Niet altijd. Ik zie ze wel vaak voorbij komen. Ik lees ze wel, maar ik gebruik ze zelf niet vaak. Ik zie het nut er wel van in.quote:
Dat is overduidelijk.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:52 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Die zijn niet te missen. Misschien zijn je grappen over de datum?
Begrijpend lezenquote:
So, jij bent stoerquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb ze eerlijk waar nog NOOIT gebruikt
Zie het nut er niet van in, als je grappig wil zijn doe je dat met woorden en nu moet je lopen zoeken naar smiley's of verborgen boodschappen om te kijken of het misschien een grapje is![]()
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zie het nut er niet van in, als je grappig wil zijn doe je dat met woorden en nu moet je lopen zoeken naar smiley's of verborgen boodschappen om te kijken of het misschien een grapje is![]()
Maar hoe weet je dan dat een grap een grap is of niet gewoon domheid van de user?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |