Mag ik je citeren?quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Verbieden en van de tv aftieven.
Ik ben 15quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:48 schreef Kopbal het volgende:
Haha, ik vind Denthemen af en toe best schattig.
Hij gedraagt zich nog echt als zo'n jochie van 16 die een hekel heeft aan kakkerlakkuuuuhh enzulks.
Dag meiden, een lekkere komkommer, heeft mama julie gestuurd?quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:20 schreef RayMania het volgende:
Heeeeerlijk. Bij 7:23 had ik het niet meer.
Mijne is lekkerderderder.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:27 schreef Aanvoerder het volgende:
Speciaal voor Daggla:
MIss Serbia 2008.
[ afbeelding ]
En tussendoor zeg je ook niks als ze die tondeuse op de maximale stand in je haar zetten?quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:23 schreef Breach het volgende:
Waarom denken kappers dat ze je kop praktisch kaal kunnen knippen, als je zegt dat er een stukje af kan. Ik lijk nu net zo'n asperge-Pool
Je deed de discussie niet af als een storm in een glas water?quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:19 schreef Prosac het volgende:
GENIAAAAAAAAAAAAL
net met iemand een discussie gehad over de toekomst van de ZRG, is het een directeur van rijkswaterstaat.
tevens heet hij Storm, dat wou ik eigenlijk zeggen. stift!
Die heeft ze dus niet eens vastgehadquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:29 schreef Suijk het volgende:
[..]
En tussendoor zeg je ook niks als ze die tondeuse op de maximale stand in je haar zetten?
Wat een geniaal waus spelletje.quote:
Heb spijt dat ik het gezocht heb. Weet de volgorde niet meerquote:
Verslavend.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:39 schreef RayMania het volgende:
[..]
Heb spijt dat ik het gezocht heb. Weet de volgorde niet meer.
Nee, dat is deze.quote:
Bedoel je die quizjessite? Daar heb ik ook vier dagen van m'n leven mee verloren. (Of was die nou van Raymania?)quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:49 schreef SCH het volgende:
Ik ga het spelletje niet aanklikken. Heb ik laatst gedaan bij Grulez, een week niks anders gedaan.
Dat kan nooit meer een milf zijnquote:Moeder doet beste vriend van zoon
Een Engelse moeder heeft haar man en zes kinderen verlaten, omdat ze verliefd is geworden op de beste vriend van haar oudste zoon.
De 36-jarige Debbie Mallinson en haar 18-jarige toyboy Adam Caban wonen nu samen.
"Ik kan het ook niet helpen dat ik verliefd op hem ben geworden", luidt de korte en krachtige verklaring van Mallinson.
Familieleden en pleeggezinnen
Haar oudste kinderen, van tien en vijftien jaar oud, zijn bij familieleden ingetrokken. Haar overige vier kinderen, van acht, zes, vijf en drie jaar, wonen in pleeggezinnen. Ze verwekte de zes kinderen bij vier verschillende mannen.
Mallinson zou haar kinderen graag willen opvoeden met haar nieuwe vriend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
Ik voel me echt te dom voor dat soort spelletjes.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Godver, ik ben redelijk op weg met de volgorde. Ik ga niet in je spoiler kijken.
Dit is zo slecht!
Ik ook. Ik heb wel vakantie nu (tenzij ik nog moet gaan herkansen), dus tijd genoeg ervoor opzichquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:16 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik voel me echt te dom voor dat soort spelletjes.
geneukt?quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:18 schreef Houniet het volgende:
Hoi.
Waarheid als een koequote:
Ik ontken alles.quote:
Is dat die gozer die zichzelf helemaal geweldig vindt?quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:57 schreef Kopbal het volgende:
Ik ben net dat topic van Emimich door aan het lezen, kostelijk.
Ja, waarvan gisteren dus foto + privégegevens van uitgelekt.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Is dat die gozer die zichzelf helemaal geweldig vindt??
Linkje?
Oe, juicy dingen zijn altijd leukquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:00 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ja, waarvan gisteren dus foto + privégegevens van zijn uitgelekt.
U heeft PM.
Dag geloofwaardigheid en serieuze repliesquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:00 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ja, waarvan gisteren dus foto + privégegevens van uitgelekt.
U heeft PM. Bleek een schakende jongeman met pukkels te zijn.![]()
Sinds dat topic is hij ook niet meer online geweest dacht ik. Benieuwd wat zijn kloon isquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dag geloofwaardigheid en serieuze replies.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
In de categorie dom, dommer, domst, de tering wat ben jij dom.
AFC Ajax topic 1329: Waar blijft de uitverkoop?
Geniaal dat soort online epic fails.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:10 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Sinds dat topic is hij ook niet meer online geweest dacht ik. Benieuwd wat zijn kloon is
Ik snap het nietquote:
Logisch nadenken natuurlijk.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:22 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Hoe kan je de goede volgorde weten en wat zijn al die dingen?
PM! Emimich kwam ook altijd slim doen in de KLB SCquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:00 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ja, waarvan gisteren dus foto + privégegevens van uitgelekt.
U heeft PM. Bleek een schakende jongeman met pukkels te zijn.![]()
Oh.quote:
Waar was je gaan zweefvliegen?quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:28 schreef dndiek het volgende:
Huh, foto?
Zweefvliegen was tof
Ik mocht twee keer omdat 1x de lier brak
uhm, Lemelerveldquote:
Als je 'm goed hebt wordt 'ie pas echt waus.quote:
Ik had dat beest niet helemaal verwacht nee.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:52 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Als je 'm goed hebt wordt 'ie pas echt waus.
Anorexikat?quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:20 schreef SCH het volgende:
Geef ik de poes te eten, kotst ie 5 minuten later alles weer uit. Ondankbare hond
Ik ga wel even kijken in de kroeg. ( Heb toch vakantie jeweet.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:11 schreef SCH het volgende:
Gaan we nog voetbal kijken vanavond of geloven we het wel?
Kan een hond ook een ondankbare poes zijn?quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:20 schreef SCH het volgende:
Geef ik de poes te eten, kotst ie 5 minuten later alles weer uit. Ondankbare hond
Mits ik op tijd thuis ben. Heb er alweer bijna 12 uur opzitten vandaag.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:11 schreef SCH het volgende:
Gaan we nog voetbal kijken vanavond of geloven we het wel?
Goede vraag, het was een stukje cabaret naar de mensen toe.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Kan een hond ook een ondankbare poes zijn?
TDFquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:18 schreef RayMania het volgende:
Een nieuw subforum dat niet uit de lijst verwijderd hoeft te worden.
Welke?quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:18 schreef RayMania het volgende:
Een nieuw subforum dat niet uit de lijst verwijderd hoeft te worden.
Ik zapte toevallig langs Eurosport met nog 20 kilometer te gaan. Ik zat er gelijk helemaal in en zat echt weer mee te leven bij die eindsprintquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:35 schreef toma het volgende:
[..]
TDF
Prachtig trouwens hoe Nikki Terpstra gisteren het geel veroverde
Precies genoeg om een nieuw lot voor te kopenquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:10 schreef Dos37 het volgende:
14,50 gewonnen in de staatsloterij, van welk bedrijf zal ik aandelen gaan kopen
Ik 7 euro.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:10 schreef Dos37 het volgende:
14,50 gewonnen in de staatsloterij, van welk bedrijf zal ik aandelen gaan kopen
Heb laatst ook er iets over gezien/gelezen. Ze bouwden toch de hoogste toren van de wereld oid?quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:38 schreef Grulez het volgende:
Ne ff bij de WTC bouwput geweest, maar ze doen er wel lang over om er uberhaupt iets neer te zetten...
Dat is Dubai.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:40 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Heb laatst ook er iets over gezien/gelezen. Ze bouwden toch de hoogste toren van de wereld oid?
Oke. Ik heb dat jacket toch besteld trouwensquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |