Beetje snuiven erbij.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:16 schreef boem-dikkie het volgende:
God, dan word ik alcohol verslaafd jeunges.
check daar ff de gadgets men.quote:
daar menquote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:20 schreef Houzer het volgende:
[..]
We geven b-d een gram coke voor zn verjaardag
He?quote:
doe niet zo stom forum men.quote:
IK BEN OOK BIJNA JARIG!!!quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:20 schreef Houzer het volgende:
[..]
We geven b-d een gram coke voor zn verjaardag
quote:
Wil jij ook een gram coke?quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:31 schreef Tally het volgende:
[..]En die stond niet eens op mijn verlanglijstje.
Die TV? Ja, doe er maar 2!quote:
Ik ben geen oldbiequote:Op woensdag 10 juni 2009 13:34 schreef Armageddon het volgende:
We moeten een groot oldbies snuif in festival houden.
Hubba hubbaquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:36 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Voor jou maken we een uitzondering. Zullen we het bij ons in de tuin doen van de zomer?
Gecombineerd met een pannekoekparty voor de kleintjes wordt dat nog erg lastig denk ik zo!quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:36 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Voor jou maken we een uitzondering. Zullen we het bij ons in de tuin doen van de zomer?
Je weet wel meer niet.quote:
Oeh hoelaat?quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Je weet wel meer niet.
Morgen ga ik naar de Mac. Ik heb mijn neefje een hamburger beloofd i.p.v. gebak
Moet je je niet vergissen in de poeder voor op de pannekoekenquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:37 schreef Jarno het volgende:
[..]
Gecombineerd met een pannekoekparty voor de kleintjes wordt dat nog erg lastig denk ik zo!
Siroop uitkoken op je lepelquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:38 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Moet je je niet vergissen in de poeder voor op de pannekoeken
Je neusgaten dichtgeplakt door de suiker en de kinderen maar stuiteren door de tuinquote:
zo'n pannekoek kan je wel oprollen en als snuifbuis gebruikenquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:41 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Je neusgaten dichtgeplakt door de suiker en de kinderen maar stuiteren door de tuin
Een pony-pack-pannekoekenfeest, ik ben voor!quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:42 schreef Houzer het volgende:
[..]
zo'n pannekoek kan je wel oprollen en als snuifbuis gebruiken![]()
![]()
Ik ookquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:47 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Een pony-pack-pannekoekenfeest, ik ben voor!
Neuken.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:50 schreef Houzer het volgende:
OMG ik krijg net een smsje van ex dat ze mijn bedprestaties mist.
I shit u not, wtf moet ik daar mee.
Tja opzich wel een redelijk vrijbrief om eens langs te gaan.quote:
Het duurt haar nu te lang ?quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:50 schreef Houzer het volgende:
OMG ik krijg net een smsje van ex dat ze mijn bedprestaties mist.
I shit u not, wtf moet ik daar mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |