Ja dat was ik en ben ik nog steedsquote:Op woensdag 10 juni 2009 00:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
Geen Fokker.
Maar was jij nou die mede wiskundeliefhebber![]()
?
Dan ben ik nu toch wel benieuwd of ik je stiekem niet kenquote:Op woensdag 10 juni 2009 00:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hmm ik niet. Maar leuke tent. Vaste stek geweest.
Impulsief.quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:11 schreef Kluts het volgende:
Ik ben altijd van het impulsief smsen en later bedenken dat ik het misschien toch anders had moeten brengen.
1999-2005 toch zeker 3-4 keer per maand.quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:15 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Dan ben ik nu toch wel benieuwd of ik je stiekem niet kenKom er niet (meer) heel vast, maar wel al lang..
Jij stuurt me er nooit eentjequote:
Dat wel, maar ik kan er altijd wel om lachen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Impulsief.![]()
Ik ben van de "ik ben dronken en dan ga ik smsen en dat had ik beter niet kunnen doen" smsjes.
Bel je wel veel?quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik stuur sowieso niet bijster veel SMSjes
En het maakt me niet uit als ik pas een dag later reaktie krijg, is alleen lastig als ik iets moet weten om een bepaalde tijd
Heeft hij nu al terug gesmst dan ? aangezien je gaat slapenquote:Op woensdag 10 juni 2009 00:19 schreef Tegan het volgende:
Lieve smsjes zijn trouwens veel toffer dan geile.
Nah, da's dan wel net voor mijn tijd, denk ik...quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
1999-2005 toch zeker 3-4 keer per maand.
Ik kreeg laatst een lief smsje van mn huisgenootje.quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:19 schreef Tegan het volgende:
Lieve smsjes zijn trouwens veel toffer dan geile.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |