Wat is daar nou weer mis mee?quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:36 schreef boem-dikkie het volgende:
Of mensen die op een helling na beneden opeens stoppen met trappen omdat ze opeens een 'oeeh, ik ga nu net zo hard als net alleen nu trap ik niet' gedachtegang hebben.
Wielrennersquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:39 schreef Isdatzo het volgende:
Wielrenners op de RIJBAAN die zich te goed voelen om aan de kant te gaan als je er met de auto achter zit.
Prima, maar ga dan wel fatsoenlijk fietsen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:41 schreef zovty het volgende:
Fietsers zijn gezonder en beter voor het milieu.
En wat nou als een fietser rookt ?quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:41 schreef zovty het volgende:
Leuk als je met de motor lekker in de bocht hangt en er zitten ineens van die debielen met geschoren benen in je bocht. Levensgevaarlijkquote:
Wat nou als een automobilist kernafval rondstrooit?quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En wat nou als een fietser rookt ?
Wat nou als jij gewoon je mond dicht houdt?quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:42 schreef zovty het volgende:
[..]
Wat nou als een automobilist kernafval rondstrooit?
Wat nou als jij gewoon weggaat?quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat nou als jij gewoon je mond dicht houdt?
Klopt geen reet van. Er is nergens bewezen dat fietsers gezonder zijn.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:41 schreef zovty het volgende:
Ik vul mezelf nog even verder aan:quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:39 schreef Isdatzo het volgende:
Goed topic.
We vullen aan:
"Seniore" fietsers die midden op het fietspad fietsen en wanneer je met je kekke fietsbel belt OMKIJKEN en nog meer naar links gaan rijden terwijl je al bijna in hun achterwiel zit.
Mongols.
Moeders met kutkoters die over het fietspad slingeren en te beroerd zijn hun kroost te leren fatsoenlijk te fietsen.
Mongols.
Wielrenners op de RIJBAAN die zich te goed voelen om aan de kant te gaan als je er met de auto achter zit.
Mongols.
Fietsers die denkten te pas en te onpas voorrang te krijgen en nog verontwaardigd gaan doen als ze die eens níet krijgen.
Mongols.
Fietsers die niet opletten als ik tegen de richting in fiets.
Mongols.
Ik mis er vast nog een aantal.
Hoe is een dikzak op een fiets met frituur in het vooruitzicht precies slecht voor het milieu?quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Klopt geen reet van. Er is nergens bewezen dat fietsers gezonder zijn.
Ik zie vaker van die dikzakken op de fiets zitten, turend naar een weiland maar ws. uitkijkend naar de volgende frituur. Zijn die dan gezonder dan Troy Douglas in de auto richting het trainingscomplex ?
Dus pas je zin aan want er klopt geen moer van. Opperfaler.
Ik knip die post van zovty even voor je op basisschoolniveau.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:51 schreef ehqo het volgende:
[..]
Hoe is een dikzak op een fiets met frituur in het vooruitzicht precies slecht voor het milieu?
Oh, en helemaal links fietsen op het fietspad hé, want rechts is zo dicht bij de stoep. Het liefst twee skeletten naast elkaar, zodat je al helemaal niet in kan halen, want 5 Km/u is toch wel heel erg hard.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:36 schreef boem-dikkie het volgende:
=
Of opa's en oma's die verwachten dat omdat ze ouder zijn opeens alle privileges hebben op een fietspad. En als je ze dan met een noodgang inhaalt schreeuwen ze: "JEUGD VAN TEGENWOORDIG".
Senioren mongols.
=
Wat een bullshit.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik zie vaker van die dikzakken op de fiets zitten, turend naar een weiland maar ws. uitkijkend naar de volgende frituur. Zijn die dan gezonder dan Troy Douglas in de auto richting het trainingscomplex ?
Ja en als je er dan langs wil en belt kijken ze nog om ook, om zo mogelijk nóg verder links te gaan rijdenquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:54 schreef Hpzone het volgende:
[..]
Oh, en helemaal links fietsen op het fietspad hé, want rechts is zo dicht bij de stoep. Het liefst twee skeletten naast elkaar, zodat je al helemaal niet in kan halen, want 5 Km/u is toch wel heel erg hard.
Wielrenners zijn echt de meest irritante weggebruikers. Altijd denken dat ze wel voorrang krijgen en dan heel verontwaardigd zijn als ze het niet krijgen. Laatst nog een keer gehad met de motor, rij je op een provinciale weg en dan is er een groep wielrenners aan het oversteken. Wanneer ze merken dat je echt geen vaart mindert dan steekt de laatste nog net even over zodat je rakelings langs hem af gaat.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Leuk als je met de motor lekker in de bocht hangt en er zitten ineens van die debielen met geschoren benen in je bocht. Levensgevaarlijk.
Andere mensen lastig gaan vallen met je sport/hobby, kansloos... Wanneer gaan ze ook eens zo'n tochtje uitzetten voor de motorrijders? Ik wil ook wel zo'n afgesloten route om eens flink te gassen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:43 schreef Isdatzo het volgende:
Of als er ineens stukken weg afgesloten zijn voor 1 of andere wielertocht.. like wtf. Doe dat lekker thuis ofzo?
Over het algemeen zijn de mensen die op regelmatige basis fietsen gezonder, fact.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vertel me dan eens waarom fietsers gezonder zijn.
Jij bent een opperfaler!quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik zal het voor jou ook even in basisschool taal uitleggen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vertel me dan eens waarom fietsers gezonder zijn.
Herkenbaar. Of als ze met z'n alle aan het puffen en zwetenquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:59 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Wielrenners zijn echt de meest irritante weggebruikers. Altijd denken dat ze wel voorrang krijgen en dan heel verontwaardigd zijn als ze het niet krijgen. Laatst nog een keer gehad met de motor, rij je op een provinciale weg en dan is er een groep wielrenners aan het oversteken. Wanneer ze merken dat je echt geen vaart mindert dan steekt de laatste nog net even over zodat je rakelings langs hem af gaat.
Kijk, dat zijn nog eens ideeën jaquote:[..]
Andere mensen lastig gaan vallen met je sport/hobby, kansloos... Wanneer gaan ze ook eens zo'n tochtje uitzetten voor de motorrijders? Ik wil ook wel zo'n afgesloten route om eens flink te gassen.
Dat staat er tochquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:01 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik zal het voor jou ook even in basisschool taal uitleggen.
'Fietsen is gezonder.'
Waarom je nou als een mongool door gaat op 'fietsers' die gezonder zijn snap ik ook niet helemaal.
Gast, als er hier voor iemand dingen op basisschoolniveau uitgelegd moeten worden ben jij 't wel.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat staat er toch![]()
Ik wil gewoon weten waarom die gast met de opmerking komt dat fietsers gezonder zijn.
Als je toch bezig bent met het uitleggen van bassisschool taal, dan kun je net zo goed even daar een cursusje begrijpend lezen meepakken.
Wat denk je dat hij bedoelde met dat fietsers gezonder zijn BoWa? Over begrijpend lezen gesproken.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat staat er toch![]()
Ik wil gewoon weten waarom die gast met de opmerking komt dat fietsers gezonder zijn.
Als je toch bezig bent met het uitleggen van bassisschool taal, dan kun je net zo goed even daar een cursusje begrijpend lezen meepakken.
Bowa jongen, ik heb lekker een gebakje! Gekregen van m'n nieuwe allerbeste vrienden van getronics.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat staat er toch![]()
Ha-ha je zei "dikke kans"quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Over het algemeen zijn de mensen die op regelmatige basis fietsen gezonder, fact.
Komt waarschijnljk omdat ze een andere (meer bewuste) lifestyle hebben dan de niet-fietsers. Dikke kans dat ze over het algemeen ook gezonder eten.
Natuurlijk zitten er ook een aantal fatty-boys tussen die rijkhalzend uitkijken naar de frituur die op hen wacht.
Bewuste woordkeuzequote:
Wat zei ik nou over die andere lifestyle? Ik heb geen cijfers om het te ondersteunen maar over het algemeen zullen de mensen die regelmatig fietsen minder roken, zuipen en vet eten dan de niet-fietsers.quote:Ach je kan nog zovaak fietsen als je wil, als je daarnaast alleen maar rookt, zuipt en vet eet dan heeft dat fietsen ook weinig tot geen nut.
Hoe ik erover denk staat er los van. Feit is dat de opmerking dat fietsers gezonder zijn niet klopt.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:07 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Wat denk je dat hij bedoelde met dat fietsers gezonder zijn BoWa? Over begrijpend lezen gesproken.
Wel.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoe ik erover denk staat er los van. Feit is dat de opmerking dat fietsers gezonder zijn niet klopt.
Totaal irrelevant. Overigens is vermogen verkregen dmv. een turbo juist béter voor het millieu dan vermogen verkregen uit extra cilinderinhoudquote:Je snapt het echt niet he.!
Ga jij maar lekker veel fietsen met je vetpens. Neem ik wel de auto (turbo die extra het milieu vervuilt !!1!) met mijn massive-muscle-body.
Ik liep een keer met mijn jas over mijn schouder ( 12 jaar geleden ofzo) en toen knalde er een wielrenner langs met 40 int uur, die bleef haken en gleed onderuit.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:15 schreef Houzer het volgende:
Is er al gemeld dat wielrenners echt kut zijn?
Ja ok.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoe ik erover denk staat er los van. Feit is dat de opmerking dat fietsers gezonder zijn niet klopt.
Je snapt het echt niet he.!
Ga jij maar lekker veel fietsen met je vetpens. Neem ik wel de auto (turbo die extra het milieu vervuilt !!1!) met mijn massive-muscle-body.
Als ik er eentje in mn spiegel zie naderen doe ik de deur heel even open.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:17 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik liep een keer met mijn jas over mijn schouder ( 12 jaar geleden ofzo) en toen knalde er een wielrenner langs met 40 int uur, die bleef haken en gleed onderuit.
40 int uur door de stad (was in Assen) is ook dom
Volgens mij is BoWa een beetje jaloers op die fietsers omdat het fenomeen 'fiets' in Limburg nog niet bekend isquote:
Ik heb ook nog eens lekker veel cilinders ! Zo uit de moneyclip bij aanschap gespendeert om eens goed het milieu te belasten en Halsema een hak te zetten.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:14 schreef Isdatzo het volgende:
Totaal irrelevant. Overigens is vermogen verkregen dmv. een turbo juist béter voor het millieu dan vermogen verkregen uit extra cilinderinhoud![]()
.
Hi-hi. Was ik er bijna ingetrapt.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:23 schreef Isdatzo het volgende:
Volgens mij is BoWa een beetje jaloers op die fietsers omdat het fenomeen 'fiets' in Limburg nog niet bekend is. Nu is 'ie een lopende rollade en gaat 'ie fietsers de schuld geven
.
Dan heb je minder last van de wind.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:28 schreef Mirel het volgende:
Ik fietste vroeger ook naar school ja.
Waar ik me wel aan erger zijn die boys die op hun stuur leunen met hun elleboog. Dat fietst toch niet makkelijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het ook een keer meegemaakt dat we met 3 motorrijders een turbo-rotonde naderde en dat er 2 wielrenners ook dachten eventjes over te steken.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Herkenbaar. Of als ze met z'n alle aan het puffen en zwetenzijn om een heuvel omhoog te fietsen vóóral niet aan de kant gaan als je er langs wil. En dan nog verontwaardigd gaan doen als je 't toch doet. Like wtf, ze hebben die fietspaden niet voor niks uitgevonden... ratten op de fiets, dat zijn 't
.
Wat voor koekblik heb je danquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb ook nog eens lekker veel cilinders ! Zo uit de moneyclip bij aanschap gespendeert om eens goed het milieu te belasten en Halsema een hak te zetten.![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:35 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Ik heb het ook een keer meegemaakt dat we met 3 motorrijders een turbo-rotonde naderde en dat er 2 wielrenners ook dachten eventjes over te steken.
Bij de eerste motor moesten ze toch wel heel hard in de remmen knijpen en bij de tweede motorrijders stonden ze zo goed als stil en daar zagen ze nog een derde aankomen dus aanfietsen was geen optie. 1 van die gasten kreeg zijn speciale wielrennerschoentje niet los van zijn trapper en die valt dus vol tegen die andere waarna ze beide op de grond liggen.![]()
Ik was de derde motorrijder dus ik heb het helemaal zien gebeuren, ik weet zeker dat ze mij hebben horen lachen toen ik langs kwam rijden.
Goh, kan men ineens niet achter elkaar aan fietsen of is Hulkbreed naast elkaar fietsen nu hip.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:39 schreef lg_greenman het volgende:
Mongols: Automobilisten die verwachten dat je met een groep fietsers op een fietspad van 40 cm breed met allemaal gaten erin gaat rijden.
"over het algemeen" is zo vaag he.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:11 schreef Isdatzo het volgende:
Wat zei ik nou over die andere lifestyle? Ik heb geen cijfers om het te ondersteunen maar over het algemeen zullen de mensen die regelmatig fietsen minder roken, zuipen en vet eten dan de niet-fietsers.
Je gaat me toch niet vertellen dat je mijn stelling niet plausibel achtquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
"over het algemeen" is zo vaag he.
Keiharde bewijzen wil ik zien voordat ik je gelijk geef
Ik maak er dan de sport van om er zo dicht mogelijk langs te fietsenquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:20 schreef justmattie het volgende:
Mongols die met z'n tweeën naast elkaar fietsen en niet aan de kant gaan wanneer jij eraan komt als je met iemand naast elkaar fiets. En dan ook nog grote bek krijgen als je ze aan de kant beukt![]()
![]()
![]()
De sport is juist met je schouder er tegen beuken zonder dat jij om gaatquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik maak er dan de sport van om er zo dicht mogelijk langs te fietsen.
Is wel eens fout gegaan though.
Daar ben ik dan weer te lief voorquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:30 schreef justmattie het volgende:
[..]
De sport is juist met je schouder er tegen beuken zonder dat jij om gaat
oh wacht, in mijn stukje tekst moest nog bij dat die andere 2 dan in tegengestelde richting fietsenquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Daar ben ik dan weer te lief voor. Wel altijd even afsnijden daarna
.
Oh dát. Ja, nee.. dán ben ik ook de beroerdste niet. Altijd leuk als je beiden niet aan de kant gaatquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:37 schreef justmattie het volgende:
[..]
oh wacht, in mijn stukje tekst moest nog bij dat die andere 2 dan in tegengestelde richting fietsen
Ja, een bel van nog geen 15 gram is te zwaarquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:46 schreef Lakitu het volgende:
Wielrenners die roepen als ze er langs willen.!
Handig als je fiets al naar de tyfus is. Zo er bovenop knallen en de politie erbij halen voor de verzekeringquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh dát. Ja, nee.. dán ben ik ook de beroerdste niet. Altijd leuk als je beiden niet aan de kant gaat.
Mijn fietsen zijn altijd naar de tyfus. Gebruik nu de fiets van m'n (overledenquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:52 schreef justmattie het volgende:
[..]
Handig als je fiets al naar de tyfus is. Zo er bovenop knallen en de politie erbij halen voor de verzekering
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |