abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72186189
Oh, en Muse natuurlijk

Oeh, en The Dead Weather, ga ik ook maar eens ff kijken wanneer en wat. Lijkt me wel tof
pi_72186192
Haha, wat ik zei in het AM-topic:
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 22:54 schreef Aisumasen het volgende:
November is wel een drukke concertmaand, zeg. En dan zijn er ook nog een aantal Lowlands-artiesten die geroepen hebben die maand terug te keren naar Nederland (o.a. Jack Penate).
pi_72186231
Oeh, en Royksopp
pi_72186277
Mew 11/11

Verder nog Crossing border
pi_72186340
Ja, en ook nog The Horrors, Wilco, The Rifles, Skunk Anansie, Grizzly Bear...
pi_72186453
Ja en in het voorprogramma van Grizzly Bear staat godin St. Vincent , niet te vergeten. En dan hebben we nog London Calling.

Patrick Watson komt ook, maar daar ben ik wat minder weg van.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 23:04:31 #257
192683 AMDB
Visionair.
pi_72186516
Pfff, ik heb daar echt geen geld meer voor tegenwoordig. Eind van het jaar is toch altijd al duur, en de zomer was ook te duur met de Affaire, vakantie en Lowlands

Alleen AM en The Dead Weather voor mij dus.

Oh en, misschien toch nog maar een keertje naar Johan toch nog, nu ze gaan stoppen.
pi_72186525
En als ik de concertagenda er bij pak zie ik ook nog staan: Paolo Nutini, Passion Pit, Andrew Bird, The Prodigy, Patrick Watson, Mando Diao, Dizzee Rascal, Peter Doherty, Franz Ferdinand, en niet te vergeten The Backstreet Boys.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 23:05:19 #259
192683 AMDB
Visionair.
pi_72186543
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 23:04 schreef Aisumasen het volgende:
The Backstreet Boys.
Indie
pi_72186546
Backstreet Boys, jeuh
pi_72186574
Passion Pit was trouwens echt niets op Lowlands.

The Backstreet Boys daarintegen...

En om het rijtje compleet te maken:
Portugal. The Man @ Sugar Factory
Little Boots

En in oktober Fuck Buttons & Health in de Melkweg.
pi_72186602
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 23:06 schreef Toad het volgende:
Passion Pit was trouwens echt niets op Lowlands.

The Backstreet Boys daarintegen...
Stonden die (de boys) ook op Lowlands, nu baal ik helemaal dat ik niet kon
  woensdag 26 augustus 2009 @ 23:08:28 #263
192683 AMDB
Visionair.
pi_72186653
Wie gaan er trouwens Dead Weather kaartjes scoren?

Dat concert gaat zo gaaf worden, denk nog beter dan AM, als het zo wordt als The Raconteurs vorig jaar iig

Kan echt niet wachten! Eindelijk ook weer eens vrienden van me die mee gaan naar een concert, nadat ze vorige keer allemaal baalden dat ze niet mee waren naar the Raconteurs
pi_72186662
En A Place To Bury Strangers En Passion Pit En Portugal. The Man En Deer Tick
En allemaal even naar Le Guess Who? want dat wordt een prachtige editie met o.a. Patrick Watson, The Field, The Dodos, William Fitzsimonis en nog veel meer.

Al wordt september ook al vrij druk

Sunset Rubdown, White Denim, The Dodos, Dananananaykroyd, Bonaparte, Dirty Projectors, Patrick Wolf en Klub Radar én Incubate. Onder voorbehoud hoor, maar heb voor de helft al een kaartje.

Concerttip trouwens: Micachu ergens in oktober! Zij was zo fijn op Lowlands
pi_72186712
Ik hoop trouwens dat de helft van die namen wel op London Calling staat want ook al is het maar een tientje, een tientje keer tien is wel weer honderd.
pi_72186754
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 23:08 schreef AMDB het volgende:
Wie gaan er trouwens Dead Weather kaartjes scoren?

Dat concert gaat zo gaaf worden, denk nog beter dan AM, als het zo wordt als The Raconteurs vorig jaar iig

Kan echt niet wachten! Eindelijk ook weer eens vrienden van me die mee gaan naar een concert, nadat ze vorige keer allemaal baalden dat ze niet mee waren naar the Raconteurs
ik ga morgenochtend ook proberen. Wou toen naar raconteurs, verslapen en toen enorm gebaald
pi_72186774
A Place To Bury Strangers heb ik volgens mij op Motel Mozaique gezien, wat een bak met herrie. Ben toen maar naar Dag for Dag gegaan
pi_72186798
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 23:06 schreef Sautor het volgende:

[..]

Stonden die (de boys) ook op Lowlands, nu baal ik helemaal dat ik niet kon
Jaja, de suprise act!

Ik heb eigenlijk weinig meer gehoord van The Dead Weather sinds het optreden op Glasto. Maken ze verder wel een beetje indruk? Het album luister ik eigenlijk ook niet zo vaak.
pi_72186829
Dit jaar 1/10de aantal concerten bezocht van vorig jaar, en heb alleen Ray Davies (één-na-beste songwriter aller tijden en ontwerper van Britpop, indie-kids!), Editors, en misschien Arctic Monkeys in de planning staan.

Denk helaas niet dat ik kaarten voor Dead Weather ga halen. Nog steeds die concert-moeheid. Zie nu al op tegen de terugreis, overnachting fixen, irritant hoofdstedelijk publiek, en pijnlijke portemonnee .
  woensdag 26 augustus 2009 @ 23:14:56 #270
192683 AMDB
Visionair.
pi_72186915
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 23:08 schreef frame-saw het volgende:
En A Place To Bury Strangers En Passion Pit En Portugal. The Man En Deer Tick
En allemaal even naar Le Guess Who? want dat wordt een prachtige editie met o.a. Patrick Watson, The Field, The Dodos, William Fitzsimonis en nog veel meer.

Al wordt september ook al vrij druk

Sunset Rubdown, White Denim, The Dodos, Dananananaykroyd, Bonaparte, Dirty Projectors, Patrick Wolf en Klub Radar én Incubate. Onder voorbehoud hoor, maar heb voor de helft al een kaartje.

Concerttip trouwens: Micachu ergens in oktober! Zij was zo fijn op Lowlands
Danananananannanananaananaykroyd is echt teringherrie, maar wel ontzettend grappig. Zelden zo gelachen tijdens een concert
  woensdag 26 augustus 2009 @ 23:16:11 #271
192683 AMDB
Visionair.
pi_72186969
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 23:12 schreef Aisumasen het volgende:
Zie nu al op tegen overnachting fixen,
Ga dan in een normale stad wonen, niet in zo'n kutdorp
  woensdag 26 augustus 2009 @ 23:17:23 #272
192683 AMDB
Visionair.
pi_72187022
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 23:12 schreef Toad het volgende:

[..]

Ik heb eigenlijk weinig meer gehoord van The Dead Weather sinds het optreden op Glasto. Maken ze verder wel een beetje indruk? Het album luister ik eigenlijk ook niet zo vaak.
Dat album is geweldig, heb echt al zin in het optreden. Het album moet je wel aan wennen, het is vreemde, ongeordende muziek, maar wel heel erg gaaf.
pi_72187143
A Place is geen baggerherrie. Misschien bedoel je wat anders? - te lui om te quoten - Iemand die ik ken vond het zelfs op The Horrors (nieuw) lijken White Denim is wel een bak herrie.
En Dana is idd wel teringherrie, maar ik hou van ze omdat ze David Bowie samplen (shallow!)
pi_72187173
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 23:16 schreef AMDB het volgende:

[..]

Naja, kan wel in Arnhem/Utrecht/Amsterdam slapen, dat is het probleem niet. Maar sowieso vind ik alles tegenwoordig als snel te veel moeite voor een concert . Positief punt is dat ik nu wel echt uitkijk naar die paar concerten die ik in de planning heb.
pi_72187196
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 23:16 schreef AMDB het volgende:

[..]

Mwa, alles speelt zich altijd af in Amsterdam

Ze hebben in Rotterdam nu met Watt wel een beetje leuke zaal, maar voor de rest is het erbarmelijk in Rotterdam e.o.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')