quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:08 schreef PM-girl het volgende:
De apple notebooks worden goedkoper, hebben ze bekend gemaakt!
Wat cute is dat zeg.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:12 schreef snoopy het volgende:
en er is ook weer een nieuwe iPhone
kijk dit nou![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:12 schreef snoopy het volgende:
en er is ook weer een nieuwe iPhone
kijk dit nou![]()
[ afbeelding ]
Ik geloof het ook ja, da's me teveel gedoequote:
das toch pas de 21equote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:51 schreef Memmel het volgende:
't is zondag vaderdag ?!!!![]()
Zo he...over leven onder een bevallingssteen gesproken...
cosmea is geen onkruid man, gekquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:49 schreef huuphuup het volgende:
meh ik ben blij dat ik eindelijk een beetje van het onkruid hier af ben dus hou maar
Mn frambozen worden trouwens al roze en er zitten keigrote aardbeien aan de plantjesen de bramen doen het ook vet goed. Ik krijg zo'n zin in de zomer daarvan
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
cosmea is geen onkruid man, gek
21e is het vaderdag memmel, je hebt nog ff om Harry Morris z`n voeten op een canvasje te stempelen
ja ik mag tegenwoordig ook alleen nog maar met gietertjes water heen en weer lopen. Heel gek is datquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Da`s precies de reden dat mijn wederhelft me absoluut niet mag helpen met tuinieren
Over 2 dagen ben jij aan de beurt...quote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:37 schreef Memmel het volgende:
Over 2 dagen ben jij aan de beurt...![]()
Leg het doekje om te deppen maar vast klaar!
Je krijgt een kaartquote:
Kaartje vanaf het vakantieadresquote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 06:31 schreef Vicky het volgende:
Dank je LB! Ik ben ook helemaal in love!! Amber is zo lief voor Tess en Tess is echt een poppetje
Gisteravond moest ik huilen om Amber. Ik had haar in bed gelegd en we waren nog even aan het praten en een beetje aan het gek doen. Ze moest zo lachen omdat we gek aan het doen waren dat ik er gewoon van moest huilen..
Ik voelde me ineens zo gelukkig met mijn 2 meisjes
LEUK!quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:11 schreef Stout het volgende:
Wij gaan de heren even afleveren op school : het is nationale straatspeeldag !
Jongste gaat een auto beschilderen...gelukkig niet die van ons![]()
tot later !
zulke posts op de vroege morgen zorgen iig voor een goed begin van de dag!quote:Op woensdag 10 juni 2009 06:31 schreef Vicky het volgende:
Dank je LB! Ik ben ook helemaal in love!! Amber is zo lief voor Tess en Tess is echt een poppetje
Gisteravond moest ik huilen om Amber. Ik had haar in bed gelegd en we waren nog even aan het praten en een beetje aan het gek doen. Ze moest zo lachen omdat we gek aan het doen waren dat ik er gewoon van moest huilen..
Van dit soort posts krijg ik altijd zo'n brok in mijn keel.quote:Op woensdag 10 juni 2009 06:31 schreef Vicky het volgende:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:11 schreef Stout het volgende:
Wij gaan de heren even afleveren op school : het is nationale straatspeeldag !
Ik ga eens even op de website van het durp kijken, je zou idd moeten denken dat er wel wat is, het hele dorp heeft om ieder wissewasje een grote tent staan, want het durp is 100jr oud!quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:12 schreef Stout het volgende:
Er stonden 4 auto's bij de school, sloopauto'sen veel verf en veel zeil onder de auto's
Neem straks mijn foto toestel wel ff mee, eens kijken of ik een foto kan maken.
Moussy wat jammer dat er bij jullie niets is. Hier is echt in elke wijk vanmiddag wat te doen.
Dat zou jij toch moeten weten!quote:
Ja het is een naam idd, even gezochtquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:20 schreef E.T. het volgende:
[..]
Dat zou jij toch moeten weten!
Hier ook Nihau op en ik hoor het regematig voorbij komen (zou ook een naam kunnen zijn trouwens)
Hier ook niet tot nu toequote:Op woensdag 10 juni 2009 09:20 schreef moussy het volgende:
Tot nu toe heb ik gewoon helemaal niks gevonden, niet eens een doorlopende weg die afgesloten is zoals een aantal jaar geleden
tof dingquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:15 schreef RockabeIIa het volgende:
Mag ik effe mijn nieuwe aanwinst showen? Zonder baby & ipv een wipper
[ afbeelding ]
Ik heb even alle zondagskranten doorgespit, de dinsdag huis aan huis krant, niets helemaal niets, maar biertenten kunnen wel voor iedere poep en scheetquote:
hahahaquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:18 schreef freecell het volgende:
[..]
tof ding
En waarom heb je de baby er niet bijgekocht?ziet er wel lief uit
quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:44 schreef ymme het volgende:
Gaaf ding rocka
(wipt deze ook of dat weer niet?)
Mijn jongste wordt a.s 4 jaar en nog steeds schieten bij dit soort berichten de tranen in mijn ogen..quote:Op woensdag 10 juni 2009 06:31 schreef Vicky het volgende:
prettyquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:15 schreef RockabeIIa het volgende:
Mag ik effe mijn nieuwe aanwinst showen? Zonder baby & ipv een wipper
[ afbeelding ]
naar Bar...quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:38 schreef _Bar_ het volgende:
Ach stout zo had ik gisteren eigenlijk in verhouding nergens last van, sta ik vanmorgen op ben ik alweer de hele tijd aan het huilen om het gemis.... of het nu komt doordat ik een rotnacht achter de rug heb en dus vermoeid ben geen idee weet wel dat ik hem nu nog meer mis als daarvoor....
Mijne heette ook Guusquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:01 schreef Rewimo het volgende:
Guus van ons heeft ook ADHDNou nee, eigenlijk is ie gewoon gestoord
OMGquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb een tof eerste pakje voor je beebje gevonden Rocka
[ afbeelding ]
Hier te bestellen
Zou jij tegen die tijd foto's van mij en ons kindje (in buik) willen maken?quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb een tof eerste pakje voor je beebje gevonden Rocka
[ afbeelding ]
Hier te bestellen
voor je draagpop ?quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:11 schreef Webkim het volgende:
[..]
Een babybij!
![]()
*ik klik niet*ik klik niet* ik heb geen baby om erin te proppen* maar ánders*
Lekkers?quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Heb je morgenochtend nog tijd Memmel? Dan heb ik wat lekk0rs voor je
quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:13 schreef Memmel het volgende:
Floortje, PM maar wanneer je wilt komen hoor! Dan spreken we wat af!
Wooooooquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:11 schreef huuphuup het volgende:
woehoeibinnenwalst
![]()
mn gekke lieve oma heeft zomaar 600 euro op mn rekening gestort![]()
![]()
![]()
*weer wegjubelt![]()
![]()
Ik zeg H&Mquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:11 schreef huuphuup het volgende:
woehoeibinnenwalst
![]()
mn gekke lieve oma heeft zomaar 600 euro op mn rekening gestort![]()
![]()
![]()
*weer wegjubelt![]()
![]()
Ik was net aan het schelden op de gemeentequote:Op woensdag 10 juni 2009 14:15 schreef _Ingrid_ het volgende:
Grrrr, de stomme tokkies aan de overkant met hun boomboom muziek maken mn kinders wakker. Terwijl ze sleutelen aan oude auto's. Irritant!
waarom eh nou... mn broertje heeft een appartementje gevonden. En die heeft dus 600 euro gekregen voor een was-droog combinatie jaaa jongen, zonder vriendin moet je dan wel zelf goed je was kunnen doen hoor! zei zequote:
Ze hebben vast op de uitkijk gestaan. "Jongens, hij ligt erin, zaaaaaaaaagen maar!"quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:22 schreef freecell het volgende:
Ik was net aan het schelden op de gemeenteHele dag rustig hier, leg ik L. in bed, beginnen ze een boom om te zagen achter zijn kamertje. En schreeuwen en met dingen gooien
Welja
Ja, net zoals de overburen de muziek keihard aanzetten als beide net op bed liggen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:27 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ze hebben vast op de uitkijk gestaan. "Jongens, hij ligt erin, zaaaaaaaaagen maar!"
Hm... klinkt niet zo fijn. Sterkte!quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:34 schreef Kleurdoos het volgende:
en ik ga zo naar de dokketor! onverklaarbare bloedingen en dat afvallen enzo.
Goezo!quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:34 schreef Kleurdoos het volgende:
heel verstandig !! succes ! (enne je niet weg laten sturen hoorquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:34 schreef Kleurdoos het volgende:
Dan moet je even weglopen van je pc, jasje aan, erheen lopen en vragen of het niet wat zachter kan.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:30 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Ja, net zoals de overburen de muziek keihard aanzetten als beide net op bed liggen.
Hou doet je dat nou?quote:
oei... succes bij de dok!quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:34 schreef Kleurdoos het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |