Complete line-up zal ongeveer 175 acts bevatten lijkt me.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:16 schreef Toad het volgende:
Als ik het goed begrijp zitten we nu op c.a. 100 acts en dat is nog geen eens de helft van de complete line-up?
Live zijn ze juist heel goed !quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:31 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Dat wordt dan de 6e keer Maxïmo Park voor mij.. Ja, live zijn ze heel slecht..
Was ook een sarcastische reactie op een post hierboven ergens. Ik ga ze niet 6 keer zien als het niks aan is..quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:52 schreef Irien het volgende:
[..]
Live zijn ze juist heel goed !Zo energiek en leuke interactie met publiek, op cd juist wat tammer...
Weet niet of we dat nog kunnen verwachten, als we naar hun tourdata kijken... 22 augustus in Oostenrijk, 24 augustus in Groningen. Maar ja, 't is niet onmogelijk.quote:
oe!quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Woensdag, namendag: Clark erbij
http://www.myspace.com/throttleclark
Ze staan vrijdag en zaterdag op Pukkelpop, dus ze kunnen best zondag een set doen op Lowlands.quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:34 schreef Mathijz het volgende:
De Lowlands huisband dEUS (meen 6 of 7 keer) zou ook nog kunnen komen, maar wel onwaarschijnlijk aangezien ze vorig jaar ook op Lowlands stonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |