van die mooiboysquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:51 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ooeh... goeie tip rippert!... ik ga donderdag naar de stad hier en zo'n mooie glimmende steen in mijn oor frotten!
Van die knulletjes die stiekem een rol sokken in hun broekje proppen om de meisjes uit de klas te imponeren.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Van die koters die stoer in de stad lopen terwijl hun ma eigenlijk gewoon bij de HEMA zit koffie te drinken.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:51 schreef KudFokker het volgende:
Voor de mensen die niet weten wat een tanktop is:Een hemdje dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat zou uitmaken omdat?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:51 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hmm jij bent degene die dat opzoekt, niet ik![]()
En mijnes zijn geen diamanten, maar ook niet van die goedkope steentjes van een 10tje
Voor de mensen die niet weten wat een tanktop is:Je moet de achterkant laten zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
compact en kleverig.
Haha, prima hoor. Maar meningen mogen we altijd geven.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:53 schreef KudFokker het volgende:
Kijk hoe jullie praten
Alleen maar op andere lettenen zeggen wat 'goed' & 'fout' is
En dan over mij zeggen dat ik onzeker ben over wat ik doe en draag ?
Mij maakt het niets uit wat andere denken en blijf het dus dragen
Ga volgende keer lekker mee naar de reguliersdwars anders met je tanktopje, je diamanten en je sjaaltjequote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:53 schreef KudFokker het volgende:
Kijk hoe jullie praten
Eerst lopen janken dat ze nep zijn, blijkt het niet zo te zijn: weer jankenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, omdat ik voor mijn werk regelmatig zulke sneue gasten op moet snorren
En I don't care, als het echt zouden zijn is het patsen. Stijlvolle mensen hoeven dat niet te doen. En als ze nep zijn is het patsen voor patsers zonder geld
Moet je ook vooral doenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:53 schreef KudFokker het volgende:
Kijk hoe jullie praten
Ik heb er ook mijn mening over. Tegelijkertijd ken ik Murmeli niet goed genoeg om te kunnen beoordelen wat de beste oplossing voor haar is. Dat weet ze zelf het beste. Waarom zou ik, of jij, haar dan moeten lastig vallen met hoe jij erover denkt? Heeft volgens mij geen enkele toegevoegde waarde...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:52 schreef S95Sedan het volgende:
Oh nee hoor, moet ze zelf weten hoe ze het oplost, lijkt me alleen niet handig om het op deze manier te doen dus dan zeg ik dat
Gedraaikont ?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
[..]
Dat soort gedraaikont bedoel ik.
Daarmee toon je geen ruggegraat. Je hoeft jezelf echt niet als een of andere baas () voor te doen.
JE HEBT EEN PLAAT VOOR JE HOOFD!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:53 schreef KudFokker het volgende:
Kijk hoe jullie praten
Voor de mensen die niet weten wat een tanktop is:loop jij nu ook wel eens door de stad, en dat je dan je vinger op je eigen kont legt en dan met een sissend geluidje, terwijl je in de etalage je eigen reflectie bekijkt, DAMN!... I'AM SIIZZZZZLING HOT. today te roepen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
Ik weet niet waar je precies onzeker over bent, maar je draait idd welquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:53 schreef KudFokker het volgende:
Kijk hoe jullie praten
Een DIKKE nicht met tanktop!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ga volgende keer lekker mee naar de reguliersdwars anders met je tanktopje, je diamanten en je sjaaltje
En vooral doen, I could care less. Maar je verhalen worden er gewoon heel ongeloofwaardig van.
nee, maar hou er aub over op ?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, prima hoor. Maar meningen mogen we altijd geven.Dat zegt niet zoveel over jezelf als je zou denken.
Eens.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Moet je ook vooral doen.
Maar je komt hier steeds posten en dingen vertellen, dan krijg je commentaar. Je zal vast geen verkeerde jongen zijn hoor
.
Oh ja, die opmerkingen over dikke wijven neuken etc zijn wel lekker normaalquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:57 schreef KudFokker het volgende:
[..]
nee, maar hou er aub over op ?
Ik zal een beginnen met constant 'pijnlijk' commentaar over iemands uiterlijk, kledingkeuze en/of gedrag...
Het is gewoon zielig van julliekindjes
Ik ook, maar het is voor vrouwen.quote:
Nja ik draag gewoon met dichte rug, net iets lager als een t-shirt eigenlijkquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je precies onzeker over bent, maar je draait idd wel
Anyway, ik vind de rug van een tanktop bij een lekkere vent erg mooi
En een steentje in je oor vind ikAls jij dat niet vindt, prima toch?
Ik kreeg ook commentaar op mn zwarte bloesje met witte stippen, maar vind het zelf wel erg leuk (Décolleté)
Je hebt een abo! Use The Force!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, die opmerkingen over dikke wijven neuken etc zijn wel lekker normaal.
Anyway, waarom ga iker nog over door?.
Wijzen op iets waar ze hun mening over hebbenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
JE HEBT EEN PLAAT VOOR JE HOOFD!
Misschien is het zo dat als iedereen je op iets wijst, ze misschien wel een punt hebben.
hihi.....quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:59 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nja ik draag gewoon met dichte rug, net iets lager als een t-shirt eigenlijk
Maar ik heb al jaren last van mijn schouders en heb er mee bij de fysio gelopen.
Vandaar dat ik goed moet kijken en voelen naar frictie tijdens het trainen...
Dat kan met een t-shirt niet...
Maar ik heb al eerder gezegd dat ik het niet voor de 'looks' doe...
Ik kan beide nietquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:59 schreef djayzz het volgende:
Was er trouwens een meet donderdag/vrijdag in rotterdam ofzo?
Dat hoeft niet per se en het is soms ook wat harsh. Maar probeer iig kritiek en advies ook wat tot je door laten te dringen en er iets mee te doen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:59 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wijzen op iets waar ze hun mening over hebben?
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:56 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
loop jij nu ook wel eens door de stad, en dat je dan je vinger op je eigen kont legt en dan met een sissend geluidje, terwijl je in de etalage je eigen reflectie bekijkt, DAMN!... I'AM SIIZZZZZLING HOT. today te roepen?
Das geen echte tanktop danquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:59 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nja ik draag gewoon met dichte rug, net iets lager als een t-shirt eigenlijk
Maar ik heb al jaren last van mijn schouders en heb er mee bij de fysio gelopen.
Vandaar dat ik goed moet kijken en voelen naar frictie tijdens het trainen...
Dat kan met een t-shirt niet...
Maar ik heb al eerder gezegd dat ik het niet voor de 'looks' doe...
Alleen voor genodigden tochquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:59 schreef djayzz het volgende:
Watquote:
Oh no, you didn't.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:57 schreef KudFokker het volgende:
[..]
nee, maar hou er aub over op ?
Ik zal een beginnen met constant 'pijnlijk' commentaar over iemands uiterlijk, kledingkeuze en/of gedrag...
Het is gewoon zielig van julliekindjes
Wie is er genodigd dan?quote:
Oh, werkt dat zo tegenwoordig op Singlesmeets?quote:
vr of za voor zover ik weet...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:59 schreef djayzz het volgende:
Ja bent behoorlijk bot jaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat hoeft niet per se en het is soms ook wat harsh. Maar probeer iig kritiek en advies ook wat tot je door laten te dringen en er iets mee te doen.
En ik ben het botte kutwijf, dus ik heb ook wel eens wat te verduren - moet ik ook wat van opsteken he
Wanna partycrash with me?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, werkt dat zo tegenwoordig op Singlesmeets?![]()
Lijkt me lache, maar is niet meer nodig!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:02 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
vr of za voor zover ik weet...
Is het gelukt met je garagehouder trouwens? Of wil jij die grote boze kale kop eens lenen.. Doe ik er een mooie nepdiamanten oorbel in, en een gouwe ketting met "Johnny" om.. Kijk ik gelijk ff of ze nog buba joe kauwgom hebben voor een paar van die stoere bloemetjes en hartjes tatooplakplaatjes er bij
Ik denk dat een strak tanktopje jou ook wel staatquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je precies onzeker over bent, maar je draait idd wel
Anyway, ik vind de rug van een tanktop bij een lekkere vent erg mooi
En een steentje in je oor vind ikAls jij dat niet vindt, prima toch?
Ik kreeg ook commentaar op mn zwarte bloesje met witte stippen, maar vind het zelf wel erg leuk (Décolleté)
Weet je nog vroeger? Toen mrbox zo'n fervent strijder was tegen dergelijke kliekjesvorming?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:02 schreef Kluts het volgende:
Klopt.quote:
Hou op!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:01 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wat?
Ooh serieus reageren op serieuze posts kunnen jullie niet, excuse me
Dat kan ook, maar daar word ik niet per se een beter mens vanquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:02 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja bent behoorlijk bot jamaar zo zal je wel zijn, dus ga er niks aan veranderen of over zeggen
Hey, zo kan het dus ook !
Normaal wel maar dacht dat ze die wat kleinschaliger wilden houden, was het gister wat vaagheid over.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:02 schreef djayzz het volgende:
[..]
Wie is er genodigd dan?
En meets die via singles geregeld worden zijn toch gewoon open voor iedereen?
Nee teminste ... ik mag hopen van niet.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Tuurlijk.quote:
Vroeger is geweest.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weet je nog vroeger? Toen mrbox zo'n fervent strijder was tegen dergelijke kliekjesvorming?
Kom op KF, laat je niet zo kennenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:02 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja bent behoorlijk bot jamaar zo zal je wel zijn, dus ga er niks aan veranderen of over zeggen
Hey, zo kan het dus ook !
Ow, dat gaan we eens uitzoeken dan !quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:04 schreef Murmeli het volgende:
vrijdag in rotterdam. cue getlost kingmob weten er meer van...
oja slapen....
Net als ik, in een grijs verleden.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weet je nog vroeger? Toen mrbox zo'n fervent strijder was tegen dergelijke kliekjesvorming?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |