TS kan geen Nederlands.quote:
En als aanvulling:quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:58 schreef Cybey het volgende:
TS kan geen Nederlands.
TS heeft het aan zichzelf te danken.
TS had gewoon moeten doorstuderen.
TS gesprek voorbereiden? TS luiquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:58 schreef Dragorius het volgende:
En dat heb je allemaal aan jezelf te danken
Heb je het gespek wel goed voorbereid of dat ook nog niet?
In het zelfde schuitje! Coolquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:00 schreef Pieter-utd het volgende:
Ik heb morgen ook eindgesprek op stage
TS doet MBO 4 en daarna HBOquote:
Opnieuw biatch.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:07 schreef kurk_droog het volgende:
TS denkt met deze instelling te kunnen slagenIk hoop dat je een onvoldoende krijgt. Moet je hem overnieuw doen
Dan kun je er toch nog wel met wat kut redenen en een excuus vanaf komen en het later inleveren of niet soms?quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:03 schreef Serellyn het volgende:
[..]
TS doet MBO 4 en daarna HBO
mocht er een daarna komen, stagebegeleider gaat me wss eerst onthoofden ofzo!
Dat zou wel mooi zijn.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:20 schreef Keiichi het volgende:
Waarom denk ik haast dat jij mijn stagiair ben?
Als je zoiets voor moet bereiden dan heb je geen goede stage gehadquote:
Zo baas, zo stagiair.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:20 schreef Keiichi het volgende:
Dat lijkt mij echt briljantquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:20 schreef Keiichi het volgende:
Als je nou even aangeeft hoe jouw stagiair IRL heet, dan kan TS dat beamen of niet.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:20 schreef Keiichi het volgende:
Er komt morgen hier helemaal geen stagebegeleider van school, dus TS is niet mijn stagiair. (Tenzij ie hier liegtquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:24 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
Als je nou even aangeeft hoe jouw stagiair IRL heet, dan kan TS dat beamen of niet.
Mijn begeleider kent FOK! nietquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:24 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
Als je nou even aangeeft hoe jouw stagiair IRL heet, dan kan TS dat beamen of niet.
TT eindgespek. Vlag dekt lading..quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:58 schreef Cybey het volgende:
[..]
TS kan geen Nederlands.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:58 schreef Cybey het volgende:
[..]
TS kan geen Nederlands.
Klagen over MBO en zelf nog niet eens het toetsenbord correct kunnen aanraken.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:33 schreef hoerezooi het volgende:
MBOff eingesprekje en je hebt je diploma
Owja en opdrachten van school op je stage doen
Dat dat nodig is bewijst dus dat eht werk zelf niet genoeg inhoud heeft?
Thuis.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:30 schreef Mirel het volgende:
Dus het is beter om te werken ipv je verplichte stage af te maken? Waar komt die logica vandaan?
Ben je nou lui..quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:57 schreef Serellyn het volgende:
subklacht: TS is te lui om iets uit te voeren
Hoezo tof doen? ik klaag net als ieder ander mens, jij niet?quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:45 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ben je nou lui..
.. of depressief -> Instorten / uitstorten ?
In KLB een beetje tof doen en in R&P lekker pruilen![]()
en dan ben je wat?quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:07 schreef TPS het volgende:
Ik heb zojuist eindgesprek gehad! Had een dikke voldoende, en dat met een paar dagen in de week Fokkeng!!!!
Hoe dan?quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:24 schreef HetUltiemeKonijntjuh het volgende:
Het kan erger TS: Mijn stage is gisteren vroegtijdig beëindigd omdat ik zoveel werkte dat ik niet aan m'n opdrachten toekwam.
Ik denk dat hij deed alsof hij ziek was. TS, wat ben je een enorme mongool. Als je het echt niet naar je zin had had je dat veel eerder moeten aangeven en wat anders moeten gaan doen. Nu ben je gewoon mooi (en terecht) de lul. Mag je straks lekker opnieuw stage gaan doen. Wat een domme lul zeg.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:14 schreef ach het volgende:
Hoe kun je nou te vaak afwezig zijn van je stage? Bij wat voor een grafbedrijf loop je dan stage als ze dat toelaten
nog erger: dat die op het mbo een klas mag overdoenquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:53 schreef Basp1 het volgende:
TS durft gewoon hier niet meer te vertellen dat hij de gehele vakantie deze stage mag inhalen.
Bedankt voor het meldenquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:12 schreef Trigalti het volgende:
Maandag Afstudeerpresentatie en heb zo goed als alles klaar liggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:19 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Bedankt voor het melden
Geen dankSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
------------------
Op mijn HBO school (HES A'dam) willen ze tegenwoordig ook dat ik stageopdrachten moet makenquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:33 schreef hoerezooi het volgende:
MBOff eingesprekje en je hebt je diploma
Owja en opdrachten van school op je stage doen
Dat dat nodig is bewijst dus dat eht werk zelf niet genoeg inhoud heeft?
dat niet maar dat zie een keer hoe het in een bedrijf echt aan toe gaat en dat niet alles via het boekje looptquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:55 schreef mie_at_work het volgende:
[..]
Op mijn HBO school (HES A'dam) willen ze tegenwoordig ook dat ik stageopdrachten moet maken![]()
alsof (multinationale) organisaties zitten te wachten op een bedrijfsplan van een 3e jaars HBO'er
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |