Vet !!quote:
Good for you.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:46 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Oke. Ik heb dat jacket toch besteld trouwens
nog 3 nachtjes dan 17
MWhehehquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:23 schreef Breach het volgende:
Hmm, net kijkavond gehad. Ik blijf dat kut vinden om leuke mensen af te wijzen nadat ze 3 uur in de trein gezeten hebben
Er was me ook een pauper trouwens. Een gast die serieus wel kans maakte, begon ineens lompe dingen te vragen. Dus op gegeven moment zei ie: Ik heb zin om iets te vragen (quote:
Moet misschien volgens jaar op kamers, dus ben eens benieuwd danquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:31 schreef Breach het volgende:
[..]
Er was me ook een pauper trouwens. Een gast die serieus wel kans maakte, begon ineens lompe dingen te vragen. Dus op gegeven moment zei ie: Ik heb zin om iets te vragen (), uuuuuuuuuuuuhm, wat vinden jullie grappige tv programma's?
Dus iemand antwoord: Friends. Zegtie: Jaaaah, dat is zo'n cliché antwoord, dat slaat nergens op!!
Die had schijnbaar niet door dat wij moesten selecteren en niet hij. Ondanks dat ik Friends ook verschrikkelijk vind.
Wat een baasquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:31 schreef Breach het volgende:
[..]
Er was me ook een pauper trouwens. Een gast die serieus wel kans maakte, begon ineens lompe dingen te vragen. Dus op gegeven moment zei ie: Ik heb zin om iets te vragen (), uuuuuuuuuuuuhm, wat vinden jullie grappige tv programma's?
Dus iemand antwoord: Friends. Zegtie: Jaaaah, dat is zo'n cliché antwoord, dat slaat nergens op!!
Die had schijnbaar niet door dat wij moesten selecteren en niet hij. Ondanks dat ik Friends ook verschrikkelijk vind.
Nah ja, wij zijn geen prototype studenten zeg maar (de lullo's). Sowieso is het hier gemengd en ook gewoon redelijk schoon.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:33 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Moet misschien volgens jaar op kamers, dus ben eens benieuwd dan. Hoeveel mensen hadden jullie en voor hoeveel plaats(en)?
Hij vroeg zelfs wat we gestemd haddenquote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:40 schreef Breach het volgende:
[..]
Hij vroeg zelfs wat we gestemd hadden!
Grijp je kans man. Win win situatie deze avond.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:39 schreef Breach het volgende:
1 Meisje stuurde ook nog een heel lief smsje erachteraan
Herkenbaar, herkenbaar. Wij zitten nu met zo een figuur. Maar het is uit te houdenquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:42 schreef SCH het volgende:
[..]Wel dapper. Het is een raar fenomeen. Net als sollicitatiegesprekken.
Ik heb er vroeger eens een meisje doorheen geduwd, kan ik me nog herinneren. Mary. Ze bleek afschuwelijk en had al snel de bijnaam Bloody Mary en ik werd er steeds mee gepest en ik wilde haar toch zo graag. Die hing overal briefjes op dat het na 23.00 stil moest zijn
Ze was 18quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Grijp je kans man. Win win situatie deze avond.
Is wat oud voor je, wil je zeggen?quote:
Kan ik me voorstellen. Maar ik vind het wel weer geestig dat iemand vraagt wat er is gestemd. Niet echt slim misschien.quote:. En die gozer was trouwens echt niet te doen SCH.
Gezonde nieuwsgierigheid!quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:40 schreef Breach het volgende:
[..]
Hij vroeg zelfs wat we gestemd hadden!
Ik mag jouw muzieksmaak wel. Zn EP en aanstaande CD zijn echt geniaal.quote:
Nah ja, iemand die een ander (ik houd me tijdens dit soort dingen altijd op de vlakte) na een kwartier probeert te overtuigen van zijn politieke mening en eigenlijk zich zo gedraagt als in jouw onderschrift, scoort weinig punten bij mij.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Maar ik vind het wel weer geestig dat iemand vraagt wat er is gestemd. Niet echt slim misschien.
PVV'ers ook niet met een Marokkaan gok ik.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:51 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Hij wou als Marokkaan gewoon niet in een huis vol PVV'ers...
Super idd maar Paaskonijn post om de 2 weken dit nummer volgens mijquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:55 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik mag jouw muzieksmaak wel. Zn EP en aanstaande CD zijn echt geniaal.
Misschien maar eens downloaden dan, ken alleen dat lied eigenlijkquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:55 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik mag jouw muzieksmaak wel. Zn EP en aanstaande CD zijn echt geniaal.
Helemaal niet, dat heb ik in totaal twee keer gepost ofzo.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Super idd maar Paaskonijn post om de 2 weken dit nummer volgens mij
Je moet wel tegen het feit kunnen dat hij Joods-Orthodox is en veel van zijn teksten gebasseerd zijn op religie en vrede/oorlog.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:56 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Misschien maar eens downloaden dan, ken alleen dat lied eigenlijk.
Ik had een deja vu ieg.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:57 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Helemaal niet, dat heb ik in totaal twee keer gepost ofzo.
Tilburgquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:57 schreef SCH het volgende:
In welke stad staat dat huis eigenlijk Breach?
Jep. Westermarkt.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:59 schreef Rucebo het volgende:
[..]
In de buurt van station Tilburg West? Vriend van me woont daar...
Tilburg heeft nogal een hoog Tokkie-imago.quote:
In het pand waar wij nu wonen, hebben we ze nog steeds, al wonen mensen hier gemiddeld 30 jaar en heb ik het nog maar 1 x meegemaakt in de 15 jaar dat we hier wonen. Was wel legendarisch, de huisgenoten kregen onderling ruzie en er liepen er zelfs weg. Kandidaten zaten er wat sneu bijquote:
Dan pas je er toch goedquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:01 schreef Breach het volgende:
Tilburg heeft nogal een hoog Tokkie-imago.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:02 schreef SCH het volgende:
[..]
In het pand waar wij nu wonen, hebben we ze nog steeds, al wonen mensen hier gemiddeld 30 jaar en heb ik het nog maar 1 x meegemaakt in de 15 jaar dat we hier wonen. Was wel legendarisch, de huisgenoten kregen onderling ruzie en er liepen er zelfs weg. Kandidaten zaten er wat sneu bij
Nah ja, ik ben meer West-Brabant georiënteerd. Ik wil ook heel graag een stekkie in de binnenstad van Breda. Dichterbij mn maatjes en qua werk trekt het me ook meer. En het scheelt toch gauw 20 minuten reistijd. Breda is echt een leuke stad (het centrum dan).quote:
Breda is wel iets meer op stand en cultureel en uitgaans-tecnhisch gesproken wat interessanter idd. Al is 013 dan wel weer tof. Maar dan ga je lekker in Breda naar de Bommel en Venice.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:04 schreef Breach het volgende:
[..]
Nah ja, ik ben meer West-Brabant georiënteerd. Ik wil ook heel graag een stekkie in de binnenstad van Breda. Dichterbij mn maatjes en qua werk trekt het me ook meer. En het scheelt toch gauw 20 minuten reistijd. Breda is echt een leuke stad (het centrum dan).
Zijn Bommel en Venice kroegen daar? Dependance, Miller en (wanneer het druk is) 3 Gezusters. Verder kom ik er nog niet zo heel vaak. Maar wat je zegt, heerlijke binnenstad en dichter bij mn maten. Maar goed, eerst werk fixen. Daarna verhuisplannen maken.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Breda is wel iets meer op stand en cultureel en uitgaans-tecnhisch gesproken wat interessanter idd. Al is 013 dan wel weer tof. Maar dan ga je lekker in Breda naar de Bommel en Venice.
Bommel is een van de bekendste kroegen, dan heb je nog iets leuks dat Het Pakhuis, of de Hooischuur of zoiets heet. Venice is meer voor als het met de dames echt niks meer wordtquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:12 schreef Breach het volgende:
[..]
Zijn Bommel en Venice kroegen daar? Dependance, Miller en (wanneer het druk is) 3 Gezusters. Verder kom ik er nog niet zo heel vaak. Maar wat je zegt, heerlijke binnenstad en dichter bij mn maten. Maar goed, eerst werk fixen. Daarna verhuisplannen maken.
Jij tovert een lach op mijn gezichtquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Bommel is een van de bekendste kroegen, dan heb je nog iets leuks dat Het Pakhuis, of de Hooischuur of zoiets heet. Venice is meer voor als het met de dames echt niks meer wordt
Maar het volk dat er loopt is stukken minder. Kashmir sjaaltjes, dikke matten etc.quote:
Ook niet altijd hoorquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:23 schreef Breach het volgende:
[..]
Maar het volk dat er loopt is stukken minder. Kashmir sjaaltjes, dikke matten etc.
Wel een heel mooie zaak.
De 2-3 keer dat ik er was wel dan. Ze schenken wel Hertog Jan. En nogmaals het is echt een bloedmooie zaak.quote:
Iel.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:23 schreef Breach het volgende:
[..]
Maar het volk dat er loopt is stukken minder. Kashmir sjaaltjes, dikke matten etc.
Wel een heel mooie zaak.
Heb je je verdriet weggepost?quote:Op donderdag 11 juni 2009 02:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Godverdegodver.
Ik baalde al dat ik moest werken vanavond, vanwege tentamens die er aan komen. Dan ga je er al heen in de stromende regen, is er geen kut te doen, mag ik uiteindelijk een dik uur eerder weg, moet ik metdie nog steeds natte broek en nat vest door weer de regen fietsen, tieft mijn fuckin ketting ook nog eens 301089018 keer van mijn tyfusfiets.!
Welcome to the club..quote:
Dus jij bent de kloon van RayManiaquote:Op donderdag 11 juni 2009 02:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Godverdegodver.
Ik baalde al dat ik moest werken vanavond, vanwege tentamens die er aan komen. Dan ga je er al heen in de stromende regen, is er geen kut te doen, mag ik uiteindelijk een dik uur eerder weg, moet ik metdie nog steeds natte broek en nat vest door weer de regen fietsen, tieft mijn fuckin ketting ook nog eens 301089018 keer van mijn tyfusfiets.!
Aangezien jij uit Helmond komt neem ik aan dat je het over zo'n ketting hebt?quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:13 schreef Paaskonijn het volgende:
Mijn ketting valt de laatste tijd ook 2x per dag eraf.
Ik wilde het nog zeggen. Zo'n gouden, met Sharona of Priscilla eraanquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Aangezien jij uit Helmond komt neem ik aan dat je het over zo'n ketting hebt?
[ afbeelding ]
Mensen met dat soort dingenquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Aangezien jij uit Helmond komt neem ik aan dat je het over zo'n ketting hebt?
[ afbeelding ]
Waar ging het over?quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:35 schreef Paaskonijn het volgende:
Oh en mijn eerste tussenuur, yeey
Eigenlijk moet ik natuurkunde bijwerken maar daar heb ik net al een uur in de les gezeten dus daar heb ik geen zin meer in.
Licht, divergent, convergent, lenzenformule blabla. Alleen ik loop redelijk ver achter.quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:37 schreef Breach het volgende:
[..]
Waar ging het over?
Zo maar eens wat eten gaan scoren trouwens
Oooow, dat vond ik altijd nog wel behapbaarquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:52 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Licht, divergent, convergent, lenzenformule blabla. Alleen ik loop redelijk ver achter.
Dat vond ik ook nog wel leuk.quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:57 schreef Breach het volgende:
[..]
Oooow, dat vond ik altijd nog wel behapbaar
Nee, Tschussquote:
Nee Ajaxquote:
Ze hadden ooit Zidane, Beckham en Raul. Maar ik word er niet warm of koud van. Net als Barcelona trouwensquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:59 schreef Kopbal het volgende:
Aan de andere kant, als ze straks een team hebben met Kaka, Ronaldo, Villa gaat het wel smullen worden.
Heb alleen zo'n schijthekel aan de club.
Heb ik ook hoor. Hoop eerder dat ze keihard op hun bek gaan.quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:01 schreef Breach het volgende:
[..]
Ze hadden ooit Zidane, Beckham en Raul. Maar ik word er niet warm of koud van. Net als Barcelona trouwens
Juist. Dat ventje heeft het nu al hoog in zijn kop. En 8 miljoen ook nog eens. Als ze Sulejmani zouden verkopen en dan Elia zouden overnemen, swa. Maar wat moet je met 2 dezelfde spelers?quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:09 schreef SCH het volgende:
Elia wordt de nieuwe Sulejmani bij Ajax
"Hoe kan het toch dat hij bij Twente wel zo goed speelde"
Ronaldo--> Real is zeker.quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:13 schreef Paaskonijn het volgende:
Elia naar Ajax en Ronaldo naar Real al zeker?![]()
![]()
pauze nu 14.gif
En ze komen er mee weg he, terwijl een Chelsea en Manchester City (AZ) vervolgens worden uitgekotst..quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:21 schreef Paaskonijn het volgende:
Realdat vind ik echt de kutste club van de wereld, snap niet dat je daar fan van kan zijn
. 'Hmmm het ging dit seizoen niet goed, laten we maar voor 3 miljard euro een nieuw team gaan kopen.'
quote:
Een week in de deadline vergist.quote:
Das niet best maat. En nu?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |