Nee je bent niet de enige. En helemaal met je eens.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:56 schreef de_boswachter het volgende:
Ben ik dan de enige die strings echt afschuwelijke reetveters vind ?
Doe mij maar een lekker hipstertje.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is niet zo erg.
Maar als ze een scheet laten hoor je hem in stereo.
Je bent zeker niet de enigequote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:56 schreef de_boswachter het volgende:
Mee eens.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:56 schreef de_boswachter het volgende:
Eens!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:56 schreef de_boswachter het volgende:
Wat is een hipstertje?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:56 schreef de_boswachter het volgende:
zo'n kanten boxershortquote:
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:56 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb alleen een moeder die tenten draagt, maar zie nu op google dat een hipster net zo strak in de bilnaad drukt als een string, alleen met meer kant eraanquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ben je een maagd of draagt je vriendin/vrouw alleen maar tenten? WTF.
Heb je nooit een vriendin gehad?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:37 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ik heb alleen een moeder die tenten draagt, maar zie nu op google dat een hipster net zo strak in de bilnaad drukt als een string, alleen met meer kant eraan
Je weet wat voor onderbroeken je moeder draagtquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:37 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ik heb alleen een moeder die tenten draagt, maar zie nu op google dat een hipster net zo strak in de bilnaad drukt als een string, alleen met meer kant eraan
Ja, ik zie ze weleens aan de waslijn bungelen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je weet wat voor onderbroeken je moeder draagt![]()
Je lijkt me het type wat er ook nog even vluchtig aan ruikt....quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:51 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ja, ik zie ze weleens aan de waslijn bungelen.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je lijkt me het type wat er ook nog even vluchtig aan ruikt....
Voordat ze de wasmachine in gaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |