SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
onder wiens plak zou je zitten volgens je broer?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:50 schreef damsco het volgende:
Volgens mijn broer zit ik onder de plak. Wat een jaloerse motherfucker is hij toch ook. Met zijn bandshirts en fapdoekje naast zijn computerhoekje
Klacht: haters in de familie
Schaam je er niet voor, TS, het is ook rotspul, dat pritt.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:50 schreef damsco het volgende:
Volgens mijn broer zit ik onder de plak. Wat een jaloerse motherfucker is hij toch ook. Met zijn bandshirts en fapdoekje naast zijn computerhoekje
Klacht: haters in de familie
Kwak.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:52 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
onder wiens plak zou je zitten volgens je broer?
Komt er hopelijk toch nog een leuke wending in dit topic.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:04 schreef Fha het volgende:
Kun jij dan nu vertellen waarom jouw broer zoveel details weet over je seksleven?
ze zijn een siamese tweeling?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:04 schreef Fha het volgende:
Kun jij dan nu vertellen waarom jouw broer zoveel details weet over je seksleven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |