gelukkig vraag jij het, ik was ook al verbaasdquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:57 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mja én? Dan kan je alsnog wel afwassen?
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:59 schreef sbientje het volgende:
[..]
gelukkig vraag jij het, ik was ook al verbaasd
of regende het binnen?
Het kán wel, maar openstaande deurtjes zijn niet handig als je bij het aanrecht wil kunnen om te afwassen...quote:
Volgensmij zit je vriendin Mario Kart te spelen en zit jij te posten op Fokquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:40 schreef WyriHaximus het volgende:
* WyriHaximus zit samen met vriendin mario kart te spelen
Deze is beter: Drie tattoos gevraagd, 56 'gekregen'quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:04 schreef Geqxon het volgende:
[ [url=http://www.flashasylum.com/db/files/Comics/Rob/wheresmommy.png]afbeelding ][/URL]
Cyanide & Happiness @ Explosm.net
Nee ik zat te multi taskenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:51 schreef Cothen het volgende:
[..]
Volgensmij zit je vriendin Mario Kart te spelen en zit jij te posten op Fok
prachtig bericht iddquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:58 schreef Jump het volgende:
[..]
Deze is beter: Drie tattoos gevraagd, 56 'gekregen'
dat kunnen mannen heul niet!quote:
zuur hoor.. wat belangrijks kwijt?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:26 schreef JortK het volgende:
Niets meer van de HD af te halen, twee nieuwe disken gekocht
UPC zeker.quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:45 schreef WyriHaximus het volgende:
* WyriHaximus heeft over 7 dagen 25mbit voor de zelfde prijs als de 16mbit
Gezelligquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:19 schreef sbientje het volgende:
maar ik blijf nogal hangen hier in de SC geloof ik![]()
hier op fok? nog niet gehad maar idd vrij irritant zulke dingenquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:13 schreef Geqxon het volgende:
Welke tyfusmongool heeft de flashreclame bedacht die bij het laden van de pagina een keiharde explosie door je speakers jaagt?
Op een andere website, mijn speakers staan op normaal volume, maar dan komt er een explosie-geluid uit dat hard versterkt is. Niet zo heel tof, een of andere telefoonreclame.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:24 schreef sbientje het volgende:
[..]
hier op fok? nog niet gehad maar idd vrij irritant zulke dingen
jamba?quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:13 schreef Geqxon het volgende:
Welke tyfusmongool heeft de flashreclame bedacht die bij het laden van de pagina een keiharde explosie door je speakers jaagt?
Uiteraard er is niks anders in alkmaar wat dat aan particulieren biedquote:
Flashblock broekiequote:Op woensdag 17 juni 2009 10:13 schreef Geqxon het volgende:
Advertenties blocken is not done.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:06 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Uiteraard er is niks anders in alkmaar wat dat aan particulieren bied.
[..]
Flashblock broekie
FLASHblockquote:
En ads zijn vaak in flash.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:36 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
FLASHblock. Ik blok geen ads ik block alles wat flash is klein verschil ;P
Dan zit jij op bagger sitesquote:
Je zou een klein abonnement bij FOK! kunnen afsluiten zodat je geen ads meer zietquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:56 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dan zit jij op bagger sitesZie zelf amper flash ads misschien op broekies sites wat meer maar niet op de sites waar ik zit
. Daarnaast als er in eens kikkers of explosies uit me speakers knallen lijkt me dat een hele mooie reden om alle flash shit te blocken omdat het vaak irritant is
irritante reclame op website = blocken (en fok staat natuurlijk netjes als niet filteren in me adblock
) maar aangezien ik flash al block is dat amper nodig
Ehm... rechts naast dit reactieveld staat een flash-banner.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:56 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dan zit jij op bagger sitesZie zelf amper flash ads misschien op broekies sites wat meer maar niet op de sites waar ik zit
. Daarnaast als er in eens kikkers of explosies uit me speakers knallen lijkt me dat een hele mooie reden om alle flash shit te blocken omdat het vaak irritant is
irritante reclame op website = blocken (en fok staat natuurlijk netjes als niet filteren in me adblock
) maar aangezien ik flash al block is dat amper nodig
komt er zo'n play-knop in, kan je het alsnog afspelen.. tenminste, zo was dat in de tijd dat ik flashblock gebruikte... heb het eigenlijk op mijn laptop nooit geinstalleerd..quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:02 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ehm... rechts naast dit reactieveld staat een flash-banner.
En als je flash blocked, hoe kijk je dan filmpjes op YouTube, hoe klik je op flashbuttons en hoe speel je flashgames?
precies dat is nog steeds zoquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:12 schreef sbientje het volgende:
[..]
komt er zo'n play-knop in, kan je het alsnog afspelen.. tenminste, zo was dat in de tijd dat ik flashblock gebruikte... heb het eigenlijk op mijn laptop nooit geinstalleerd..
Ads zelf zijn niet erg, op fok staat adblock niet voor niets uit, heb te vaak pratende adds (adecco) kikkers/exposief etc (jamba) en CPU slurpende adds (een auto fabrikant) gehad om flash standaard aan te hebben op alle sites.quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Je zou een klein abonnement bij FOK! kunnen afsluiten zodat je geen ads meer ziet
Wie zegt dat dat bij mij het geval is? En daarnaast met flashblock kan je aangeven of een site flash mag laten zien zonder dat je het moet aanklikkenquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:02 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ehm... rechts naast dit reactieveld staat een flash-banner.
En als je flash blocked, hoe kijk je dan filmpjes op YouTube, hoe klik je op flashbuttons en hoe speel je flashgames?
Nou, 10 km verderop niet hoorquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:52 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Wb welkt kut weer btw de zon schijnt hier.
Zit in haarlemquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:39 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou, 10 km verderop niet hoor
Of zit jij nu niet thuis
Nou ja, thuis is het bewolkt... Niet echt heel kut, maar ja, in vergelijking met de 25-30 graden aan de italiaanse kust, de cote d'azur en in de franse alpen is het wel kutquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:47 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Zit in haarlem. Ga nu naar huis toe
.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | Zending opgehaald en in sorteerproces 16-06-2009 Dordrecht-Pieter Zeemanwg, intern transport pakketten Zending gesorteerd in sorteercentrum 17-06-2009 Amsterdam-Bornhout, intern transport pakketten Zending zit in afleverroute 17-06-2009 Gouda-Marconistr, pakkettendistributie Voorgemeld en gescand op rit 17-06-2009 Gouda-Marconistr, pakkettendistributie Chauffeur is onderweg 17-06-2009 Gouda-Marconistr, pakkettendistributie Geen gehoor bij 1 ste afleverpoging 17-06-2009 Gouda-Marconistr, pakkettendistributie Geen gehoor bij 1 ste afleverpoging 17-06-2009 Gouda-Marconistr, pakkettendistributie Zending zit in afleverroute 17-06-2009 Gouda-Marconistr, pakkettendistributie Voorgemeld en gescand op rit 18-06-2009 Gouda-Marconistr, pakkettendistributie Chauffeur is onderweg 18-06-2009 Gouda-Marconistr, pakkettendistributie Zending niet afgeleverd. Geadresseerde niet aanwezig. Zending beschikbaar op afhaallocatie 18-06-2009 Gouda-Marconistr, pakkettendistributie Overgedragen aan afhaallocatie 18-06-2009 Gouda-Korte Groenendaal, pakkettendistributie |
Ja ik heb er zelfs al een keer ergens in KLB een topic over geopendquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:55 schreef sbientje het volgende:
het zou echt veel handiger zijna ls je gewoon kon aangeven dat je je zending sowieso op het kantoor wil ophalen... dat ze gewoon een briefje in je bus donderen dat je pakket op het postkantoor is, of desnoods een smsje sturen... of een mailtje..
Truequote:Op donderdag 18 juni 2009 16:10 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou ja, thuis is het bewolkt... Niet echt heel kut, maar ja, in vergelijking met de 25-30 graden aan de italiaanse kust, de cote d'azur en in de franse alpen is het wel kut
TNT stond gister bij mij om 7 uur in de avond aan de deur, hoe goed is datquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:51 schreef Cothen het volgende:
TNT is weer lekker bezig:
[ code verwijderd ]
wiskunde isquote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:35 schreef Geqxon het volgende:
Vandaag trouwens een wiskunde tentamen verpest. Twee opgaven gemaakt, met daaronder een compliment over de lesgeving, maar dat ik helaas wiskundig zwakbegaafd ben.
Technisch Informatica.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:58 schreef sbientje het volgende:
[..]
wiskunde is![]()
wat doe je voor opleiding?:D
wat krijg je dan voor dingen bij wiskunde?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:25 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Technisch Informatica.
En naast wiskunde sta ik maar voor slechts één vak onvoldoende, eentje boven de 3.5.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |