Ik schaak al een aantal jaartjes en dit is mijn passie Maar heb nog nooit iets gewonnen en dan wil dan graag ook een beker! Het lijkt mij een unieke ervaring!
Welke fokker hier wel ervaring mee hoor ik graag
"klacht : nog nooit een beker met schaken gewonnen in tegenstelling tot emile "
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende: Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
I had a splitting headache.From which the future's made. † Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011) It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to. VIVA LA ASSANGEĦ
Op woensdag 10 juni 2009 15:00 schreef Chai het volgende: Ik heb nog een doos met bekers op zolder staan. Je mag er wel eentje hebben hoor.
Ik wil alleen net zo'n mooie als emile en een blanco waardecheque
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende: Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
schreef Siniti het volgende Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast ! schreef stevenmac26 het volgende: Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
Op maandag 23 november 2009 13:51 schreef longinus het volgende: Masturberen is lekker maar je laten aftrekken is nog lekkerder, zie het als jezelf kietelen, dat werkt ook niet zo goed.