Dat vlaggetje heb ik er meteen afgehaald nadat ik hem gekocht had, niet omdat ik het niet mooi vond, maar simpelweg omdat ik geen Duitser ben.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:49 schreef john_ven24 het volgende:
[..]
Het ligt denk ik meer aan de mensen die dit doen, heb hier ook soms last van, volgens mij is het iets typisch Nederlands. Die duitse camo-legerjassen zijn trouwens uber, wellicht kun je het vlaggetje eraf halen.
Ik kon het niet betalen van mijn AOWquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:02 schreef Samsonneke het volgende:
Een oma jatte een keer mijn zak chips.
Zeg maarquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:19 schreef Gewas het volgende:
Hey zijn de mensen in de supermarkt soms bang dat ik hun spullen wil jatten ofzo? Ik heb dit nu al best vaak gehad. Ik bedoel zegmaar dan sta je je biertjes in te pakken bij de kassa als je net betaald heb en dan komen de spullen van degene achter mij op die toonband (weet ik veel hoe het heet) in de buurt van mijn biertjes en dan gaan ze heel snel hun spullen weghalen van mijn biertjes omdat ze blijkbaar bang zijn dat ik hun spullen wil jatten??? Beetje vage mensen altijd.
quote:
heb je der wel in kunnen halen om ze trug te jatten?quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:02 schreef Samsonneke het volgende:
Een oma jatte een keer mijn zak chips.
Ja, alleen ging ze er razendsnel vandoor alsof ze echt poogde mijn heerlijke chips te jatten. Uiteindelijk zei ze 'och ik ben al zo oud' en moest ik het maar accepteren.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:47 schreef Flena het volgende:
[..]
heb je der wel in kunnen halen om ze trug te jatten?
Was jij dat serieus?quote:
quote:
zoiets heet een Lopende bandquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:19 schreef Gewas het volgende:
Hey zijn de mensen in de supermarkt soms bang dat ik hun spullen wil jatten ofzo? Ik heb dit nu al best vaak gehad. Ik bedoel zegmaar dan sta je je biertjes in te pakken bij de kassa als je net betaald heb en dan komen de spullen van degene achter mij op die toonband (weet ik veel hoe het heet) in de buurt van mijn biertjes en dan gaan ze heel snel hun spullen weghalen van mijn biertjes omdat ze blijkbaar bang zijn dat ik hun spullen wil jatten??? Beetje vage mensen altijd.
Hij maakte waarschijnlijk een combinatie:quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |