De Booswichtenclub is baasquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:13 schreef Skylark. het volgende:
Ik sla altijd die onzin ook altijd over.
Ik lees alleen het 1e + 2e Donald Duck/Dagobert verhaal, de eventuele Duckstadkrant, het stripje bij de brieven, de achterkant en de Mickey Lost Het Op.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:38 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
haha ja, bij ons was het toen regenachtig en de voorkant was helemaal beetje gerimpeld zeg maar
en wat bedoel je met
A/S/L?
Mickey lost het opquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:13 schreef Skylark. het volgende:
Ik sla altijd die onzin ook altijd over.
Ik lees alleen het 1e + 2e Donald Duck/Dagobert verhaal, de eventuele Duckstadkrant, het stripje bij de brieven, de achterkant en de Mickey Lost Het Op.
Meneer Beerquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:41 schreef Ensaf het volgende:
Ik haat broer Konijn.
Hij werkt nooit, en steelt altijd van die goedbedoelende, hardwerkde beer.
De smerige uitvreter.
Eens!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:49 schreef behangplakker het volgende:
Grootste ergernis bij verhalen van Donald zijn wel dat op het eerste plaatje je Donald en de neefjes in een fotoboek ziet kijkenDan gaan ze het verhaal navertellen ofzo, ik erger me dood aan hoe die tekeningen getekend zijn
Leg eens uit dan.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:49 schreef behangplakker het volgende:
Grootste ergernis bij verhalen van Donald zijn wel dat op het eerste plaatje je Donald en de neefjes in een fotoboek ziet kijkenDan gaan ze het verhaal navertellen ofzo, ik erger me dood aan hoe die tekeningen getekend zijn
Ik ben helemaal geen schildpad!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:19 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Meneer BeerDat is echt zo'n koning. Het konijn is irritant idd net als die bijdehante schildpad maar de verhalen zijn wel grappig. De Booswichtenclub is nog beter.
Ja, hoe omschrijf je dat..quote:
Dat fotoboek is ook even groot als de neefjes.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:49 schreef behangplakker het volgende:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:42 schreef Kriegel het volgende:
Oh ja, sprietepoten tekenaar is ook weer gespot deze week, check het Mikmak verhaal. Moet wel zeggen dat ie daar nog het beste tot zijn recht komt, hij tekent best aardige donkere achtergronden en z'n tekenstijl past wel bij die heksenshit. Maar van de rest moet ie nog steeds afblijven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |