Check het hierrr even.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:48 schreef Slappy het volgende:
HalloWat zijn de systeem eisen voor Sims 3? Kan ik het op mijn laptop draaien(Core 2 duo 1.8 ghz met Ati mobile radeon 3400 256 mb.
Carriére maken vind ik wel erg makkelijk ja (vooral als je met een Sim speelt). Sneller doodgaan heb je zelf in de hand, aging kun je instellen bij de spelopties.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:07 schreef Kekaa het volgende:
Als ik al jullie verhalen lees heb ik het idee dat alles veeeeeeeeeeeeeeel sneller gaat.
Sneller een goede carriere, sneller dood etc etc... Klopt dat?
Ei en kaas plantenquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:47 schreef knorretje het volgende:
het geldboompje verkeert inmiddels in uitmuntende staat en heeft me tot nu toe nog maar een kleine 2000 opgeleverd. Inmiddels kan ik ook ei en kaas planten
Moet lukken, alleen gaat het in & het uitscrollen vrij lastig (lees schokkerig) gaan. Ik heb de sims 3 bij een klant lopen met een C2D 1.8 gighz, een ati x1550 en 1 gig ram met vista, en het loopt nog goed speelbaar... Uiteraard moet je niet verwachten het met alles op high te spelen, maar hij kan best nog wel zijn mannetje staan.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:48 schreef Slappy het volgende:
HalloWat zijn de systeem eisen voor Sims 3? Kan ik het op mijn laptop draaien(Core 2 duo 1.8 ghz met Ati mobile radeon 3400 256 mb.
Hier is er ook één mee aan de flirt.. altijd zo lekker simpel dat je je cleaningman/babysitter/brandweerman nog naar z'n carriere moet vragenquote:Op woensdag 10 juni 2009 08:11 schreef Mirjam het volgende:
mijn (mannelijke) sim is verliefd op z'n cleaningman
Even een no-cd file zoeken en downloadenquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:35 schreef Remzz het volgende:
Mijne kan ineens niet meer verifiëren of ik een legale cd heb? Daardoor kan ik niets meer... terwijl ik gewoon 50 euro heb neergelegd voor mijn cd
Zou ik niet doen, die codes zorgen ervoor dat het spel beperkingen krijgt.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:48 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
Even een no-cd file zoeken en downloaden
maniak? heb je een evil simquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weet iemand wat dit inhoud?
[ afbeelding ]
Welneequote:Op woensdag 10 juni 2009 12:05 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Zou ik niet doen, die codes zorgen ervoor dat het spel beperkingen krijgt.
Hij is genie (kreeg hij bij de geboorte) en heb zelf vals gekozen.quote:
In je buurt kunnen de families die jij niet bestuurt, kinderen krijgen, doodgaan, verhuizen. Ook kunnen er nieuwe familes komen wonen. Staat volgens mij ook in het boekje of bij de helpquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:09 schreef Maartel het volgende:
Als Sims in de buurt ook ouder worden en doodgaan komen er dan ook vanzelf nieuwe families of sterft langzaam de hele buurt af?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |