Zou het eerste zijn wat in me opkomt als ik 94 miljoen had.quote:* Voor de hele bevolking van Canada een Big Mac kopen.
Het is helaas zo ver gekomenquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:57 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Dat is toch wel de meest opmerkelijke
Een gevallen club met kritische supporters overnemen?quote:* Bijna eigenaar zijn van Newcastle United, de voetbalclub die vorige maand degradeerde naar de Engelse eerste divisie en te koop staat voor 114 miljoen euro.
quote:Cannavaro: "Met Ronaldo en Kaká los je de problemen niet op"
Voormalig Real Madrid-verdediger Fabio Cannavaro heeft zijn oude werkgever gewaarschuwd dat het aantrekken van de beste spelers ter wereld nog niet de interne problemen bij Los Blancos oplost.
Real Madrid wist de afgelopen weken recordaankopen te realiseren als Kaká en Cristiano Ronaldo en heeft te kennen gegeven nog niet klaar te zijn met inkopen.
De ervaren Cannavoro, die drie seizoenen voor Real speelde en kortgeleden terugkeerde naar zijn oude club Juventus, is echter niet overtuigd dat de steraankopen ook zullen leiden tot dominantie in Spanje en daarbuiten.
"De club zal meer moeten doen, want deze spelers zullen de interne problemen niet oplossen", aldus Cannavaro tegenover Sky Sports. De Italiaanse verdediger zit momenteel met zijn land in Zuid-Afrika in voorbereiding op de Confederations Cup
Blackcardquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:12 schreef the_legend_killer het volgende:
Hoe komt Real opeens aan 150 miljoen ?
Ze gaan degraderenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:42 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik zie Real komend seizoen wel compleet op z'n bek gaan, grote namen garanderen absoluut geen prijzen.
Dus ik vind het wel humor al dit idiote gesmijt met geld.
Die CL maakt wel een beetje goed.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:12 schreef RayMania het volgende:
Ik kijk nu al hartstikke uit naar volgend seizoen. Heerlijk als Real op de bek gaat.
Gelukkig staat het kopen van sterren garant voor prijzen.
Zidane: Eén titel en één CL in zes jaar.
Ronaldo: Eén titel in de tijd dat hij meespeelde (in 2007 deed hij amper mee).
Figo: Twee titels en een CL in vijf jaar.
Beckham: Eén titel in vier jaar.
Owen: -
Goed hoor.
Vooral die stats van Zidanequote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:12 schreef RayMania het volgende:
Ik kijk nu al hartstikke uit naar volgend seizoen. Heerlijk als Real op de bek gaat.
Gelukkig staat het kopen van sterren garant voor prijzen.
Zidane: Eén titel en één CL in zes jaar.
Ronaldo: Eén titel in de tijd dat hij meespeelde (in 2007 deed hij amper mee).
Figo: Twee titels en een CL in vijf jaar.
Beckham: Eén titel in vier jaar.
Owen: -
Goed hoor.
Wat heeft zijn niveau er nu weer mee te maken? Het gaat om het niveau van het team, niet van één speler.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:55 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
Vooral die stats van Zidane. Valt toch wel tegen voor zo'n spelert
![]()
(niet te vergelijken met interlandniveau natuurlijk)
Daar sla je de spijker op zijn kop.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:21 schreef WeebI het volgende:
[..]
Wat heeft zijn niveau er nu weer mee te maken? Het gaat om het niveau van het team, niet van één speler.
Van sterren is ook een team te maken. Je moet alleen evenwicht hebben in de ploeg, anders wordt het bij voorbaat niets. En dat was het geval toen Zidane er speelde. Hell, Florentino had het zélf over Zidanes y Pavones, hetgeen al aangeeft hoe groot het verschil was in kwaliteit tussen alle spelers.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 18:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Daar sla je de spijker op zijn kop.
Want zolang je alleen maar sterren koopt zal het een eilandjes team zijn en dus geen "team"
Maar ik denk dat met Kaka, Ronaldo en eventueel Ribery in 1 team te veel vedettes rondlopen.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 18:57 schreef WeebI het volgende:
[..]
Van sterren is ook een team te maken. Je moet alleen evenwicht hebben in de ploeg, anders wordt het bij voorbaat niets. En dat was het geval toen Zidane er speelde. Hell, Florentino had het zélf over Zidanes y Pavones, hetgeen al aangeeft hoe groot het verschil was in kwaliteit tussen alle spelers.
Toen Madrid Makelele verkocht stortten de Galacticos in. En Perez was nog zo blij met die deal.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 18:57 schreef WeebI het volgende:
[..]
Van sterren is ook een team te maken. Je moet alleen evenwicht hebben in de ploeg, anders wordt het bij voorbaat niets. En dat was het geval toen Zidane er speelde. Hell, Florentino had het zélf over Zidanes y Pavones, hetgeen al aangeeft hoe groot het verschil was in kwaliteit tussen alle spelers.
quote:Op zondag 14 juni 2009 23:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nog lang niet zo zeker.
'Barcelona lost Real af als kandidaat-koper van Villa'
Had de hoop dat hij ooit in het heilige shirt van Barcelona zal spelen bijna opgegeven.quote:
Ik heb het idd over het niveau van de spelers rondom heen in die jaren dat ie bij Real speelde. Zo'n speler verdient gewoon meer titels.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:21 schreef WeebI het volgende:
[..]
Wat heeft zijn niveau er nu weer mee te maken? Het gaat om het niveau van het team, niet van één speler.
Haha de treurigheid druipt er vanafquote:Op zondag 14 juni 2009 23:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nog lang niet zo zeker.
'Barcelona lost Real af als kandidaat-koper van Villa'
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |