Behoorlijk grote kans denk ik. Denk dat een kans om de cup te winnen onvermoede krachten losmaakt.quote:Op zondag 7 juni 2009 12:03 schreef Saviola het volgende:
Zelfs als ze game 6 winnen, hoeveel kans hebben ze nou daadwerkelijk om een game 7 te winnen in Detroit..
Nietquote:Op zondag 7 juni 2009 03:27 schreef nyny83 het volgende:
Volgens mij zit Drizzt Dourden stiekem TOCH te kijken trouwens
Danke.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:01 schreef nyny83 het volgende:
In de nacht van dinsdag op woensdag om 02.00 uur
Tuurlijk, het kan altijd gebeuren dat Fleury een mega-dag heeft en de puck er gewoon niet in wil. Aan de andere kant hebben de Pens een whopping twee goals in drie wedstrijden in de Joe gescoord, dus dan kan het lange wedstrijd wordenquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Beginnen sommige Wingsfans hem al te knijpen?
Eerlijk toegegeven, dat had ik gister ook![]()
Tja och, ik heb geen hekel aan de Wingsquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:40 schreef WasQ het volgende:
Respect dat je ervoor uit durft te komen dat je een Avs-fan bent
De rivalry was altijd geniaal, maar ik ben bang dat het van Detroit-kant nu vrijwel over is. Onze rivals zijn momenteel de Sharks (met Lemieux) en de Ducks (en de Pens, eigenlijk alle dieren die in/op het water leven).
Zijn jullie al met meer dan ik. Volgens mij ben ik de enige sharks-fan hierquote:
De Sharks houden alleen niet zo van playoffs..quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:54 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Zijn jullie al met meer dan ik. Volgens mij ben ik de enige sharks-fan hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |