Vet !!quote:
Good for you.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:46 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Oke. Ik heb dat jacket toch besteld trouwens
nog 3 nachtjes dan 17
MWhehehquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:23 schreef Breach het volgende:
Hmm, net kijkavond gehad. Ik blijf dat kut vinden om leuke mensen af te wijzen nadat ze 3 uur in de trein gezeten hebben
Er was me ook een pauper trouwens. Een gast die serieus wel kans maakte, begon ineens lompe dingen te vragen. Dus op gegeven moment zei ie: Ik heb zin om iets te vragen (quote:
Moet misschien volgens jaar op kamers, dus ben eens benieuwd danquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:31 schreef Breach het volgende:
[..]
Er was me ook een pauper trouwens. Een gast die serieus wel kans maakte, begon ineens lompe dingen te vragen. Dus op gegeven moment zei ie: Ik heb zin om iets te vragen (), uuuuuuuuuuuuhm, wat vinden jullie grappige tv programma's?
Dus iemand antwoord: Friends. Zegtie: Jaaaah, dat is zo'n cliché antwoord, dat slaat nergens op!!
Die had schijnbaar niet door dat wij moesten selecteren en niet hij. Ondanks dat ik Friends ook verschrikkelijk vind.
Wat een baasquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:31 schreef Breach het volgende:
[..]
Er was me ook een pauper trouwens. Een gast die serieus wel kans maakte, begon ineens lompe dingen te vragen. Dus op gegeven moment zei ie: Ik heb zin om iets te vragen (), uuuuuuuuuuuuhm, wat vinden jullie grappige tv programma's?
Dus iemand antwoord: Friends. Zegtie: Jaaaah, dat is zo'n cliché antwoord, dat slaat nergens op!!
Die had schijnbaar niet door dat wij moesten selecteren en niet hij. Ondanks dat ik Friends ook verschrikkelijk vind.
Nah ja, wij zijn geen prototype studenten zeg maar (de lullo's). Sowieso is het hier gemengd en ook gewoon redelijk schoon.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:33 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Moet misschien volgens jaar op kamers, dus ben eens benieuwd dan. Hoeveel mensen hadden jullie en voor hoeveel plaats(en)?
Hij vroeg zelfs wat we gestemd haddenquote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:40 schreef Breach het volgende:
[..]
Hij vroeg zelfs wat we gestemd hadden!
Grijp je kans man. Win win situatie deze avond.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:39 schreef Breach het volgende:
1 Meisje stuurde ook nog een heel lief smsje erachteraan
Herkenbaar, herkenbaar. Wij zitten nu met zo een figuur. Maar het is uit te houdenquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:42 schreef SCH het volgende:
[..]Wel dapper. Het is een raar fenomeen. Net als sollicitatiegesprekken.
Ik heb er vroeger eens een meisje doorheen geduwd, kan ik me nog herinneren. Mary. Ze bleek afschuwelijk en had al snel de bijnaam Bloody Mary en ik werd er steeds mee gepest en ik wilde haar toch zo graag. Die hing overal briefjes op dat het na 23.00 stil moest zijn
Ze was 18quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Grijp je kans man. Win win situatie deze avond.
Is wat oud voor je, wil je zeggen?quote:
Kan ik me voorstellen. Maar ik vind het wel weer geestig dat iemand vraagt wat er is gestemd. Niet echt slim misschien.quote:. En die gozer was trouwens echt niet te doen SCH.
Gezonde nieuwsgierigheid!quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:40 schreef Breach het volgende:
[..]
Hij vroeg zelfs wat we gestemd hadden!
Ik mag jouw muzieksmaak wel. Zn EP en aanstaande CD zijn echt geniaal.quote:
Nah ja, iemand die een ander (ik houd me tijdens dit soort dingen altijd op de vlakte) na een kwartier probeert te overtuigen van zijn politieke mening en eigenlijk zich zo gedraagt als in jouw onderschrift, scoort weinig punten bij mij.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Maar ik vind het wel weer geestig dat iemand vraagt wat er is gestemd. Niet echt slim misschien.
PVV'ers ook niet met een Marokkaan gok ik.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:51 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Hij wou als Marokkaan gewoon niet in een huis vol PVV'ers...
Super idd maar Paaskonijn post om de 2 weken dit nummer volgens mijquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:55 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik mag jouw muzieksmaak wel. Zn EP en aanstaande CD zijn echt geniaal.
Misschien maar eens downloaden dan, ken alleen dat lied eigenlijkquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:55 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik mag jouw muzieksmaak wel. Zn EP en aanstaande CD zijn echt geniaal.
Helemaal niet, dat heb ik in totaal twee keer gepost ofzo.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Super idd maar Paaskonijn post om de 2 weken dit nummer volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |