Deze keer niet... Gezien het formaat van de tieten gaan we voor Russisch!quote:
Dat antwoord is nog breder dan mijn TVquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Soms ontwijk ik moeilijke situaties en soms niet
Is het antwoord ook duurder dan jouw TV?quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:36 schreef KudFokker het volgende:
Dat antwoord is nog breder dan mijn TV
Gratis gehosseld, JeWeetZelluffFFF !!!quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is het antwoord ook duurder dan jouw TV?
Geen foto's in haar foboquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Deze keer niet... Gezien het formaat van de tieten gaan we voor Russisch!
Gelukkig zijn er meer bronnen dan haar fobo.quote:
Nee ga hier maar verder, vraag wel of die van mij kan worden dicht gegooidquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:39 schreef getl0st het volgende:
[Singles] En irritante fokkers die de regels niet kennen
Die was eerder, dus daar verder
Deze is leuker!quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:39 schreef getl0st het volgende:
[Singles] En irritante fokkers die de regels niet kennen
Die was eerder, dus daar verder
Niet voor mijquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er meer bronnen dan haar fobo.
Ze is zowel qua persoonlijkheid als uiterlijk de moeite waard om de tijd en moeite te investeren om die bronnen te achterhalen.quote:
Ze vindt mij al niet leuk, geloof ik. Dus....quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze is zowel qua persoonlijkheid als uiterlijk de moeite waard om de tijd en moeite te investeren om die bronnen te achterhalen.
Prima, maar dan ga ik natuurlijk alleen heen om Ripley te troosten.quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze is zowel qua persoonlijkheid als uiterlijk de moeite waard om de tijd en moeite te investeren om die bronnen te achterhalen.
Wellicht bied je tietengewijs teveel concurrentie.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:43 schreef Ripley het volgende:
Ze vindt mij al niet leuk, geloof ik. Dus....
Uiteraard, waarom anders?quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:44 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Prima, maar dan ga ik natuurlijk alleen heen om Ripley te troosten.
Of qua persoonlijkheid natuurlijk...quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:45 schreef AirwiN het volgende:
Wellicht bied je tietengewijs teveel concurrentie.
Dat wil je graag geloven he? Vraag me alleen af waaromquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ze vindt mij al niet leuk, geloof ik. Dus....
wat moet ik me bij 2 bazen voorstellen?quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:46 schreef KudFokker het volgende:
Volgende keer dat GetL0st een nieuw topic opent krijg hij 2 bazen voor zijn topic!
quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:47 schreef getl0st het volgende:
[..]
wat moet ik me bij 2 bazen voorstellen?
Ik vind er 1 al genoeg namelijk
Tis KLB/PUB gebrabbel vooral...quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:48 schreef heksehiel het volgende:
[..]
![]()
Het is iets van Fok!slang volgens mij, maar zeker weten doe ik het ook niet.
Checkt fobo voor Jan Lulquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:48 schreef halfbearad het volgende:
Zo, lekker gedouchet. Fris en fruitig pasfoto's laten maken! En even de dames van het uitzendbureau laten weten dat ik beschikbaar ben (al dan niet om te werken).
There's always room for more boobiesquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wellicht bied je tietengewijs teveel concurrentie.
Een baas is iets goed iig, ofzoquote:
Tof dat je even wilt laten weten dat je zo'n grote TV hebt, maar het klopt, het antwoord is vrij breed.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:36 schreef KudFokker het volgende:
Dat antwoord is nog breder dan mijn TV
Mijn levensmotto!quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:47 schreef getl0st het volgende:
[..]
wat moet ik me bij 2 bazen voorstellen?
Ik vind er 1 al genoeg namelijk
*schopt* zo onder je bevallige bips!quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:53 schreef automatic_ het volgende:
Wat een TT
Tering, ik heb écht een schop onder m'n kont nodig
quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:53 schreef KudFokker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Naar beneden scrollen voor de foto soeps: Onur Torko in het wild gespot
Ook maar even kijken dan...quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:54 schreef halfbearad het volgende:
Oh ja, had foto's even weggehaald. Heb er eentje op gezet voor je
Twee KudFokkers voor je suggestie!quote:
Dank jequote:Op woensdag 10 juni 2009 14:54 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Oh ja, had foto's even weggehaald. Heb er eentje op gezet voor je
Ze hebben zelfs "kankersteentjes" dat soort debiel volk komt daar dusquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:54 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Please niet R&P hiermee ook besmetten
Het helpt! Ik ga spontaan wat doen!quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Twee KudFokkers voor je suggestie!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
schoppen doe ik niet maar ff met de vlakke hand eroverquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:53 schreef automatic_ het volgende:
Wat een TT
Tering, ik heb écht een schop onder m'n kont nodig
Het is dat ik geen zin heb om te photoshoppen anders had ik je hoge kraagje en je diamanten oorbel in die sterren geshopt.quote:
Grapjasquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
schoppen doe ik niet maar ff met de vlakke hand erover
Okok, ik ga al weg!quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:58 schreef heksehiel het volgende:
Air, ben gvd nog steeds aan het lachen. Dit is niet goed voor me
quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:37 schreef JonKeL het volgende:
![]()
Ik gebruik alleen een pi als ik zin heb om te tongen.
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hmm dat is van die 'rapper', Steen, domme mongool is datquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze hebben zelfs "kankersteentjes" dat soort debiel volk komt daar dus.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is dat ik geen zin heb om te photoshoppen anders had ik je hoge kraagje en je diamanten oorbel in die sterren geshopt.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is dat ik geen zin heb om te photoshoppen anders had ik je hoge kraagje en je diamanten oorbel in die sterren geshopt.
Hier ook, maar ik blijf gewoon.quote:
Haha, jij bent er ook zo een, dat wanneer een collega op staat, te zeggen.. JA LEKKER! Colaquote:
Haha ja dat wel, maar deze heb ik zelf gehaaldquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:11 schreef getl0st het volgende:
Haha, jij bent er ook zo een, dat wanneer een collega op staat, te zeggen.. JA LEKKER! Cola
Mag ik meequote:Op woensdag 10 juni 2009 15:05 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ik moet naar het archiefhok even.. brb![]()
quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:14 schreef getl0st het volgende:
[..]
Voor jou loop ik speciaal nog een keer
Dat is hardstikke aardig van je collega!quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:14 schreef Nouk84 het volgende:
Nu heeft een collega aangeboden om die rapportage nog eens door te nemen en mij te coachen op werkgebied, zodat ik beter voorbereid naar sollicitatiegesprekken enz ga.. Buiten werktijd, verdient ze geen reet aan.
Idd harTstikke tofquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:18 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is hardstikke aardig van je collega!
Ow dat is wel super tof van d'rquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:14 schreef Nouk84 het volgende:
Uitleg; we geven ook coaching hier. Veel trainers die dat kunnen. Dat gaat meestal gepaard met een heel uitgebreide rapportage over jezelf, wat je sterke punten zijn, je behoeften met betrekking tot werk en privé en hoe mensen je het beste kunnen benaderen. (Door die rapportage heb ik heel veel over mezelf geleerd). Nu heeft een collega aangeboden om die rapportage nog eens door te nemen en mij te coachen op werkgebied, zodat ik beter voorbereid naar sollicitatiegesprekken enz ga.. Buiten werktijd, verdient ze geen reet aan.
Heksje, hoe kan hij iets beloven niet te doen als hij het al heeft gedaan?quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:56 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dank jeBeloof me alleen dat je die foto's niet aan de dames van het uitzendbureau hebt gegeven
Ik wilde hetzelfde reagerenquote:
Ja, vind ik ook. Kan ik ook die rapportage weer eens uitgelegd krijgen, ook handigquote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Heksje, hoe kan hij iets beloven niet te doen als hij het al heeft gedaan?
en dat voor een mierenneukerquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:25 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Het was een beetje onhandig van mij onschreven, maar doelde op de foto in zijn fobo
Heej dat klinkt harstikke goedquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:14 schreef Nouk84 het volgende:
Uitleg; we geven ook coaching hier. Veel trainers die dat kunnen. Dat gaat meestal gepaard met een heel uitgebreide rapportage over jezelf, wat je sterke punten zijn, je behoeften met betrekking tot werk en privé en hoe mensen je het beste kunnen benaderen. (Door die rapportage heb ik heel veel over mezelf geleerd). Nu heeft een collega aangeboden om die rapportage nog eens door te nemen en mij te coachen op werkgebied, zodat ik beter voorbereid naar sollicitatiegesprekken enz ga.. Buiten werktijd, verdient ze geen reet aan.
Voor wat?quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:27 schreef UIO_AMS het volgende:
Kijk net op de concertagenda's van de Melkweg en Paradiso. Leuk! Straks maar even kaartjes halen.
Weet ik plaag je maarquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:25 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Het was een beetje onhandig van mij onschreven, maar doelde op de foto in zijn fobo
Je kent mequote:Op woensdag 10 juni 2009 15:27 schreef rival het volgende:
ipv inhoudelijk reageren zou je hetzelfde neerzetten.....
het is weer duidelijk noukje
Ja, weet ik en zag het ook, maar je had mijn post al gequote en ik word elke keer uit Fok! geflikkerdquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:29 schreef rival het volgende:
[..]
Je weet wel dat het omschreven is?
ff voor de zekerheid
Ik zit nog steeds te wachten tot je heel hard weg rent, maar blijkbaar ben je hardleersquote:
hey schat, hey getl0st..quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:29 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Hey schat!Hoe is 't?
[..]
Hey getl0st, hoe is 't?
KZ!quote:
vriendjequote:
Wel goed hoorquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:29 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Hey schat!Hoe is 't?
[..]
Hey getl0st, hoe is 't?
Kzquote:
Niets gezien, goed ge-editquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:31 schreef Nouk84 het volgende:
Edit: Oeps, geen PI, snel voordat hh kijkt![]()
Ik wil nu ook wel even lachen?quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:35 schreef halfbearad het volgende:
Haha, die pasfoto's zijn weer hilarisch slecht.
Kan ik de komende jaren nog om lachen.
we hebben je gemistquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:36 schreef HeatWave het volgende:
Wat een trage periode hier, ik was weg en kan het nog steeds volgen hier.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:36 schreef HeatWave het volgende:
Irritant hè!quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:36 schreef HeatWave het volgende:
Ik was even kleppen bij de meisjes van de administratie, en daar gratis blikjes scoren natuurlijk, win-win.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:36 schreef getl0st het volgende:
[..]
we hebben je gemist
en uitstapjes naar het archiefhok gemaakt
soms wel, als mensen me scherp houdenquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:31 schreef heksehiel het volgende:
Maar ben blij dat jij ook aan het opletten bent
De sjansbalquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik was even kleppen bij de meisjes van de administratie, en daar gratis blikjes scoren natuurlijk, win-win.
Ik wou er 2, mocht niet, we hebben liever dat je nog een keer terugkomt.
Om mij weg te laten rennen moet je je net ff anders gedragenquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds te wachten tot je heel hard weg rent, maar blijkbaar ben je hardleers
Ik stond ook ff te kijken hoorquote:
Soms lijk jij ook zo op KF hequote:Op woensdag 10 juni 2009 15:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik was even kleppen bij de meisjes van de administratie, en daar gratis blikjes scoren natuurlijk, win-win.
Ik wou er 2, mocht niet, we hebben liever dat je nog een keer terugkomt.
In de Paradiso treden Regina Spektor en Heather Nova op, in de Melkweg Ozomatli (een crossover funk-hiphop-Latin band).quote:
neuh, dat ook weer nietquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:41 schreef getl0st het volgende:
[..]
Haha en je gaf jezelf een schouderklopje op de weg terug?
Enlighten mequote:Op woensdag 10 juni 2009 15:39 schreef rival het volgende:
Om mij weg te laten rennen moet je je net ff anders gedragen![]()
Daar gaat het vaak zat over in dit topic
Doet me een beetje hieraan denkenquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:41 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat is dan natuurlijk weer niet cool he. Knipogen daarentegen
"Ja maar ik ben onzeker en ik heb een trauma en ik heb borderline."quote:
* Nouk84 gaat weer op haar stoel zittenquote:
Als jullie rival zoeken, die zag ik net uit zijn kantoor wegsprintenquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
"Ja maar ik ben onzeker en ik heb een trauma en ik heb borderline."
Zoiets?
Je moet ook niet werken tussen het fokken doorquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
* Nouk84 gaat weer op haar stoel zitten
Nog vaker!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:49 schreef Ripley het volgende:
"Ja maar ik ben onzeker en ik heb een trauma en ik heb borderline."
Zoiets?
Goed geheugen, die Ripquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:50 schreef rival het volgende:
Als jullie rival zoeken, die zag ik net uit zijn kantoor wegsprinten
quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:51 schreef Nouk84 het volgende:
Seriously! Zelfs via MonsterboardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kut spam
I've got more game than Monopoly.
Seriously! Zelfs via MonsterboardIk zeg............ DOEN!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Seriously! Zelfs via Monsterboard* Knuffelzacht reageert gelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
goed ingespeeld in de huidige economische toestand om wanhopige mensen zonder baan hun laatste paar euries in hen te investerenIk ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
Seriously! Zelfs via MonsterboardIk had van die amerikanen nog wel verwacht dat ze zouden beginnen met: Serious job opportunitySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
Meisjes wegen?quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:55 schreef halfbearad het volgende:
Ha, de meiden van het uitzendbureau hadden een baantje voor me.
Ik mag volgende week meisjes wegen
je kon niet zonder mij?quote:
Wát is dat?quote:
Zeg! Kap 'ns.quote:
Nou ja. Scholieren van 8 tot 21 jaar wordt de lengte en het gewicht gemeten voor een onderzoek van TNO. Maandag krijg ik een training en dan moet ik het land in voor steekproeven ofzo.quote:
ik niet maar ik neem wel vast weekendquote:
Dan hoop ik dat je meer 21 als 8 jarige moet metenquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:59 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Nou ja. Scholieren van 8 tot 21 jaar wordt de lengte en het gewicht gemeten voor een onderzoek van TNO. Maandag krijg ik een training en dan moet ik het land in voor steekproeven ofzo.
je bent niet de enigequote:
Hoop t ookquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:59 schreef getl0st het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je meer 21 als 8 jarige moet meten
En bij lekkere meiden ouder dan 18 moet het natuurlijk in het kader van het onderzoek naakt of in lingerie.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:59 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Nou ja. Scholieren van 8 tot 21 jaar wordt de lengte en het gewicht gemeten voor een onderzoek van TNO. Maandag krijg ik een training en dan moet ik het land in voor steekproeven ofzo.
Anders is de afwijking te grootquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En bij lekkere meiden ouder dan 18 moet het natuurlijk in het kader van het onderzoek naakt of in lingerie.
Dan heb ik weekendquote:
Of hij maakt er een echte 'steekproef' van...quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:00 schreef Belsezar het volgende:
En bij lekkere meiden ouder dan 18 moet het natuurlijk in het kader van het onderzoek naakt of in lingerie.
Tuurlijk, tenzij je danst voor je werk?quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan heb ik weekendOf de hele dag dansen na maar 2/3 uurtjes slaap onder weekend valt is een ander verhaal, maar goed
quote:
Neequote:
Mazzel rivalquote:
Dan sta ik (hopelijk met mooi weer) op almere strand te genieten van Defqon.1quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:59 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik moet zaterdag alleen al weer werken
In dat geval vind ik een heel weekend dansen een uitstekende besteding van je tijdquote:
Ik ook niet, zou een beetje karig loon worden danquote:
Dat is na de naakte weging de eerst volgende stapquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of hij maakt er een echte 'steekproef' van...
quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:03 schreef getl0st het volgende:
[..]
Dan sta ik (hopelijk met mooi weer) op almere strand te genieten van Defqon.1
quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of hij maakt er een echte 'steekproef' van...
Oow ja, dat is dit weekend! Ik wil ookquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:03 schreef getl0st het volgende:
1 dagje, valt mee. Alleen die max 3 uur slaap ervoor staat me wat tegenquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:03 schreef kingmob het volgende:
In dat geval vind ik een heel weekend dansen een uitstekende besteding van je tijd
quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:03 schreef HeatWave het volgende:
Ik ook niet, zou een beetje karig loon worden dan.
Defqon kaartje kopen?quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:05 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dan vind ik het weer eens tijd om te gaan daten. Nu nog een slachtoffer regelen
Geen kaartje kunnen krijgen? Of geen moeite gedaan?quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oow ja, dat is dit weekend! Ik wil ook![]()
[..]
Ik ga zaterdag hopelijk een nieuwe kap op mijn autootje zettenquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:03 schreef kingmob het volgende:
[..]
In dat geval vind ik een heel weekend dansen een uitstekende besteding van je tijd
Geen moeite gedaan, heb dus een dansvoorstelling de hele dagquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:06 schreef getl0st het volgende:
Geen kaartje kunnen krijgen? Of geen moeite gedaan?
ze kan niet, want ze moet dansenquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:06 schreef getl0st het volgende:
[..]
Geen kaartje kunnen krijgen? Of geen moeite gedaan?
quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:07 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat heb ik niet nodig om binnen te komen
http://buienradar.nl/weersverwachting_Almere_Nederland.aspx?lat=5.22&lon=52.38quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:03 schreef getl0st het volgende:
[..]
quote:
Wat schattig.. jullie maken al bijna elkaar zinnen afquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Geen moeite gedaan, heb dus een dansvoorstelling de hele dag
Ik vertrouw dat nooit zoquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
http://buienradar.nl/weersverwachting_Almere_Nederland.aspx?lat=5.22&lon=52.38
18graden en droog is de voorspelling... dus goed te doen
waar?quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Geen moeite gedaan, heb dus een dansvoorstelling de hele dag
quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:09 schreef getl0st het volgende:
[..]
[..]
Wat schattig.. jullie maken al bijna elkaar zinnen af
Maar ook leuk toch?
quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:09 schreef getl0st het volgende:
Wat schattig.. jullie maken al bijna elkaar zinnen af
Maar ook leuk toch?
dat sowieso maar de prognose is goedquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:10 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ik vertrouw dat nooit zoeerst zien dan geloven
Ergens in A'veen, waar de kaartjes zijn uitverkochtquote:
Kan je in dit weer ook nog cruisenquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:07 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag hopelijk een nieuwe kap op mijn autootje zetten
quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dansen is heel leuk ja..Misschien vanavond éindelijk de filmpjes. Als ze toonbaar zijn misschien wel hier getoond
Dat is waarquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:10 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dat sowieso maar de prognose is goed
Het schijnt er tof uit te zien, maar het filmpje is een paar weken geleden opgenomenquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:11 schreef getl0st het volgende:
![]()
Ow leuk! Toonbaar of niet.. gewoon doen
Ik heb geen idee onder welke noemer het valt, maar de makkelijkste omschrijving die iedereen begrijpt is Streetdance. Klinkt alsof ik 12 ben, maar achquote:
Heb vroeger zelf jaren op jazz en showballet gezeten, denk ongeveer hetzelfde.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het schijnt er tof uit te zien, maar het filmpje is een paar weken geleden opgenomen![]()
[..]
Ik heb geen idee onder welke noemer het valt, maar de makkelijkste omschrijving die iedereen begrijpt is Streetdance. Klinkt alsof ik 12 ben, maar ach![]()
We dansen o.a. hierop en een aantal dingen hieruit doen wij ook
Grijp jij ook zo vaak naar je kruis?quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het schijnt er tof uit te zien, maar het filmpje is een paar weken geleden opgenomen![]()
[..]
Ik heb geen idee onder welke noemer het valt, maar de makkelijkste omschrijving die iedereen begrijpt is Streetdance. Klinkt alsof ik 12 ben, maar ach![]()
Nee, daar zit niets. Doe wel tieten voelenquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:17 schreef getl0st het volgende:
[..]
Grijp jij ook zo vaak naar je kruis?
In dat godvergeten dorp waar ik woon heb je keuze uit pizza, shoarma, en ook nog pizza en shoarma natuurlijk.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:17 schreef HeatWave het volgende:
Ik zit er ook aan te denken om wat te bestellen.
Leuk Nouk!quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
arm kindquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
In dat godvergeten dorp waar ik woon heb je keuze uit pizza, shoarma, en ook nog pizza en shoarma natuurlijk.
Surinaams eten kun je hier zelfs nergens kopen.
Zondag nog thais besteld, erg goed moet ik zeggenquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
In dat godvergeten dorp waar ik woon heb je keuze uit pizza, shoarma, en ook nog pizza en shoarma natuurlijk.
Dat mag ookquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:18 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nee, daar zit niets. Doe wel tieten voelen
Heeft medelijden..quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik voor jan lul in je fobo kijkenquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:18 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nee, daar zit niets. Doe wel tieten voelen
quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:21 schreef Kluts het volgende:
Stijldansen, heeft iemand van jullie dat vroeger gedaan?
Ben wel in voor salsaquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Leuk Nouk!
Dansen, aangezien ik niets aan sport doe misschien een idee om weer te gaan dansenMoet ik nog wel eerst een partner vinden. Dat zal beduidend moeilijk worden denk ik
Ja, "want dat hoort bij je opvoeding" & ik vond het vreselijk (en nu nog)quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:21 schreef Kluts het volgende:
Ja dat denk ik ook. Zeker leukquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:16 schreef Kluts het volgende:
Heb vroeger zelf jaren op jazz en showballet gezeten, denk ongeveer hetzelfde.
Leuk!
Haha, nee. Alhoewel, tijdens deze dans welquote:
De filmpje met onze dans is hopelijk nog leukerquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:19 schreef Belsezar het volgende:
Leuk Nouk!
Dansen, aangezien ik niets aan sport doe misschien een idee om weer te gaan dansenMoet ik nog wel eerst een partner vinden. Dat zal beduidend moeilijk worden denk ik
verplicht op de middelbare school elk jaar een paar weken... niet dat ik het nu kanquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:21 schreef Kluts het volgende:
Jazeker. Tot en met zilverster.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:21 schreef Kluts het volgende:
HAhahaha, als je terug had gelezen, dan had je kunnen zien dat Rip hetzelfde had gedaanquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:21 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ik voor jan lul in je fobo kijken![]()
Je woont toch weer in eth door jou geliefde Apeldoorn?quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
*steekt hand op*quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:21 schreef Kluts het volgende:
wil best leren styldansen... (als ik maar geen hakjes aan hoef wat dan filkker ik op me bek haha)quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Leuk Nouk!
why thequote:
Ik vond het wel lachen, ook al moest het ook van mijn ouders.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, "want dat hoort bij je opvoeding" & ik vond het vreselijk (en nu nog)
Pizza en shoarma, dat hebben wij ook. Maar vooral niet op gekke tijdstippen!quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:18 schreef Kluts het volgende:
en ff apeldoorn bellen kan ook al niet meer sinds Qdayquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je woont toch weer in eth door jou geliefde Apeldoorn?
Ja, maar dat eten bestellen is gewoon ruk hier.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je woont toch weer in eth door jou geliefde Apeldoorn?
Jammer dat je dan niet even dichterbij woont. Dan waren we samen salsa gaan dansenquote:
Die slogan gaan ze echt niet meer gebruiken.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en ff apeldoorn bellen kan ook al niet meer sinds Qday
vlakbij mijn huis 24/7 shoarma huisquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Pizza en shoarma, dat hebben wij ook. Maar vooral niet op gekke tijdstippen!
Sja, niet echt my finest hour. Ik ging (goh, echt) vanwege een meisje dat ik leuk vond. Was er nou niet echt goed in, maar toch Zilverster en een keer 2de bij een wedstrijd gewordenquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
why the?
[..]
Ik vond het wel lachen, ook al moest het ook van mijn ouders.
Het excuus om op je 15e zaterdagavond thuis weg te kunnen en je illegaal vol laten lopen ook.
Oh dat deed ik nietquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vond het wel lachen, ook al moest het ook van mijn ouders.
Het excuus om op je 15e zaterdagavond thuis weg te kunnen en je illegaal vol laten lopen ook.
Dat is gewoon een snelle foxtrot, dus dat is niet zo heel moeilijk.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, niet echt my finest hour. Ik ging (goh, echt) vanwege een meisje dat ik leuk vond. Was er nou niet echt goed in, maar toch Zilverster en een keer 2de bij een wedstrijd geworden.
Ik zou de quickstep niet meer weten inmiddels.
klopt is zelfs op het nieuws geweest... wel jammer die reclames waren over het algemeen briljantquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die slogan gaan ze echt niet meer gebruiken.
Heb alleen de eerste cursus gedaan, quickstep nooit onder de knie gekregen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, niet echt my finest hour. Ik ging (goh, echt) vanwege een meisje dat ik leuk vond. Was er nou niet echt goed in, maar toch Zilverster en een keer 2de bij een wedstrijd geworden.
Ik zou de quickstep niet meer weten inmiddels.
Quickstep IS de foxtrot.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is gewoon een snelle foxtrot, dus dat is niet zo heel moeilijk.
Ik kan geen Wals meer denk ik
Wals? Die is makkelijk joh, gewoon een vierkantje. Beginmoves danquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:25 schreef automatic_ het volgende:
Dat is gewoon een snelle foxtrot, dus dat is niet zo heel moeilijk.
Ik kan geen Wals meer denk ik
quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jammer dat je dan niet even dichterbij woont. Dan waren we samen salsa gaan dansen
Dat mocht idd niet, maar ik deed het gewoon.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:26 schreef Ripley het volgende:
Stijldansen was wel leuk, maar wel jammer dat we als meisje geen dans mochten weigeren
Bij de trouwerij misschien danquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Heb alleen de eerste cursus gedaan, quickstep nooit onder de knie gekregen.
Maar mannen die kunnen stijldansen, dat heeft wel wat hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Ik denk dat Centraal Beheer ook wel zonder die slogan geniale reclames kunnen bedenken. Of nou ja, het reclamebureau erachter danquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
klopt is zelfs op het nieuws geweest... wel jammer die reclames waren over het algemeen briljant
Als rukken ook een dans is.. kan ik ook dansenquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:26 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Mijn vorige partner was een rukker uit het jaar nul.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bij de trouwerij misschien danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
Ik was op mijn 13e iets minder assertief dan nu. En ik was smoor op de knapste jongen van de dansschool, die zat ook in d eunoxreclame. En 5 jaar later hebben we eindelijk gezoendquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat mocht idd niet, maar ik deed het gewoon.
Dat was bij ons de eerste dans die je deed?quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Heb alleen de eerste cursus gedaan, quickstep nooit onder de knie gekregen.
Maar mannen die kunnen stijldansen, dat heeft wel wat hoor.
Bij een langzaam nummer noemde wij het de foxtrot en bij een uptempo was de naam opeens Quickstep (omdat je dan grotere/langere passen neemt/kan nemen)quote:
Ja, maar die stomme draaienquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wals? Die is makkelijk joh, gewoon een vierkantje. Beginmoves dan
Oh, ik heb eigenlijk altijd al zo'n bijdehand bekkie gehad.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik was op mijn 13e iets minder assertief dan nu. En ik was smoor op de knapste jongen van de dansschool, die zat ook in d eunoxreclame. En 5 jaar later hebben we eindelijk gezoend
Kun je mij die leren?quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:27 schreef getl0st het volgende:
[..]
Als rukken ook een dans is.. kan ik ook dansen
Ja dan is de lol er snel vanafquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:26 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Mijn vorige partner was een rukker uit het jaar nul.
Heb jij al eens salsales gehad inmiddels?quote:
Check.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:21 schreef Kluts het volgende:
Al lang, ben een maand in Brazilie geweest hequote:Op woensdag 10 juni 2009 16:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Heb jij al eens salsales gehad inmiddels?
Ik kan hem je leren, om bij mij uit te voeren..quote:
Maar gelijk 2 vliegen in 1 klap slaan dan?quote:
We hadden elke week ruzie. Niet dat ik vies ben van ruzie, maar dan moet er wel een potje stevige goedmaaksex in het verschiet zitten. Maar in nog geen duizend jaar met hemquote:
Ah.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Al lang, ben een maand in Brazilie geweest he
Ruzie zonderquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:34 schreef heksehiel het volgende:
[..]
We hadden elke week ruzie. Niet dat ik vies ben van ruzie, maar dan moet er wel een potje stevige goedmaaksex in het verschiet zitten. Maar in nog geen duizend jaar met hem
Maak jij die caipirinhas maar dan gaan we wel een keertje dansen. Meteen een goede latin avond ervan makenquote:
Je moet voor onbepaalde tijd naar Rio terug?quote:
Haha, was het maar zoquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:39 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je moet voor onbepaalde tijd naar Rio terug?
Deal. Drank, Salsa, nu alleen nog strand en ik ben blij.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Maak jij die caipirinhas maar dan gaan we wel een keertje dansen. Meteen een goede latin avond ervan maken
zelfs jij bent niet te oud om nog te leren...quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:40 schreef mrbox het volgende:
Verouderd bieb systeem in NL ook,
Zo Hey stijldansen, nog spijt vandat ik dat vroeger niet gedaan heb
Heb jij niet eens bij Biezeman gedanst?quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:40 schreef mrbox het volgende:
Verouderd bieb systeem in NL ook,
Zo Hey stijldansen, nog spijt vandat ik dat vroeger niet gedaan heb
Kloptquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
zelfs jij bent niet te oud om nog te leren...
Neee en ook niet bij die anderequote:Op woensdag 10 juni 2009 16:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Heb jij niet eens bij Biezeman gedanst?![]()
quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:42 schreef heksehiel het volgende:
Voelen jullie je eigenlijk nooit schuldig dat je zoveel zit te Fok!ken in de baas zijn tijd?
Ik vond 'm altijd wel leuk, meen ik mij te herinneren...quote:
Niet meerquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:42 schreef heksehiel het volgende:
Voelen jullie je eigenlijk nooit schuldig dat je zoveel zit te Fok!ken in de baas zijn tijd?
nope want ik kan niet fokken in de baas zijn tijd... of ik ben thuis of ik heb pauze.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:42 schreef heksehiel het volgende:
Kom maar in enschede dansenquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Leuk Nouk!
Ik voel me ook nooit schuldig, maar dat zet me wel aan het denken.quote:
Nop, bij mij valt het onder studiequote:Op woensdag 10 juni 2009 16:42 schreef heksehiel het volgende:
Nodig jij nou jezelf uit?quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:44 schreef HeatWave het volgende:
Drank, nacho's met salsa, strand, klinkt goed.
Strandquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Deal. Drank, Salsa, nu alleen nog strand en ik ben blij.
Dat is wat te ver wegquote:
Teveel gerukt zekerquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:34 schreef heksehiel het volgende:
[..]
We hadden elke week ruzie. Niet dat ik vies ben van ruzie, maar dan moet er wel een potje stevige goedmaaksex in het verschiet zitten. Maar in nog geen duizend jaar met hem
Ik voelde me wel schuldig, tot ze mijn contract niet hebben verlengd en mijn motivatie nog minder is dan daarvoor..quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:47 schreef heksehiel het volgende:
Ik voel me ook nooit schuldig, maar dat zet me wel aan het denken.
Maar waarom jij niet? Omdat je niet meer werkt of wat?
Ik ga van de zomer als enige vakantie naar Solar Festival. 3 dagen, weekje vrij.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Strand
Ik ga denk ik deze zomer toch nog wel een weekje naar de Algarve ofzoHoef toch alleen maar een ticket en zakgeld te hebben, moet te doen zijn
Ik zou niet durven, ik geef mijn meningquote:
Bij geen enkel eigenlijkquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:51 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Bij sommige mensen wil je daar geen mental image van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |