens met een clubhart. De uitspraken van de Laporte, de voorzitter van Barcelona ('Ik ben kalm, ik ben tritranquilo: DRIEdubbelkalm.'), geven aan dat Barcelona volgend seizoen wederom op alle fronten tot het einde mee zal strijden.

Persoonlijk lijkt het mij wel wat als Barcelona met het 'zakcentje' van 30 miljoen (in verhouding tot de 200 van Real) eens even gaat shoppen voor wat 'Hollandsche afdankertjes' bij de grote buurman. Eens zien wie dán het verschil zal maken..
pi_69937189
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 15:00 schreef DuvelDuvel het volgende:

[..]

Hebben ze een paar jaar geleden toch gedaan. Toen kwam Madrid erachter dat ze verdedigers nodig hadden en kochten ze Diarre,Heinze,Metzelder,Ramos voor zwaar veel geld.
Metzelder was gratis

Heinze 10 miljoen ofzo.

De 27 miljoen voor Sergio Ramos was elke cent waard.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
  donderdag 11 juni 2009 @ 15:10:17 #180
166976 DuvelDuvel
pi_69937289
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 15:07 schreef WeebI het volgende:

[..]

Metzelder was gratis

Heinze 10 miljoen ofzo.

Heinze maar 10 miljoen? Die kwam toch over van United. Ik wilde Madrid trouwens niet afzeiken hoor want vind het stuk voor stuk goeie aankopen. Alleen het is elke keer een beetje zo dat ze problemen proberen op te lossen door nieuwe aankopen.
#FreeHat
  donderdag 11 juni 2009 @ 15:11:06 #181
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_69937313
Ik geef Madrid groot gelijk hoor, dat ze iedereen kopen die ze maar willen. Ik hoop echter wel dat ze de komende paar jaar geen prijs meer pakken. Begin het een beetje zat te worden. Leren ze nou echt niks van bijvoorbeeld Barcelona?
pi_69937315
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 15:07 schreef WeebI het volgende:

[..]

Metzelder was gratis

Heinze 10 miljoen ofzo.

Sorry man maar je club en haar voorzitter word hier gewoon ondergekotst
Yo!Soppa?
pi_69937334
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 15:05 schreef pablo22 het volgende:
Hollandsche afdankertjes

Wat doe je als je concurrent een astronomisch bod uit brengt op (een van) de beste middenvelder(s) ter wereld?

Twee dagen geleden blijkt dat Kaka de overstap maakt van AC Milan naar Real Madrid. Die nieuwe voorzitter van Real, Calderon, heeft het hoog in zijn bol, zo blijkt. Na Kaka wil hij ook nog Christiano Ronaldo, Frank Ribery en Philippe Mexes naar Bernabeu halen. Het gaat zelfs zó ver dat Real Sneijder én Robben als ruilobject aanbiedt tegen de Fransman Ribery..

Heeft die nieuwe voorzitter een constante vorm van verstandsverbijstering of is die betonnen plaat in zijn hoofd voorzien van de nodige betonrot? Met spelers als Sneijder, Robben, Huntelaar, Van Nistelrooij en Van der Vaart (zie voor hun kwaliteiten het afgelopen EK) in je selectie, waarvan de helft op de bank zit (en Ruud geblesseerd is), ga je toch niet nóg meer spelers halen van, naar mijn idee, eenzelfde niveau? Van Der Vaart, Van Nistelrooij, Robben en Sneijder hebben naar mijn idee allen bewezen over voldoende capaciteiten te beschikken om op internationaal niveau mee te kunnen én het verschil te kunnen maken.

Nu is het zo dat Ronaldo en Kaka van exceptionele waarde en dus van absolute wereldtop zijn, maar dat is bij hun huidige werkgever het geval.... Wie geeft de garantie dat zij in het Madridse sterrenensemble om kunnen gaan met hun egoďsme en arrogantie? Wie heeft Ronaldo zien voetballen op het afgelopen EK? Deed hij wel mee eigenlijk? En Kaka.. Is hij bij Brazilië nu écht de smaakmaker die iedereen in hem ziet? Is hij dat bij AC Milan eigenlijk wel geweest of kwam het door de puinruimers achter hem, genaamd Pirlo en Gattuso? En waardoor is hij dan zo veel beter dan bijvoorbeeld Sneijder of Van der Vaart?

Afgezien van het feit dat het natuurlijk een ontzettende marketinghype is voor het merk Real Madrid, zie ik persoonlijk Barcelona volgend jaar gewóón weer kampioen worden en wellicht zo wéér de CL zie winnen. En dat met 'jeugdspelertjes' als Xavi, Iniesta, Valdes, Puyol en Krkic. Jongens met een clubhart. De uitspraken van de Laporte, de voorzitter van Barcelona ('Ik ben kalm, ik ben tritranquilo: DRIEdubbelkalm.'), geven aan dat Barcelona volgend seizoen wederom op alle fronten tot het einde mee zal strijden.

Persoonlijk lijkt het mij wel wat als Barcelona met het 'zakcentje' van 30 miljoen (in verhouding tot de 200 van Real) eens even gaat shoppen voor wat 'Hollandsche afdankertjes' bij de grote buurman. Eens zien wie dán het verschil zal maken..

Yo!Soppa?
pi_69937377
Ze zijn niet goed daar in Madrid.

Kaka: ¤ 64.000.000
Ronaldo: ¤ 93.000.00
Villa: ¤ 37.000.000 +
------------------------------
Totaal: ¤ 194.000.000 !!

Dat is de helft van de totale budget van alle eredivisieclubs voor 3 spelers....
quote:
Dinsdag werd bekend dat het totale budget van alle achttien Eredivisieclubs terugloopt van 401 naar 389 miljoen euro.
pi_69937379
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 15:11 schreef soppa het volgende:

[..]

Sorry man maar je club en haar voorzitter word hier gewoon ondergekotst
Oh. En nu?

Volgens mij deed ik op pagina 1 daar zelf aan mee (het kotsen op Florentino dan, niet op de mooiste club van de wereld).
pi_69937425
Het wordt met de dag grappiger
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_69937434
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 15:12 schreef WeebI het volgende:

[..]

Oh. En nu?

Volgens mij deed ik op pagina 1 daar zelf aan mee (het kotsen op Florentino dan, niet op de mooiste club van de wereld).
En nu? ZWIJGEN EN ACCEPTEREN!

(Just foolin'around )
Yo!Soppa?
pi_69937758
Hier moet ik ook even overheen gekotst hebben!

pi_69937776
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 12:17 schreef Kriegel het volgende:
[..]

Nee, je hebt gelijk, hij heeft daarnaast nog een full-time acteercarriere.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  donderdag 11 juni 2009 @ 15:26:49 #190
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_69937833

Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_69937905
De man brengt leven in de brouwerij
pi_69938642
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 15:26 schreef Chewbalhaar het volgende:

Bodybuilding #1
Hardlopen #2
  donderdag 11 juni 2009 @ 15:48:21 #193
202421 Mr_DG
Areeverdairchee
pi_69938708
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 15:26 schreef Chewbalhaar het volgende:

Gast
“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
  donderdag 11 juni 2009 @ 15:48:45 #194
202421 Mr_DG
Areeverdairchee
pi_69938728
o ja
“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
  donderdag 11 juni 2009 @ 15:50:39 #195
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_69938819
  donderdag 11 juni 2009 @ 15:56:03 #196
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_69939040
Duurste transfers ooit ter wereld:
1. Cristiano Ronaldo (Por) van Manchester United naar Real Madrid - 94 miljoen euro
2. Zinédine Zidane (Fra) van Juventus naar Real Madrid (2001) - 75 miljoen euro
3. Kaká (Bra) van AC Milan naar Real Madrid (2009) - 67,5 miljoen
4. Luis Figo (Por) van Barcelona naar Real Madrid (2000) - 61 miljoen
5. Hernan Crespo (Arg) van Parma naar Lazio (2000) - 56 miljoen

Zouden ze dit jaar de top 5 nog completeren?
hopelijk maakt Barca ze de komende jaren helemaal kapot.
Elk jaar weer een vracht nieuwe spelers, die weer weg mogen na 30% afschrijving
pi_69939172
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 15:56 schreef Chewbalhaar het volgende:
Duurste transfers ooit ter wereld:
1. Cristiano Ronaldo (Por) van Manchester United naar Real Madrid - 94 miljoen euro
2. Zinédine Zidane (Fra) van Juventus naar Real Madrid (2001) - 75 miljoen euro
3. Kaká (Bra) van AC Milan naar Real Madrid (2009) - 67,5 miljoen
4. Luis Figo (Por) van Barcelona naar Real Madrid (2000) - 61 miljoen
5. Hernan Crespo (Arg) van Parma naar Lazio (2000) - 56 miljoen

Zouden ze dit jaar de top 5 nog completeren?
hopelijk maakt Barca ze de komende jaren helemaal kapot.
Elk jaar weer een vracht nieuwe spelers, die weer weg mogen na 30% afschrijving
Barcelona heeft een team en spelers die al jaren op elkaar zijn ingespeeld.

Perez kan halen wat ie wilt, volgend jaar is Barcelona gewoon weer kampioen
pi_69939183
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 15:24 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Toch blijft deze leuker:
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  donderdag 11 juni 2009 @ 16:04:22 #199
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_69939415
quote:
Real Madrid bouwt driftig aan het 'Floren Team'
11/06/2009 15:23

Met Kaká al binnen en Cristiano Ronaldo onderweg is Florentino Pérez voortvarend begonnen aan zijn tweede termijn als voorzitter van Real Madrid. Op weg naar het Floren Team.

Als Pérez sinds 2000 één ding heeft bewezen, is het dat hij geen uitdaging uit de weg gaat en heel handig is in het vastleggen van wereldtoppers. Met Luis Figo, Zinedine Zidane, Ronaldo, Michael Owen en Kaká legde hij al vijf winnaars van de Gouden Bal vast, terwijl nummer zes onderweg is; Cristiano Ronaldo.

Dus is het tijd een blik te werpen op het Real dat Pérez voor ogen heeft. Marca bleek de laatste tijd goed op de hoogte van zijn plannen. Deze sportkrant publiceerde de formatie zoals de voorzitter die voor ogen heeft, het zogenoemde Floren Team. Daarvan heeft hij al zes tot zeven spelers binnen.

Van het huidige Real Madrid heeft Pérez een basisplaats in gedachten voor Iker Casillas, Sergio Ramos, Pepe en Marcelo. Kaká en de nagenoeg ingelijfde Cristiano Ronaldo horen ook in de opstelling, terwijl Raúl toch lijkt te mogen blijven nu Pérez heeft gezegd dat een transfer van Franck Ribéry uitgesloten lijkt.

Op het lijstje van Pérez staan drie spelers van Valencia: verdediger Raúl Albiol, middenvelder David Silva en spits David Villa. Die club heeft echter laten weten dat Silva absoluut niet mag vertrekken. Daarentegen lijkt de komst van Villa zeer waarschijnlijk. Tot slot staat ook Xabi Alonso op het lijstje. Liverpool-coach Rafael Benítez zou de middenvelder niet willen laten gaan, maar de Engelse club zit zeer krap bij kas.

Indien Pérez zijn zin krijgt én coach Manuel Pellegrini dezelfde opstelling in gedachten heeft, dan is er komend seizoen voor geen enkele van de zes Nederlanders een hoofdrol weggelegd in Bernabéu.

Het Floren Team volgens Marca

niet dat ik verwacht dat het gaat lukken, maar Albiol, Silva, Villa en Alonso zullen samen toch ook nog wel 120miljoen kosten...
dat is samen met Ronaldo en Kaka pakweg de omzet van Feyenoord tot aan het WK 2018
pi_69939453
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 15:14 schreef soppa het volgende:

[..]

En nu? ZWIJGEN EN ACCEPTEREN!

(Just foolin'around )
Alles wat met Real te maken heeft, is gewoon een gebrek aan respect voor de mensheid!
Met die miljoenen die ze nu over de balk gooien (want het wordt er echt niet beter van, ze hádden namelijk al de beste van de wereld in de selectie, maar echt 'een team' ho maar!), hadden ze beter 20miljoen Happy Meals kunnen kopen. Dát is, in verhouding tot dat huilende jongetje en die ondermaatse salsadanser, een veel nuttigere aankoop!

FCB !
  donderdag 11 juni 2009 @ 16:19:53 #201
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_69940112
Maar 1 woord voor deze man:
  donderdag 11 juni 2009 @ 16:27:23 #202
168739 Red_85
'echt wel'
pi_69940422

zo gaat het voetbal stuk

Stop jezelf maar lekker in de schulden en in Nederland moet iedereen maar kiet draaien. Meten met 2 maten.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_69940541
Kaka gaat nog maar om dan ook nog Ronaldo te kopen
quote:
Platini gruwelt van exorbitante bedragen

Michel Platini is geschrokken van de hoge transferbedragen die Real Madrid deze week neertelt. De Madrilenen betaalden 65 miljoen euro voor Kaká en lijken Cristiano Ronaldo binnen te halen voor zo'n 93 miljoen euro.

"Deze excessieve transfers gebeuren bijna elke dag. Het geeft alleen maar aan hoe belangrijk het is om een financiële balans in onze competities te vinden en op dit gebied ook fair play voorop te stellen", zegt de voorzitter van de Europese voetbalbond UEFA donderdag.

De Fransman wil een einde maken aan de enorme geldbedragen die voor spelers worden betaald. "De UEFA werkt er hard aan om nieuwe regels op te stellen en om een transparant systeem te krijgen. Dat is onze belangrijkste prioriteit'', aldus de preses.
doe er wat aan dan
  donderdag 11 juni 2009 @ 16:36:05 #204
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_69940786
transferbedrag voor spelers boven de 23 op maximaal 3 jaarsalarissen stellen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')