Het gemiddelde biertopic in ONZ wel eens gelezen?quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:45 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Coke is gewoon lekker, af en toe. Kun je wel gelijk mensen uit gaan schelden voor junkies, maar dat slaat nergens op
20-25 eu voor een packje?quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:46 schreef JDI het volgende:
Hoeveel kost een gram coke? ¤ 50? Dan bedank ik.
Ik heb het ook een tijd veelvuldig gedaan en zonder problemen mee gestopt. Nu slechts zeer sporadisch.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:47 schreef genakt het volgende:
Heb tijd ook elk weekend gedaan. Als je dan heb gezopen moet je gewoon een nakkie
laatste tijd doe ik het weer wat minder![]()
maar het klopt wel voreger mijn vriendengroep deden het er maar een paar nu bijna iedereen
offtopicquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:57 schreef Ritmo het volgende:
Wel herkenbaar overigens, hoe snel dat altijd rondgaat in een vriendgroep als eenmaal 1 iemand enthousiast is.
Wat wel is erg zijn die boeren die 3 pakjes sjek per dag roken en 4 keer in de week totaal lam zijn van de alcohol die dan een preek geven hoe extreem slecht een jointje of een pilletje is. "Geen drugs voor mie, is ongezond".
omfgquote:
Hehehehe.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:57 schreef Nosh het volgende:
coke is overigens hyperirritant als je er zelf niet op zit.
"JA MAAR NEE LUISTER NOU, JE LUISTERT NIET, NÉÉ, ECHT NIET, ANDERS SNAPTE JE ME WEL'-gesprekken..
In hoeverre dat al niet bekend was natuurlijk.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:17 schreef NeverEatYellowSnow het volgende:
Maar dit wijst er wederom op dat cokegebruik gewoon veel en veel te gevaarlijk is wat betreft de verslavingsfactor.
dat is een halve gramquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |