Ik zal nog eens een anekdote typen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, bij mij was The Holiday ook puur seks, maar dan niet op het scherm.Maar toen was ik wel nog slecht in neuken, want ik was zo wel een beetje klaar en deed nog ff voor de vorm, en toen haalde ik hem eruit en zag er wat uitlopen, dus ik zo: Hee ben jij ook klaargekomen?
En zij zo: Nee dat is van jou.![]()
Ik moest bijna lachenquote:Op woensdag 10 juni 2009 00:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zal nog eens een anekdote typen.Ik vond hem zelf wel grappig, trouwens.
Past niet bij je. Jij hoort de a-sentimentele dame te zijn.quote:
Als kanker een gezicht zou hebben...quote:
Dan zou het in elk geval kaal zijnquote:Op woensdag 10 juni 2009 01:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als kanker een gezicht zou hebben...
Joh, dat zit al op zn gezichtquote:Op woensdag 10 juni 2009 01:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als kanker een gezicht zou hebben...
NEE FAS, NIET TOEGEVEN.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:02 schreef Fascination het volgende:
Nu gaat hij zich waarschijnlijk niet meer vertonen hier, ik ga 'm missen.
Nee, gaandeweg de PM (je merkt het ook als je het goed leest) werd het steeds duidelijker. Op een gegeven moment waren er gewoon duidelijk verbindingen tussen bepaalde (gebruikers)namen met overeenkomende geboortedata en hobby's, dat het niet anders kan...quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:02 schreef Allure_ het volgende:
Ey, maar serieus. Dit moet bijna wel een valstrik zijn. Hij voldoet ook gewoon aan alle eisen om een ras echte prototype Fok! nerd te zijn. Louche zaken.
GAST!quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:02 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Dan zou het in elk geval kaal zijn![]()
![]()
.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |