Beetje snuiven erbij.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:16 schreef boem-dikkie het volgende:
God, dan word ik alcohol verslaafd jeunges.
check daar ff de gadgets men.quote:
daar menquote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:20 schreef Houzer het volgende:
[..]
We geven b-d een gram coke voor zn verjaardag
He?quote:
doe niet zo stom forum men.quote:
IK BEN OOK BIJNA JARIG!!!quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:20 schreef Houzer het volgende:
[..]
We geven b-d een gram coke voor zn verjaardag
quote:
Wil jij ook een gram coke?quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:31 schreef Tally het volgende:
[..]En die stond niet eens op mijn verlanglijstje.
Die TV? Ja, doe er maar 2!quote:
Ik ben geen oldbiequote:Op woensdag 10 juni 2009 13:34 schreef Armageddon het volgende:
We moeten een groot oldbies snuif in festival houden.
Hubba hubbaquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:36 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Voor jou maken we een uitzondering. Zullen we het bij ons in de tuin doen van de zomer?
Gecombineerd met een pannekoekparty voor de kleintjes wordt dat nog erg lastig denk ik zo!quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:36 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Voor jou maken we een uitzondering. Zullen we het bij ons in de tuin doen van de zomer?
Je weet wel meer niet.quote:
Oeh hoelaat?quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Je weet wel meer niet.
Morgen ga ik naar de Mac. Ik heb mijn neefje een hamburger beloofd i.p.v. gebak
Moet je je niet vergissen in de poeder voor op de pannekoekenquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:37 schreef Jarno het volgende:
[..]
Gecombineerd met een pannekoekparty voor de kleintjes wordt dat nog erg lastig denk ik zo!
Siroop uitkoken op je lepelquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:38 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Moet je je niet vergissen in de poeder voor op de pannekoeken
Je neusgaten dichtgeplakt door de suiker en de kinderen maar stuiteren door de tuinquote:
zo'n pannekoek kan je wel oprollen en als snuifbuis gebruikenquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:41 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Je neusgaten dichtgeplakt door de suiker en de kinderen maar stuiteren door de tuin
Een pony-pack-pannekoekenfeest, ik ben voor!quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:42 schreef Houzer het volgende:
[..]
zo'n pannekoek kan je wel oprollen en als snuifbuis gebruiken![]()
![]()
Ik ookquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:47 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Een pony-pack-pannekoekenfeest, ik ben voor!
Neuken.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:50 schreef Houzer het volgende:
OMG ik krijg net een smsje van ex dat ze mijn bedprestaties mist.
I shit u not, wtf moet ik daar mee.
Tja opzich wel een redelijk vrijbrief om eens langs te gaan.quote:
Het duurt haar nu te lang ?quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:50 schreef Houzer het volgende:
OMG ik krijg net een smsje van ex dat ze mijn bedprestaties mist.
I shit u not, wtf moet ik daar mee.
was het maar waar Houzert !quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:52 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ik vreet ook niet iedere dag biefstuk.
Bijna net zo goed als elke dag rosbief.quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:59 schreef Houzer het volgende:
OMG ze stuurt: Toen wij wat hadden heb ik wel een keer met een ander gerommelt.
Dus is stuur terug: Ow ken ik hem?
Stuurt zij terug: Je bedoeld haar
SMS dat terug zou ik zeggen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:05 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ik wil haar en die andere samen in mijn nest NU.
Kweenie. Hoezo? Daten?quote:
Johquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:52 schreef Houzer het volgende:
[..]
En dat monogamie is niks voor mij heb ik al gemerkt.
Hossel dat dan even, bro.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:05 schreef Houzer het volgende:
Ja maar hej. Als jouw bedprestaties dan zo goed zijn he waarom neemt ze dr een wijf bij dan?quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:05 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ze is aan het teasen nu, oftewel ik doe wel tof maar durf niet meer.quote:
Ik ben morgen rond half 6 bij de mac voor een London baconquote:
Vrijdag visdag?quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:10 schreef Tally het volgende:
Ja maar hej. Als jouw bedprestaties dan zo goed zijn he waarom neemt ze dr een wijf bij dan?
Ze had altijd de wens om het een keer met een vrouw te doen, dat ze het stiekem heeft gedaan had van mij niet gehoeven.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja maar hej. Als jouw bedprestaties dan zo goed zijn he waarom neemt ze dr een wijf bij dan?
Ik zal je smsen als het me luktquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:10 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ik ben morgen rond half 6 bij de mac voor een London bacon
Met een vrouw is ook totaal anders dan met een manquote:
Was ook maar een garpjequote:Op woensdag 10 juni 2009 14:12 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ze had altijd de wens om het een keer met een vrouw te doen, dat ze het stiekem heeft gedaan had van mij niet gehoeven.
Wat denk dat ik dat nog nooit heb gevraagdquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:11 schreef Anosmie het volgende:
H. Je bent echt een sukkie sukkelhoofd als je je vriendin gaat lopen / zitten / liggen bedriegen. Als je dan zo nodig 2 wijven wil neuken vraag dan op zn minst of zij meedoet.
Ah, ik zal het onthouden.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:12 schreef Tally het volgende:
Met een vrouw is ook totaal anders dan met een man
IK WEET HET
Kewlquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zal je smsen als het me lukt
[..]
Met een vrouw is ook totaal anders dan met een man
IK WEET HET
quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ah, ik zal het onthouden.
"Met een andere vrouw is het heel anders, schatje, ondanks dat ik met je vriendin heb lopen batsen houd ik nog steeds zielsveel van je."
quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ah, ik zal het onthouden.
"Met een andere vrouw is het heel anders, schatje, ondanks dat ik met je vriendin heb lopen batsen houd ik nog steeds zielsveel van je."
Nee, die kunnen alleen "scharen".quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:18 schreef Tally het volgende:
Sukkel ik had het over 2 vrouwenDie batsen niet
quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee, die kunnen alleen "scharen".
Nou ja. Het is leuk maar mwah. Ik bef dan liever.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee, die kunnen alleen "scharen".
Ik pijp liever dan ik bef!quote:
Volgens Southpark kunnen twee vrouwen alleen maar scharen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:21 schreef Tally het volgende:
Nou ja. Het is leuk maar mwah. Ik bef dan liever.
Hee dan hebben we een match.quote:
Ja alleen maar!quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Volgens Southpark kunnen twee vrouwen alleen maar scharen..
quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:24 schreef Houzer het volgende:
[..]
Hee dan hebben we een match.
Ik word graag gepijpt, jij pijpt liever dan je beft.
PIJP ME GODVERDOMME!!!!!!!
Want ze heeft een test gedaan en zo het hele wijk afgewerkt om te kijken of het zo is?quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:29 schreef Houzer het volgende:
Volgens mij vriendin kijken mannen net voordat ze klaarkomen alsof ze moeten niezen
Mwoaaah, eigenlijk zou je tijdens het klaarkomen dan moeten niezen, kun je een veel groter gebied runterspritzen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:29 schreef Houzer het volgende:
Volgens mij vriendin kijken mannen net voordat ze klaarkomen alsof ze moeten niezen
Ik denk het.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Want ze heeft een test gedaan en zo het hele wijk afgewerkt om te kijken of het zo is?
Shit man mn koggie op mn schermquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mwoaaah, eigenlijk zou je tijdens het klaarkomen dan moeten niezen, kun je een veel groter gebied runterspritzen..
quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mwoaaah, eigenlijk zou je tijdens het klaarkomen dan moeten niezen, kun je een veel groter gebied runterspritzen..
quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
"KLOOTZAK, IK ZIT WEER HELEMAAL ONDER!!!111"
Whehehe.
Pas maar op, dan gaat-ie ook nog bloed niezen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:35 schreef Tally het volgende:Onder het zaad vind ik niet erg. Als hij in mijn bek zou niezen krijgtie een kopstoot
Dan ben ik al bij hem wegquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Pas maar op, dan gaat-ie ook nog bloed niezen.
Hehehe.
Jij hebt toch helemaal geen collega's Houzert?quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:37 schreef Houzer het volgende:
Godver collega's komen al vragen waarom ik hier zo hard zit te lachen
Wat zijn het dan?quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Jij hebt toch helemaal geen collega's Houzert?
Ach das beter dan wanneer ze begint te gorgelen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
"Was het voor jou ook zo fijn, lieverd?"
"HET ZIT GODDOMME IN MIJN HAAR, LUL!!!!!!111"
"Fijn zo, schatje. Ik ga even roken, tot zo."
Whehehe.
Blijf even hangen schat. De koggie is klaar!quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:44 schreef Houzer het volgende:
SCHATJE IK KOMMMMM!!! : FLODDER, SPLASH, BLAF BLAF, WHOOSAH.
Zo je chick aan de muur geplakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |