quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:09 schreef getl0st het volgende:
Wat schattig.. jullie maken al bijna elkaar zinnen af
Maar ook leuk toch?
dat sowieso maar de prognose is goedquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:10 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ik vertrouw dat nooit zoeerst zien dan geloven
Ergens in A'veen, waar de kaartjes zijn uitverkochtquote:
Kan je in dit weer ook nog cruisenquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:07 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag hopelijk een nieuwe kap op mijn autootje zetten
quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dansen is heel leuk ja..Misschien vanavond éindelijk de filmpjes. Als ze toonbaar zijn misschien wel hier getoond
Dat is waarquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:10 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dat sowieso maar de prognose is goed
Het schijnt er tof uit te zien, maar het filmpje is een paar weken geleden opgenomenquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:11 schreef getl0st het volgende:
![]()
Ow leuk! Toonbaar of niet.. gewoon doen
Ik heb geen idee onder welke noemer het valt, maar de makkelijkste omschrijving die iedereen begrijpt is Streetdance. Klinkt alsof ik 12 ben, maar achquote:
Heb vroeger zelf jaren op jazz en showballet gezeten, denk ongeveer hetzelfde.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het schijnt er tof uit te zien, maar het filmpje is een paar weken geleden opgenomen![]()
[..]
Ik heb geen idee onder welke noemer het valt, maar de makkelijkste omschrijving die iedereen begrijpt is Streetdance. Klinkt alsof ik 12 ben, maar ach![]()
We dansen o.a. hierop en een aantal dingen hieruit doen wij ook
Grijp jij ook zo vaak naar je kruis?quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het schijnt er tof uit te zien, maar het filmpje is een paar weken geleden opgenomen![]()
[..]
Ik heb geen idee onder welke noemer het valt, maar de makkelijkste omschrijving die iedereen begrijpt is Streetdance. Klinkt alsof ik 12 ben, maar ach![]()
Nee, daar zit niets. Doe wel tieten voelenquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:17 schreef getl0st het volgende:
[..]
Grijp jij ook zo vaak naar je kruis?
In dat godvergeten dorp waar ik woon heb je keuze uit pizza, shoarma, en ook nog pizza en shoarma natuurlijk.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:17 schreef HeatWave het volgende:
Ik zit er ook aan te denken om wat te bestellen.
Leuk Nouk!quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
arm kindquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
In dat godvergeten dorp waar ik woon heb je keuze uit pizza, shoarma, en ook nog pizza en shoarma natuurlijk.
Surinaams eten kun je hier zelfs nergens kopen.
Zondag nog thais besteld, erg goed moet ik zeggenquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
In dat godvergeten dorp waar ik woon heb je keuze uit pizza, shoarma, en ook nog pizza en shoarma natuurlijk.
Dat mag ookquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:18 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nee, daar zit niets. Doe wel tieten voelen
Heeft medelijden..quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik voor jan lul in je fobo kijkenquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:18 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nee, daar zit niets. Doe wel tieten voelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |