Neuh, bij een relatie heb je allemaal verplichtingen die je bij een scharrel niet hebt. Dat is het fijne van scharrels.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:25 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Idd, scharrel is in mijn ogen meer een kort durende relatie
eenschquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Voor mij niet. Ik heb eigenlijk nooit scharrels waar ik alleen seks mee heb, ik moet daarnaast ook wel een band met iemand hebben
Tja, dat niet fokken op werk had ik eerst ook moeite mee, maar daar kom je wel overheenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:23 schreef vencodark het volgende:
Ik vind ook wel lastig om niet te posten. Maar ik moet dan ook echt fok niet aanzetten en al helemaal niet mee gaan lezen in dit topic. Echt afblijven. Als je eenmaal begint met posten enzo.![]()
Gelukkig lukt het me meestal wel redelijk mezelf in te tomen. Maar heb ook dagen dat ik weinig heb uitgevoerd. Fok overigens alleen thuis, op stage/werk zou ik het niet doen. Te bang betrapt te worden en voel me daar sowieso schuldig over. Thuis heb ik mijn eigen verantwoording.
Prioriteiten stellen, als het echt niet kan zet fok dan ook gewoon niet aan. Of neem desnoods voor jezelf een tijd als je echt dingen moet doen. (van ik stop zolaat)quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:24 schreef Murmeli het volgende:
[..]
niet kunnen laten om te beginnen met fokken en niet kunnen stoppen.....
daardoor mn werk verwaarlozen en mn huis en eigenlijk alles. daardoor meer onrust in mn kop (zover dat nog mogelijk is)
dat een beetje. gebrek aan discipline.... zitten vast allerlei problemen achter maar ik weet nog niet wat dus moet dat nog zien uit te zoeken en dan opte lossen
Ik heb ook scharrels die ik al jaren ken. Alles wat nog geen relatie is of wat het nooit zal worden noem ik een scharrelquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:25 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Idd, scharrel is in mijn ogen meer een kort durende relatie
Lolquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Neuh, bij een relatie heb je allemaal verplichtingen die je bij een scharrel niet hebt. Dat is het fijne van scharrels.
Yeahhhquote:
Dat is het lastige, er is geen duidelijke grens. Scharrels kunnen ook met elkaars vrienden omgaan, bij ouders thuis komen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:25 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb best scharrels waar ik ook iets om gaf hoor, maar die neem je gewoon niet mee naar je ouders en als je niet met hem/haar bent en je komt iemand anders tegen dan staat niets me in de weg om daar ook iets mee uit te spoken.
Relatie is exclusief, die stel je voor aan je vrienden, neem je mee naar sociale dingen als verjaardagen, feestjes etc..
Ik neuk niet met iemand puur om het neuken, maar kan daar nog best lange tijd leuke dingen mee doen, behalve seks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. niet zon mooi meisje vind, te neuken?
Gewoon omdat het kanJust come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
Dat is wel een goede definitie.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb ook scharrels die ik al jaren ken. Alles wat nog geen relatie is of wat het nooit zal worden noem ik een scharrel
Het verschil met een relatie is dat je uitspreekt dat je voor elkaar wil gaan. Voor mij dan
Volgens mij ben ik hier veel te zwart/wit voor ingesteld, geef mij maar iets wat aan/uit kanquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat is het lastige, er is geen duidelijke grens. Scharrels kunnen ook met elkaars vrienden omgaan, bij ouders thuis komen.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:28 schreef KudFokker het volgende:
Is het erg om een keer een (wat ik een)Gun haar ook eens een keertje een pleziertje, doe het uit liefdadigheid!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. niet zon mooi meisje vind, te neuken?
Gewoon omdat het kan
Opzich, zolang ik ook maar de dingen doe die ik moet doen. En heb ook periodes gehad dat ik thuis ipv netjes aan verslag werkte, veel fokte en dus eigenlijk veel te weinig deed. Ik kwam er niet echt mee in de knoei omdat ik op tijd aan de bel trok. Maar toch, begrijp dat het wel zodanig verslavend is dat je amper meer ergens aan aan toe komt.quote:
alles al geprobeerd, het wint van mijn eigen wil hahahahahaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Prioriteiten stellen, als het echt niet kan zet fok dan ook gewoon niet aan. Of neem desnoods voor jezelf een tijd als je echt dingen moet doen. (van ik stop zolaat)
Is het erg om een keer een (wat ik een)Nee, natuurlijk is dat niet erg. Dat gebeurt iedereen. Ook vrouwen (waarschijnlijk denkt zij hetzelfde over jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. niet zon mooi meisje vind, te neuken?
Gewoon omdat het kan
)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
natuurlijk is er geen 100% handboek ofzoquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat is het lastige, er is geen duidelijke grens. Scharrels kunnen ook met elkaars vrienden omgaan, bij ouders thuis komen.
Is het erg om een keer een (wat ik een)Nee dat is niet erg. Gewoon doen! Later, als u oud en gerimpeled bent, krijgt u er spijt van. Neuken wat er te neuken valt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. niet zon mooi meisje vind, te neuken?
Gewoon omdat het kan
Ok, dat is al een duidelijkere definitie inderdaadquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb ook scharrels die ik al jaren ken. Alles wat nog geen relatie is of wat het nooit zal worden noem ik een scharrel
Het verschil met een relatie is dat je uitspreekt dat je voor elkaar wil gaan. Voor mij dan
Dat is wel een goeie ja.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
je voelt je pas schuldig als je de alimentatie niet kan betalen!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:29 schreef KudFokker het volgende:
Nja ze is echt DIK gewoon
Ik denk dat ik me ook gigantisch schuldig zal voelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |