Jawel hoor, we bekijken ze alleen liever via de TV dan er zelf aan mee te doenquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:04 schreef Saviola het volgende:
[..]
De Sharks houden alleen niet zo van playoffs..
De nacht van vrijdag op zaterdag a.s. om 02.00 uur!!quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:32 schreef MutedFaith het volgende:
Wanneer wordt game seven gespeeld eigenlijk? Want ik wil 'm eigenlijk toch graag zien enzo..
Ik kan niet wachten tot hier in Nederland het nieuwe seizoen weer begint.
Het is inderdaad een vreselijk logo.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:19 schreef popolon het volgende:
Het blijft een treurig logo dat van de Pens.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:27 schreef Irrem het volgende:
Als dit nou 4-4 wordt, komt er dan een beslissingswedstrijd?
Eensch.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:12 schreef WasQ het volgende:
Calgary Flames, Toronto Maple Leafs en NJ Devils zijn mooi in hun eenvoud, en eigenlijk vind ik bijna elk logo wel mooi. Zeker als je ze gaat vergelijken met de gedrochten die veel voetbalclubs in Europa hebben. Die kunnen nog wat leren van de NHL (en de andere Amerikaanse sporten).
Valt gewoon op, 4 saves in de top 10 van de play off moments. Echt geweldige saves, stuk voor stuk.quote:
Hebben we gelukkig volgend seizoen wel extra ice hockey i.v.m. olympische spelenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:27 schreef Saviola het volgende:
Gasten, vanavond de laatste wedstrijd van het seizoenDaarna weer 4 maanden niks
Ja maar het seizoen duurt er niet langer door ofzoquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:23 schreef Katth het volgende:
[..]
Hebben we gelukkig volgend seizoen wel extra ice hockey i.v.m. olympische spelen
Klopt... Zag 0130 staan op ESPN America, maar heb er verder niet naar gekeken. Is dus de voorbeschouwing..quote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:38 schreef Saviola het volgende:
8 PM start hoor.. dus iets na 2 uur hier
Absoluut, lijkt dat ze door de PP ook los zijn gekomen. Red Wings moeten ff harken :pquote:Op zaterdag 13 juni 2009 02:38 schreef nyny83 het volgende:
Wel netjes lang in de zone van de Wings gehouden. Ondanks dat ze niet scoorden wel een goede PP
Kijk de puckyou stream van NBCquote:Op zaterdag 13 juni 2009 02:42 schreef Fiama het volgende:
Welke streams kijken jullie het liefste? CBC/NBC/NASN of andere?
Goede kwaliteit deze, thanks.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 02:54 schreef nyny83 het volgende:
Pak de sopcast stream van ND Sports, die werkt altijd het beste als hij beschikbaar is. Was een tijdje weg (eigenaar heeft ongeluk gehad), maar vandaag is hij er weer zie ik net
http://www.ndsports.webs.com/ dus. Of je kopieert de sopcast URL gewoon in je sopcast player
Wel frappant ja, meteen na de 1-0 krijgen de Pens een penalty die er nooit een is.. gelukkig dacht die andere ref snel na en gaf er ook eentje aan de Wingsquote:Op zaterdag 13 juni 2009 03:10 schreef nyny83 het volgende:
Wtf? wat een lame penalty voor Staal.... Die van Holmstrom zag ik ook niet
mwah, holmstrom trok wel echt Gill onderuit vlak onder de neus van de scheids, dus die was wel terecht.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 03:12 schreef Saviola het volgende:
[..]
Wel frappant ja, meteen na de 1-0 krijgen de Pens een penalty die er nooit een is.. gelukkig dacht die andere ref snel na en gaf er ook eentje aan de Wings
Hoop het ook!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 03:44 schreef Saviola het volgende:
Poeh, goed dat deze periode klaar is, Detroit begint te drukken..
hoopt dat Crosby nog terugkeert in de 3de periode
Wou ik ook net typenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |