abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 juni 2009 @ 14:58:52 #101
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_69899055
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 14:52 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Zwanger zijn met een peutertje kan idd soms best zwaar zijn. Meike bedenkt nu steeds dat ze "oppe arm" wil, en dat doe ik dus niet meer zoveel. Dat resulteert vervolgens in een zwaar protest met veel lawaai en nepgehuil. Heel jammer voor dr....
Gelukkig is ze ook heel lief, ze wil het liefst een paar keer per dag de baby wassen (creme op mijn buik smeren) af en toe mag dat, en dan zit ze ondertussen gezellig tegen de baby te kletsen....lief!
Linde vraagt steeds of ik haar wil 'tielen?' maar dan zeg ik dat ik de baby al til en dat ik ze niet allebei kan dragen. Kan ze er mooi al een beetje aan wennen In het begin kwam er dan vaak een hoop geklaag en gejammer, maar de laatste tijd legt ze zich er al meer bij neer.
  woensdag 10 juni 2009 @ 14:59:58 #102
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_69899093
Benieuwd naar de echo van Icantrix.... zal nu wel lekker liggen te genieten van haar kleine beebje op het scherm

Ik heb net bloed laten prikken en mijn teamleidster ingelicht over mijn zwangerschap..
en die had het zelf al lang door zei zei. haha En ze gaat mijn nachtdiensten regelen en ik hoef eerst geen extra taken op me te nemen enzo. Dus dat komt allemaal goed (ik was gevraagd om kwaliteitscoach te worden op de afdeling, maar die functie sprak me niet zo aan, en ik heb nu echt ff genoeg aan mezelf, en aan het fulltime werken).

Ik heb net mijn volleybalgenoten ook maar een mail gestuurd met het nieuws.. dus dan hoef ik me nu voor niemand meer stil te houden en mag iedereen het weten!!!!

05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  woensdag 10 juni 2009 @ 15:05:15 #103
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_69899274
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 14:52 schreef TheFrankey het volgende:
* TheFrankey Meld ..... geen nieuws
Had je vanochtend toch al gedaan
I'm so glamourous I piss glitter!
  woensdag 10 juni 2009 @ 15:06:16 #104
190853 RockabeIIa
pi_69899305
BJ, leuk dat je gelijk iedereen hebt ingelicht

Karin, Meike die de baby wast
pi_69899761
Karin wat klinkt dat lief

BJ fijn dat je teamleidster gelijk zo ondernemend was enzo en gelijk iedereen maar verteld woei!

Incantrix hopelijk heb je lekker van de beelden kunnen genieten
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 10 juni 2009 @ 15:42:23 #106
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_69900397
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 13:34 schreef Urla het volgende:
@ Tan. Lol ze komen opeenvolgend later. Daar hoop ik ergens wel op. Al zegt m'n gevoel iets anders, maar daar schijnt iedere zwangere last van te hebben.
Merk je trouwens ook dat het kindje in de buik gewoon totaal anders reageert als bij de vorige zwangerschap? Mijn zoon was echt meer een schopperd en schopte spulletjes van mijn buik af terwijl dit kindje meer zichzelf tegen je aanvlijt. Wanneer ik of m'n man een hand op de buik legt en met name de zijkant dan duwt ze steeds met haar ruggetje of kontje ertegenaan, wanneer je je hand weer weghaalt zie je echt aan de zijkant haar kontje uitsteken. Ik vind het erg apart om al zo duidelijk verschil te zien in gedragingen.
Ja, alle zwangerschappen waren anders. Knap dat je het nog weet na dertien jaar, mijn oudste is ook dertien maar ik weet niet goed meer hoe ze was in de buik. Ik weet wel dat ze allemaal anders waren. De grootste buikdraaikont is nog steeds een enorme draaikont (ze heeft ADD, kan moeilijk stilzitten). De rustigen zijn nog steeds rustig.
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:59 schreef miss_sly het volgende:
Tan, hoe is het met je? geen bloedverlies meer? en met je gebit en de pijn?
Lief dat je er naar vraagt Nee, bloedverlies is nu weer weg, maar goed, het kan er ook zo weer zijn, dus ik zeg niks meer. Ik denk zelf dat het onschuldig bloedverlies is. De eerste keer schrok ik me lam, maar ik ben er al aan gewend dat het iets is wat bij deze zwangerschap hoort als ik verstopping heb of hard moet niezen.
Mijn kies lijkt weer normaal te doen, heb nog wat last van de wond van de drain, maar het gaat de goede kant op Over twee weken die andere kies nog, maar daar heb ik, op een wat kloppend gevoel na, geen last van. Ik hoop dat het twee weken kan wachten en niet voortijdig opspeelt.
  woensdag 10 juni 2009 @ 16:09:18 #107
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69901391
Tha_Frankey... lastig he, dat afwachten!

BJ, grappig dat ze het al door had, maar ik kan het me wel voorstellen. Je klinkt als iemand die normaal gesproken wel van aanpakken weet en de laatste tijd was je volgens mij zo anders... dat moet haast wel opvallen.

Incantrix, ik hoop dat jullie inmiddels het hartje hebben zien kloppen!
pi_69901403
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 10:49 schreef huuphuup het volgende:

[..]

wacht maar, over een tijdje schopt je lijf je vanzelf wel rond een uur of zes/half 7 eruit. He Chan?
-knip-
En ik was een echte langslaper, half 10 was redelijk normaal op vrije dagen.

BE 30 weken

Mikoxx balen zeg

Urla welkom en nog gefeliciteerd met je zwangerschap ook tss en nu duurt het nog langer voor ik in de top 10 kom

Troel als het mij, toen ik beeb nog niet zoveel voelde, te lang duurde voordat ik beeb voelde dan duwde ik altijd 1 vinger in mn buik en dat hield ik dan een minuut of zo vol tot ie er tegenaan schopte.. Ik weet niet of hij het als spelletje zag of dat hij gewoon geďrriteerd mijn porrende vinger wegschopte, maar vaak werkte het wel (soms ook niet overigens)

Linda nog minder dan 100 dagen te gaan

Incatrix ik hoop dat alles goed is en je beeb gewoon verstoppertje speelde

Kersjes hoe was het in het ziekenhuis?
pi_69901750
welkom nieuwe zwangeren!!

Mikoxx
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 10 juni 2009 @ 16:34:46 #110
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_69902396
Thnx voor het meeleven allemaal, superlief! Sorry dat ik nu pas reageer hoor Maar eerst moest ik allemaal mama's bellen en daarna natuurlijk ook even zorgen dat jullie kunnen zíen waar we over praten

Nouja, zoals al wel was verwacht was alles helemaal a-ok, het hartje was hárdstikke aanwezig, net als Baby zelf: spartelen en bewegen, beentjes, armpjes, een hoofdje, de ruggegraat, de oogkassen, de kaken, een volle maag en een volle blaas, we hebben het állemaal gezien Zó leuk en lief allemaal, zo fijn dat alles goed was.. Ik weet niet vanaf wanneer ze dat echt goed kunnen beoordelen, maar in de brief voor de VK staat dat het ruggetje en het neusschotje (ivm hazenlipje?) helemaal prima zijn Groei was ook goed, het hoofdje iets boven gemiddeld. Nouja, kijk maar:

Is het niet iets bijzonders?

Dan ga ik nu even de mama's en papa's blij maken met een mailtje met foto's en hiero op mijn gemakje bijlezen. allemaal!
3!
  woensdag 10 juni 2009 @ 16:35:59 #111
190853 RockabeIIa
pi_69902449
Eindelijk! Eerlijk gezegd begon ik me al zorgen te maken
Leuke echo's Trix!
pi_69902489
fijn dat alles goed was!

en woon je toevallig bij mij in de buurt ik moest ook bij die echopraktijk
omgeving DH.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 10 juni 2009 @ 16:38:29 #113
95408 Incantrix
pi_69902563
Rocka Ik had echt eerder moeten reageren, maar ik kreeg het niet mooi op de foto en vervolgens wilde mijn pc mijn geheugenkaartje niet herkennen.. Nouja, je bent gewoon lief

En Huup, ja, klopt inderdaad! Ik woon niet zo ver van het rode kruis af, dus dat is wel heel erg fijn
3!
  woensdag 10 juni 2009 @ 16:38:48 #114
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_69902579
Wat een leuke foto's Incantrix. Fijn dat alles goed was.
pi_69902725
Gelukkig dat alles goed was Incantrix! En die echo foto´s
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  woensdag 10 juni 2009 @ 16:42:27 #116
35189 Troel
scherp en bot
pi_69902737
Incantrix, vanaf een kleine 18 weken doen ze die 20 weken echo waarbij ze dat controleren, maar sommige dingen zullen echt al wel eerder te zien zijn

Fijn dat alles goed was
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_69902797
Incatrix fijn dat alles goed was En wat schattig zo dat koppie recht van voren op de 2e foto Echt duidelijk te zien allemaal al
pi_69902956
Incatrix, fijn dat alles goed was zeg.
Ik begon ook al een beetje zorgen te maken, omdat je zo lang weg bleef
Maar alles is goed gelukkig
pi_69903066
Gelukkig goed nieuws Incantrix! Ik vond het stiekem ook al best eng worden Ben heel blij dat alles goed is
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_69903089
Incantrix, fijn dat alles goed was!
pi_69903479
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 15:42 schreef Tan het volgende:

[..]

Ja, alle zwangerschappen waren anders. Knap dat je het nog weet na dertien jaar, mijn oudste is ook dertien maar ik weet niet goed meer hoe ze was in de buik. Ik weet wel dat ze allemaal anders waren. De grootste buikdraaikont is nog steeds een enorme draaikont (ze heeft ADD, kan moeilijk stilzitten). De rustigen zijn nog steeds rustig.
[..]

Mjaah. Ik weet ook niet precies alles meer, maar dit was blijven hangen omdat ik vaak buikspelletjes speelde met hem. Ik vond het erg indrukwekkend zo'n bewegende buik.
Fijn dat je kies beter gaat

Incantrix wat een mooie echo fijn dat alles goed is.
pi_69904404
Ik heb de verloskundige gebeld.
Woensdag 24 juni de intake.

Vind dit eigenlijk wel een beetje vroeg. Ben dan 6 weken en 2 dagen zwanger.
pi_69904770
Het is wat aan de vroege kant voor een intake, maar er is best een kansje dat het erg druk is bij de vk ivm de zomer enzo. Ze gaan natuurlijk zelf ook nog op vakantie en dergelijke. Misschien kwam dit het handigst uit in hun schema.
oh en vrouwen die eerder een miskraam hebben gehad houden ze vaak wat strakker onder controle geloof ik, maar dat verschilt per praktijk vaak.

Ik heb eindelijk mn verlof kunnen regelen en mn nieuwe contract binnen jeuh!
Ik wist wel dat ik een nieuw contract kreeg en mn baas was ook al helemaal bezorgd voor mij over mn verlof enzo (niet te hard werken hoor! ) maar PZ was flink aan het reorganiseren en dergelijke... contract-aanvragen en verlofaanvragen mee verhuizen is niet hun sterkste kant geloof ik
nouja, het nieuwe contract is binnen, verlof is allang geregeld met mn baas, en mn vervangster is al helemaal ingewerkt en dergelijke dus het wachten is nog op een officieel krabbeltje van pz nu.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 10 juni 2009 @ 17:45:34 #124
35189 Troel
scherp en bot
pi_69904819
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 17:31 schreef ymme het volgende:
Ik heb de verloskundige gebeld.
Woensdag 24 juni de intake.

Vind dit eigenlijk wel een beetje vroeg. Ben dan 6 weken en 2 dagen zwanger.
De vorige keer had je bij 5 weken al een echo en nu een intake bij 6 weken, zo raar is dat dan toch niet?

Werd overigens net door Kersjes gebeld: ze moet in het ziekenhuis blijven. CTG was goed, ook geen ontsluiting, maar ze vertrouwen de buikpijn simpelweg niet en er volgt dus nog bloedonderzoek en nog een echo en een heel rataplan. Hopelijk is het maar voor 1 nachtje
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_69904908
He get Kerske wat vervelend
fijn dat ctg en ontsluiting enzo goed was maar wel die hele rataplan aan dr lijf en weer een verblijf lijkt me geen pretje.
Hopelijk snel over en niets aan de hand Kers
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69905007
Urla, welkom en veel plezier hier met de laatste loodjes al meteen...
Inxantrix, wat een mooie foto's weer!
Ymme, ik doe ook mee voor MvM, zeker omdat mijn stiefzus anders nu waarschijnlijk niet of nooit zwanger was geweest. Moet wel eerlijk bekennen dat ik het soms helemaal zat ben, maar het is voor een goed doel!
Vandaag weer een afspraak voor een Frummel-fotoshoot gemaakt. Volgende week gaan we voor de combinatietest. Precies op de 13w grens. Spannend weer. Mijn neefje of nichtje is inmiddels al wel helemaal goed gekeurd dus dat is ook weer fijn.
pi_69905009
Heb nu een afspraak bij een nieuwe praktijk.
Deze is in mei pas geopend vandaar.

Vorige keer was het met 5,5 week omdat ik zelf belde omdat ik bloed verloor toen.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 10 juni 2009 @ 17:58:14 #128
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_69905219
Sterkte voor Kersjes
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  woensdag 10 juni 2009 @ 18:20:48 #129
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_69905938
Wat zijn er weer veel ELM's bij gekomen (eerste loodjes mams) Wat ontzettend leuk zeg!
Gefeliciteerd allemaal! Geniet ervan he! Ondanks de misselijkheid etc!

Kersjes sterkte!

Inca, mooie echo meid!

Troel, ik hoop voor dat je vrijdag een mooie, beweeglijke echo hebt~!

[ Bericht 14% gewijzigd door amaranta op 10-06-2009 18:33:05 ]
  woensdag 10 juni 2009 @ 18:29:09 #130
95408 Incantrix
pi_69906224
Zooo, ik ben weer even bijgelezen hoor (en nu achter de pc, dus hopelijk vergeet ik nu niemand nu ik kan terugkijken )

Kersjes, woei, wat vervelend allemaal zeg! Goed dat het allemaal zorgvuldig nagegaan wordt enzo, wel balen dat je moet blijven natuurlijk. Ik hoop echt dat alles ok zal zijn en ga nu héél hard voor jou duimen zeg!

Urla, welkom hier en dank je wel voor het meeduimen Wat leuk om iemand nieuw te krijgen die al wat verder is in de zwangerschap, dat heb ik nog niet meegemaakt. Gezellig dat je mee komt posten!

Mikoxx: Ik wist helemaal niet dat dat ook kon zeg! Goed dat hij maar even gevoeld heeft nu, is natuurlijk niet wat je wil horen, maar anders zou het echt zo'n teleurstelling zijn wanneer je je afspraak had.. Sterkte!

@ Troel: Thnx voor het meeleven en ik hoop echt dat alles ok is en dat je beeb zich rustig houdt om jou te plagen, of gewoon per ongeluk ofzo.. Ik moet dan (kromme vergelijking, ik weet het, maar toch) denken aan mijn katten.. Soms als er iets is (bijv. een deur die te lang open heeft gestaan) ben ik wel eens bang dat er één ontsnapt is (het zijn absoluut geen buitenkatten, maar wel heel nieuwsgierig) en dan kan ik zoeken wat ik wil, uiteindelijk eindigt het altijd hetzelfde: ik en lief wanhopig op handen en knieën, al blčrend naar poeslief de buurt door, vervolgens in paniek weer naar binnen, alwaar dan blijkt dat de kat in kwestie zich gewoon verstopt had en verdomde ook maar een píepje te geven wanneer wij luid schallend door het huis baggerden :S Ehm, wat ik nu dus eigenlijk zeg is dat ik hoop dat je beeb er ook zo eentje is (al klinkt dat ná dit hele verhaal ook ineens een stuk minder aardig eigenlijk )

Ymme: Ik doe ook MvM, vind ik echt heel belangrijk! Goed van je dat je je ook hebt opgegeven! En ook lief van je dat je met me mee hebt geduimd Trouwens, een vroege intake had ik ook, dus misschien is het gewoon een vlotte VK? Ben benieuwd of ze jou dan ook al met 8 weken een echo laat doen, mijn 1e termijnecho vond ik eigenlijk ook erg vroeg, maar mijn VK vond het keurig op schema.

Innepin, Mijsje, Karin, Miss_Sly en Chan een dikke voor het meeduimen!

Oeh, en BE, gefeliciteerd! 30 weken, wauw zeg! En jij ook thnx!

Beessie_Jen, wat leuk dat iedereen het nu weet! Raar he, dat je dan nu ineens vrijuit kunt praten over hetgeen dat al een tijd op het puntje van je tong lag? Fijn dat je leidinggevende meteen actie heeft ondernomen! Ennuhm, lief dat je aan me hebt gedacht ook

Huuphuup, dat lijkt me een pak van je hart als dát eenmaal geregeld is. Ik ben echt superbenieuwd of ze voor mij überhaupt een vervanger regelen, laat staan iemand die ingewerkt is Fijn dat jij strakjes met een gerust hart de deur achter je dicht kunt trekken.. En jij ook dank je wel natuurlijk

Linda, spannend ook zeg, misschien is het wat Rocka zegt? Nu zeg je later al besloten te hebben je niet te druk te maken en ik denk dat je gelijk hebt

Stiemie, wat goed dat het beter gaat! Dat lijkt me echt zo pijnlijk..

Tan, hopelijk blijft je kies ok en het bloed bínnen hoor.. Had ik al gezegd dat je leuk schrijft op je weblog, trouwens?

Lijnloos, jeej, jij mag ook weer snel kijken Leuk is dat zeg, ik vond het wel echt een traktatie! En het is echt verbazingwekkend hoeveel ze al kunnen zien! En dank je wel ook, lief!

Iedereen krijgt van mij een dikke en ik beloof hierbij plechtig de volgende keer niet éérst met mijn camera aan de slag te gaan om te kunnen laten zíen hoe de echo was, maar éérst te posten dat het goed was allemaal en dán te fotograferen, te vechten met geheugenkaartjes, foto's te gaan bewerken (ik fotografeer in RAW, een soort digitale negatief die je niet zo kunt posten), foto's te gaan verkleinen en jullie dán pas uit de spanning te halen

[edit]Amaranta, dank je wel! Het was zo leuk weer [/edit]
3!
  woensdag 10 juni 2009 @ 18:30:25 #131
18860 sindell
Seriously
pi_69906263
Awww echo's

Altijd leuk om even een kijkje te nemen, ben straks ook erg benieuwd naar die van mij.

Vandaag een mindere dag, maar het hoort er allemaal bij, dus ik klaag niet
  woensdag 10 juni 2009 @ 18:32:25 #132
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_69906331
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 18:30 schreef sindell het volgende:

Vandaag een mindere dag, maar het hoort er allemaal bij, dus ik klaag niet
pi_69906401
Sindell vervelend.

Urla ik had nog geen welkom gezegd hooooi!

Mn lief belt net zn moeder over koetjes en kalfjes en die krijgt zowat een hartverzakking toen ze opnam en de stem van mn lief hoorde --> ooooh is M. bevallen ja?? oooh ben ik al oma??
serieus... ik moet nog 10 weken met een beetje pech voor haar nog 12
dat wordt nog leuk zo haha
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69906474
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 18:34 schreef huuphuup het volgende:
Mn lief belt net zn moeder over koetjes en kalfjes en die krijgt zowat een hartverzakking toen ze opnam en de stem van mn lief hoorde --> ooooh is M. bevallen ja?? oooh ben ik al oma??
serieus... ik moet nog 10 weken met een beetje pech voor haar nog 12
dat wordt nog leuk zo haha
je zou er bijna voor overtijd willen gaan
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  woensdag 10 juni 2009 @ 18:39:19 #135
18860 sindell
Seriously
pi_69906522
Ohw en heb me ook maar opgegeven voor MvM. Al heb ik wel eens vernomen dat ze hier niet halen, maar dat hoor ik vanzelf.

Mja bevallen... dat lijkt me helemaal nog een ver van mijn bed show om eerlijk te zijn
pi_69906532
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 18:37 schreef innepin het volgende:

[..]

je zou er bijna voor overtijd willen gaan
dat sowieso
en dan zo vanaf 38 weken ofzo regelmatig om 11 uur 's avonds of 7 uur 's morgens bellen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 10 juni 2009 @ 18:45:17 #137
100412 mefke79
komt goed!
pi_69906702
Inca, gelukkig...ik vond ook dat je lang wegbleef hoor!
Nieuwe zwangeren, welkom!
En Rocka, niet treuzelen met bekkenklachten (het was rocka toch?). Ik heb nu al een week of 10 geloof ik geen behandeling meer gehad. De kleine oefeningen en tips helpen hier perfect.
Verder eigenlijk weinig nieuws hier. Het gaat gewoon lekker op dat plasprobleempje na. Maar vandaag ging ook dat beter, Driekus vond mijn blaas niet ze lekker liggen ofzo. Zo raar, dat je gaat plassen en voelt dat je blaas leeg wordt en dat daar je kindje dus op reageert. Raar kind dat van mij...
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_69906922
OMG Huup, hahahah..dat wordt zeker nog wat! Gelukkig is ze straks dichtbij julie op vakantie

Kers, man man, daar lig je dan alwéér in t ziekenhuis, tjonge zeg! Hopelijk valt t allemaal mee en is t puur en alleen ter observatie! Hoop dat de pijn gauw minder wordt en je weer lekker naar huis kan!

Incantrix,,, gats, das toch even schrikken, fijn dat je je er zelf in ieder geval niet zo druk over maakte, de dames hier hebben dat in ieder gevak plaatsvervangend goed gedaan voor je

Urla, ook namens mij van harte welkom!! Gezellig!

Verder even een dikke kus voor iedereen! Ik ben hier ff niet zoveel op t moment, erg druk met nevenactiviteiten en wat lastige familiedingetjes, maar ik probeer wel steeds mee te lezen hoor! Met kleine uk gaat t prima! Ik geniet zooo van dr! Heb r toevallig gister nog even opgemeten en ze weegt al 1468gr..3 daagjes voor op schema, maar mooi dus! Enerzijds al zóóó veel kindje en anderzijds mag dr nog heerlijk wel een dikke 2 kilo bij op groeiende de komende 10 weken! Ik vind t ongelooflijk hoeveel je al van een mensje kunt houden wat je nog nooit in hebt gezien..
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_69907091
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 18:51 schreef Poppedein het volgende:
OMG Huup, hahahah..dat wordt zeker nog wat! Gelukkig is ze straks dichtbij julie op vakantie

Kers, man man, daar lig je dan alwéér in t ziekenhuis, tjonge zeg! Hopelijk valt t allemaal mee en is t puur en alleen ter observatie! Hoop dat de pijn gauw minder wordt en je weer lekker naar huis kan!

Incantrix,,, gats, das toch even schrikken, fijn dat je je er zelf in ieder geval niet zo druk over maakte, de dames hier hebben dat in ieder gevak plaatsvervangend goed gedaan voor je

Urla, ook namens mij van harte welkom!! Gezellig!

Verder even een dikke kus voor iedereen! Ik ben hier ff niet zoveel op t moment, erg druk met nevenactiviteiten en wat lastige familiedingetjes, maar ik probeer wel steeds mee te lezen hoor! Met kleine uk gaat t prima! Ik geniet zooo van dr! Heb r toevallig gister nog even opgemeten en ze weegt al 1468gr..3 daagjes voor op schema, maar mooi dus! Enerzijds al zóóó veel kindje en anderzijds mag dr nog heerlijk wel een dikke 2 kilo bij op groeiende de komende 10 weken! Ik vind t ongelooflijk hoeveel je al van een mensje kunt houden wat je nog nooit in hebt gezien..
Ooooh jij bent evil zeg!

B. had al gezegd van oeh, als mn ouders dan hierheen komen, dan gaan wij toch een paar daagjes op vakantie naar Brabant ofzo

Fijn te horen dat je zo geniet van je meisje en dat ze zo goed groeit lijkt me stiekem toch wel tof om dat zelf zo nauwkeurig bij te kunnen houden enzo. Ik meet aan het aantal tortilla's dat nog in mn maag passen af of ze gegroeid is of niet
Take care
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 10 juni 2009 @ 19:02:36 #140
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_69907362
kersjes wat een pech heb je toch weer, ben blij te lezen dat opzich er alles wel goed uitziet, maar toch.

Intriaxxx (sorry spel het vast helemaal verkeerd) mooie echo
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  woensdag 10 juni 2009 @ 19:02:36 #141
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_69907363

[ Bericht 100% gewijzigd door _Bar_ op 10-06-2009 19:06:44 (dubbele post) ]
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  woensdag 10 juni 2009 @ 19:04:28 #142
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_69907443
Kersjes, hopelijk slaap je een beetje goed vannacht..
pi_69907547
Incantrix mooie echo's! Het blijft iedere keer weer bijzonder om te zien!

Kersjes wat vervelend dat je toch moet blijven in het ziekenhuis. Ik hoop dat ze er snel achter zijn waar de buikpijn vandaan komt en dat je snel geen last meer hebt
  woensdag 10 juni 2009 @ 19:09:00 #144
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_69907613
Kersjes, ik sluit me aan bij Mikoxx, in het ziekenhuis slapen is ook niet zo mijn hobby, hopelijk pak je toch een goede nachtrust.
  woensdag 10 juni 2009 @ 19:38:39 #145
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_69908800
dikke knuffel voor Kersjes... vervelend dat je moet overnachten daar....

Icantrix; mooie echo en ik ben erg blij dat alles goed met je beebje is.

ben vandaag weer ongelofelijk moe.. vreemd hoor...als ik wil kan ik de hele dag wel slapen...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_69908945
Kersjes Fijn dat alles er goed uitzag, maar vervelend dat je niet naar huis mocht... maar goed, beter dat ze het even in de gaten houden voor het geval dat...
  woensdag 10 juni 2009 @ 19:50:13 #147
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69909292
Incantrix, wat fijn da alles goed was!
Ik zat hem ook een beetje te knijpen hoor.

Kersjes beter dat ze je even goed in de gaten houden hoor!
pi_69910488
Aaaah een hele buikbabygalerij

Van mij dan ook een leuke echofoto:

And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  woensdag 10 juni 2009 @ 20:32:56 #149
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_69911196
Wat een boel echofoto's de laatste tijd Erg leuk om te zien!

Incantrix fijn dat alles goed is met jullie uk!
pi_69911466
Miss_sly, tandarts was goed en ik ben blij dat we over zijn. Weer wat rust in de kop en sinds vandaag ook weer wat energieker, ik had echt ff een flinke dip de afgelopen dagen, maar ik denk dat het nu weer de goede kant op gaat. Ben wel 2,5 kilo afgevallen van de stress... . Maar beeb zal wel nemen wat hij/zij nodig heeft...
Nog lekker gedut vanmiddag?

McLaura, dat is niet prettig.

BE, 30 weken alweer... wat ga je hard!
Dat niet kunnen hebben als ze dwars zijn is erg herkenbaar hoor...

Mikoxx, dat is balen... dus nog ff geduld

Ymme, ah MvM, fijn flessen volpiesen. Maar voor een goed doel en je krijgt er nog een presentje voor ook . Ik was aan het eind wel aan het aftellen, maar verder was het best te doen eigenlijk.

Stiemie, lekker dat je van de fysio af bent!

Huup, hahaha dus jij gaat voor de volle 42 weken?!

Incantrix, fijnd at het er goed uitzag!

Kers, hopelijk is het maar voor 1 nachtje
Fake it till you make it...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')