Ben ik met hem eens.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:53 schreef getl0st het volgende:
kots ook
LINK voor mensen die twijfelen
De transfer kan me aan mn reet roesten.. ik kots op C.Ronaldoquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:54 schreef BluesRebel het volgende:
Wat een hypocriete sneue mensen hier
1. Iedereen zou het doen als ze dat voor een club over hadden en stinkend rijk waren.
2. Ze hebben geen keus. Je kan moeilijk 30 miljoen bieden en maar hopen dat ze het accepteren.
3. Man U heeft 'm zelf ook gekocht!Waarom zou Real dan niet hetzelfde doen. (Ronaldo dus. Maar bij andere spelers ook.)
4. Wat zeuren jullie? Jullie premies gaan toch niet ineens omhoog omdat jullie meebetalen aan de club? Jullie betalen ook geen belasting dus 'EN DAT VAN MIJN BELASTINGGELD!?' gaat ook niet op. Het heeft helemaal niks met jullie te maken.
Zolang FIFA/UEFA hier geen regels voor stelt kan/mag t gewoon doorgaan.
Alsof jullie echt net zo boos zouden zijn als jullie favoriete club 1 van de beste spelers ter wereld had gehaaldDan is t wel ok.
Vind t ook maar een sukkel maar zie TT en reacties. Ik heb het over henquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:58 schreef getl0st het volgende:
[..]
De transfer kan me aan mn reet roesten.. ik kots op C.Ronaldo
Ja.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:54 schreef BluesRebel het volgende:
Alsof jullie echt net zo boos zouden zijn als jullie favoriete club 1 van de beste spelers ter wereld had gehaald![]()
Als Chelsea en Real tegen mekaar gaan opbieden krijg je weer een belachelijk bedrag.quote:Chelsea biedt meer, maar Villa wil naar Real Madrid
11/06/2009 12:03
Real Madrid biedt Valencia 35 miljoen euro en Alvaro Negredo voor David Villa. Dat vertelde de zaakwaarnemer van Villa op radiozender Cadena Ser.
'35 miljoen én Negredo, dat is een prima aanbod voor Villa', oordeelde José Luis Tamargo, de zaakwaarnemer van de aanvaller van Valencia. 'Het is niet het bedrag van Kaká, ook al is bekend dat men in het voetbal meer betaalt voor een aanvaller, voor de doelpuntenmaker, dan voor een middenvelder. Maar Valencia is degene die moet bepalen wanneer een aanbod onweerstaanbaar is.'
Valencia zou ook een voorstel van Chelsea hebben gehad, meldden enkele Spaanse media. The Blues zijn bereid 47 miljoen euro neer te tellen voor de 27-jarige international, die tijdens de afgelopen competitie 28 doelpunten maakte. Dat bod lijkt hoger dan dat van Real, aangezien de transferwaarde van Negredo op vijf miljoen euro wordt geschat. Negredo speelde de laatste twee seizoenen op huurbasis voor UD Almería.
Maar, Villa zou weinig voelen voor een transfer naar Engeland. Vorig seizoen was El Guaje al dicht bij een overgang naar Real Madrid. Maar Los Ché weigerden destijds een bod van naar verluidt vijftig miljoen euro te accepteren voor de topscorer van het EK van 2008.
Valencia's voorzitter Manuel Llorente laat weinig los over de huidige situatie. In Las Provincias vertelde hij dat zijn club een 'heel hoge' transfersom aan Villa heeft gehangen. Hij bevestigde dat Valencia een aanbieding heeft ontvangen, maar reageerde ontwijkend op de vraag of het bod aan zijn eisen voldeed. 'Hum, het is een goede aanbieding, maar niet uit Spanje.' Tot slot voegde Llorente toe dat hij al wel met Real heeft gesproken.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:43 schreef Klopkoek het volgende:
Ik kots meer op Chelsea dan op Madrid. Het verschil: dat de ene club zijn geld eerlijker heeft verdiend.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:52 schreef Radegast het volgende:
Niet vergeet een defensie te kopen, Florentino!
quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:43 schreef Klopkoek het volgende:
Ik kots meer op Chelsea dan op Madrid. Het verschil: dat de ene club zijn geld eerlijker heeft verdiend.
50 miljoen weigeren.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:23 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Als Chelsea en Real tegen mekaar gaan opbieden krijg je weer een belachelijk bedrag.
Zijn ze gewoon al een tijdje gewend daar.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:25 schreef DJ_Ryow het volgende:
financiele crisis kennen ze niet in Madrid blijkbaar
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |