quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:54 schreef Aisumasen het volgende:
November is wel een drukke concertmaand, zeg. En dan zijn er ook nog een aantal Lowlands-artiesten die geroepen hebben die maand terug te keren naar Nederland (o.a. Jack Penate).
Stonden die (de boys) ook op Lowlands, nu baal ik helemaal dat ik niet konquote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:06 schreef Toad het volgende:
Passion Pit was trouwens echt niets op Lowlands.
The Backstreet Boys daarintegen...
ik ga morgenochtend ook proberen. Wou toen naar raconteurs, verslapen en toen enorm gebaaldquote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:08 schreef AMDB het volgende:
Wie gaan er trouwens Dead Weather kaartjes scoren?
Dat concert gaat zo gaaf worden, denk nog beter dan AM, als het zo wordt als The Raconteurs vorig jaar iig![]()
Kan echt niet wachten! Eindelijk ook weer eens vrienden van me die mee gaan naar een concert, nadat ze vorige keer allemaal baalden dat ze niet mee waren naar the Raconteurs
Jaja, de suprise act!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:06 schreef Sautor het volgende:
[..]
Stonden die (de boys) ook op Lowlands, nu baal ik helemaal dat ik niet kon
Danananananannanananaananaykroyd is echt teringherrie, maar wel ontzettend grappig. Zelden zo gelachen tijdens een concertquote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:08 schreef frame-saw het volgende:
En A Place To Bury StrangersEn Passion Pit
En Portugal. The Man
En Deer Tick
![]()
En allemaal even naar Le Guess Who? want dat wordt een prachtige editie met o.a. Patrick Watson, The Field, The Dodos, William Fitzsimonis en nog veel meer.
Al wordt september ook al vrij druk![]()
Sunset Rubdown, White Denim, The Dodos, Dananananaykroyd, Bonaparte, Dirty Projectors, Patrick Wolf en Klub Radar én Incubate. Onder voorbehoud hoor, maar heb voor de helft al een kaartje.
Concerttip trouwens: Micachu ergens in oktober! Zij was zo fijn op Lowlands
Ga dan in een normale stad wonen, niet in zo'n kutdorpquote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:12 schreef Aisumasen het volgende:
Zie nu al op tegen overnachting fixen,
Dat album is geweldig, heb echt al zin in het optreden. Het album moet je wel aan wennen, het is vreemde, ongeordende muziek, maar wel heel erg gaaf.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:12 schreef Toad het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk weinig meer gehoord van The Dead Weather sinds het optreden op Glasto. Maken ze verder wel een beetje indruk? Het album luister ik eigenlijk ook niet zo vaak.
Naja, kan wel in Arnhem/Utrecht/Amsterdam slapen, dat is het probleem niet. Maar sowieso vind ik alles tegenwoordig als snel te veel moeite voor een concertquote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:16 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ga dan in een normale stad wonen, niet in zo'n kutdorp
Mwa, alles speelt zich altijd af in Amsterdamquote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:16 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ga dan in een normale stad wonen, niet in zo'n kutdorp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |