Als er geen haaientanden staan bij het verlaten moeten ze braaf wachten.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:41 schreef wuh het volgende:
Je moet gewoon voorrang geven aan hun, het is als voetganger vet irritant als je daar 5 minuten staat te wachten omdat niemand je voor laat gaan.
Ook als je afstand houd gebeurt het, omdat die rotondes altijd vol met bloemen en andere meuk staan en dus niks ziet.quote:
Bij de rotondes waar ik woon, hebben auto's voorrang om de gehele rotonde dus ook bij verlaten.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:42 schreef SuperwormJim het volgende:
Dus die mensen houden zich gewoon aan de verkeersregels, en daar ga jij dan over klagen?
Gehucht?quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:43 schreef Houzer het volgende:
[..]
Bij de rotondes waar ik woon, hebben auto's voorrang om de gehele rotonde dus ook bij verlaten.
Fietsers hebben daar altijd voorang, behalve als er haaietanden staan OP het fietspad. Als er geen haaientanden staan, niet bij hun en niet bij jou, hebben zij alsnog voorang.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:43 schreef Houzer het volgende:
[..]
Bij de rotondes waar ik woon, hebben auto's voorrang om de gehele rotonde dus ook bij verlaten.
Er staan haaientanden bij de fietsers.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:50 schreef Serellyn het volgende:
[..]
Fietsers hebben daar altijd voorang, behalve als er haaietanden staan OP het fietspad. Als er geen haaientanden staan, niet bij hun en niet bij jou, hebben zij alsnog voorang.
Ja, aangezien bij alle rotondes de situatie zo wordt gewijzigd dat fietsers/lopers voorrang krijgen, helaas zijn ze daar in gehuchten net iets langer mee bezig.quote:
*No Fear!quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:50 schreef Maikuuul het volgende:
TS heeft zijn stoel helemaal achterover liggen in de auto en "geblindeerde" ramen en een grote sticker met PHOENIX of TUNING aan de bovenkant van zijn voorruit
Helaasquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:50 schreef Maikuuul het volgende:
TS heeft zijn stoel helemaal achterover liggen in de auto en "geblindeerde" ramen en een grote sticker met PHOENIX of TUNING aan de bovenkant van zijn voorruit
JUIST!quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:52 schreef AlphaOmega het volgende:
Ze moeten de regels op rotondes eens in heel Nederland gelijk maken. En dan bij voorkeur de regel waarbij de fietsers en voetgangers geen voorrang hebben. Er vallen genoeg gaten waarin die weggebruikers hun oversteek kunnen maken, en de kans op een vastlopende rotonde is veel kleiner.
Dus die haaientanden staan bij de fietsers voor de grap?quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:52 schreef cheqy het volgende:
Volgens mij hebben de voetgangers en fietsers meestal zoniet altijd voorrang als je een rotonde verlaat. Ongeacht of er haaietanden staan of niet.
Dat jij nu zo een kneus bent die er geen moer van snapt. Opfriscursusje aanvragen bij het CBR?
Lezen sukkel de auto's hebben daar voorrang!quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:53 schreef TNA het volgende:
Jij bent dus zo'n incapabele idioot die geen rekening houdt met dit soort dingen en vervolgens klaagt dat mensen zich aan de regels houden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |