Bij m'n moeder niet, maar mocht ik een zusje hebben had ik dat zeker weten gedaanquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je lijkt me het type wat er ook nog even vluchtig aan ruikt....
Voordat ze de wasmachine in gaan
En bij de vriendin van je broer dan?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:59 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Bij m'n moeder niet, maar mocht ik een zusje hebben had ik dat zeker weten gedaan
Heb ook geen broerquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En bij de vriendin van je broer dan?
Smerigquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:28 schreef phpmystyle het volgende:
Maar even op de klacht terug te komen. Wat is hier mis mee?
http://www.clint.be/files/reetveter.jpg
Ik vind dat echt ordinair lelijk zo'n touw tussen de reet.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:28 schreef phpmystyle het volgende:
Maar even op de klacht terug te komen. Wat is hier mis mee?
http://www.clint.be/files/reetveter.jpg
My thoughts exactly.quote:
vind het og schrikbarend meevallen eigenlijkquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:56 schreef tong80 het volgende:
Tegenwoordig draagt iedereeen een string.
De echt geile wijven zijn niet meer te onderscheiden
Helaas liggen de jaren dat ik op vrouwenjacht ben weer een tijdje achter me.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:26 schreef de_boswachter het volgende:
Om even naar TS terug te gaan...
Heb je ook gejankt toen de kale-kutjes-hype zijn intrede deed?
Hij was die gast die niet wist dat vrouwen hun benen scheren en zelf maar 1 keer per week doucht.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ben je een maagd of draagt je vriendin/vrouw alleen maar tenten? WTF.
Heus wel!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:43 schreef Smart_ass het volgende:
Kunnen best oke zijn. Als je een beetje een kont hebt dan zien die hipsters enzo er ook niet uit.
Dat dus.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:01 schreef ChipsZak. het volgende:
Hipsters zien er pas niet uit als iemand géén kont heeft.
Jij draagt een oma tent?quote:Op woensdag 10 juni 2009 04:48 schreef Heil-Schnitzel het volgende:
Hipsters en boxers
op een 1 of andere manier vind ik die dingen gewoon smerig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |