Zooo, ik ben weer even bijgelezen hoor (en nu achter de pc, dus hopelijk vergeet ik nu niemand nu ik kan terugkijken

)
Kersjes, woei, wat vervelend allemaal zeg! Goed dat het allemaal zorgvuldig nagegaan wordt enzo, wel balen dat je moet blijven natuurlijk. Ik hoop echt dat alles ok zal zijn en ga nu héél hard voor jou duimen zeg!

Urla, welkom hier en dank je wel voor het meeduimen

Wat leuk om iemand nieuw te krijgen die al wat verder is in de zwangerschap, dat heb ik nog niet meegemaakt. Gezellig dat je mee komt posten!
Mikoxx: Ik wist helemaal niet dat dat ook kon zeg! Goed dat hij maar even gevoeld heeft nu, is natuurlijk niet wat je wil horen, maar anders zou het echt zo'n teleurstelling zijn wanneer je je afspraak had.. Sterkte!
@ Troel: Thnx voor het meeleven en ik hoop echt dat alles ok is en dat je beeb zich rustig houdt om jou te plagen, of gewoon per ongeluk ofzo.. Ik moet dan (kromme vergelijking, ik weet het, maar toch) denken aan mijn katten.. Soms als er iets is (bijv. een deur die te lang open heeft gestaan) ben ik wel eens bang dat er één ontsnapt is (het zijn absoluut geen buitenkatten, maar wel heel nieuwsgierig) en dan kan ik zoeken wat ik wil, uiteindelijk eindigt het altijd hetzelfde: ik en lief wanhopig op handen en knieën, al blčrend naar poeslief de buurt door, vervolgens in paniek weer naar binnen, alwaar dan blijkt dat de kat in kwestie zich gewoon verstopt had en verdomde ook maar een píepje te geven wanneer wij luid schallend door het huis baggerden :S Ehm, wat ik nu dus eigenlijk zeg is dat ik hoop dat je beeb er ook zo eentje is (al klinkt dat ná dit hele verhaal ook ineens een stuk minder aardig eigenlijk

)
Ymme: Ik doe ook MvM, vind ik echt heel belangrijk! Goed van je dat je je ook hebt opgegeven! En ook lief van je dat je met me mee hebt geduimd

Trouwens, een vroege intake had ik ook, dus misschien is het gewoon een vlotte VK? Ben benieuwd of ze jou dan ook al met 8 weken een echo laat doen, mijn 1e termijnecho vond ik eigenlijk ook erg vroeg, maar mijn VK vond het keurig op schema.
Innepin, Mijsje, Karin, Miss_Sly en Chan een dikke

voor het meeduimen!
Oeh, en BE, gefeliciteerd! 30 weken, wauw zeg!

En jij ook thnx!
Beessie_Jen, wat leuk dat iedereen het nu weet! Raar he, dat je dan nu ineens vrijuit kunt praten over hetgeen dat al een tijd op het puntje van je tong lag? Fijn dat je leidinggevende meteen actie heeft ondernomen! Ennuhm, lief dat je aan me hebt gedacht ook

Huuphuup, dat lijkt me een pak van je hart als dát eenmaal geregeld is. Ik ben echt superbenieuwd of ze voor mij überhaupt een vervanger regelen, laat staan iemand die ingewerkt is

Fijn dat jij strakjes met een gerust hart de deur achter je dicht kunt trekken.. En jij ook dank je wel natuurlijk

Linda, spannend ook zeg, misschien is het wat Rocka zegt? Nu zeg je later al besloten te hebben je niet te druk te maken en ik denk dat je gelijk hebt

Stiemie, wat goed dat het beter gaat!

Dat lijkt me echt zo pijnlijk..
Tan, hopelijk blijft je kies ok en het bloed bínnen hoor.. Had ik al gezegd dat je leuk schrijft op je weblog, trouwens?
Lijnloos, jeej, jij mag ook weer snel kijken

Leuk is dat zeg, ik vond het wel echt een traktatie! En het is echt verbazingwekkend hoeveel ze al kunnen zien! En dank je wel ook, lief!
Iedereen krijgt van mij een dikke

en ik beloof hierbij plechtig de volgende keer niet éérst met mijn camera aan de slag te gaan om te kunnen laten zíen hoe de echo was, maar éérst te posten dat het goed was allemaal en dán te fotograferen, te vechten met geheugenkaartjes, foto's te gaan bewerken (ik fotografeer in RAW, een soort digitale negatief die je niet zo kunt posten), foto's te gaan verkleinen en jullie dán pas uit de spanning te halen

[edit]Amaranta, dank je wel! Het was zo leuk weer

[/edit]