Ach, Delft schijnt dames te moeten importeren uit Leiden...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:54 schreef Byte_Me het volgende:
eindhoven is best lachen, met stratum. alleen lijkt de studentenstapavond op de donderdag niet meer te zijn wat het ooit is geweest.
Quequote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:42 schreef RacerDKB het volgende:
Als je Groningen al goed vindt, kan het niet tegenvallen lijkt me.
Studenten genoeg, vrouwelijke studentes daarentegen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:13 schreef GroninguTheBest het volgende:
dus de mensen uit Delft gaan eigenlijk niet in Delft zelf uit?
Ik dacht dat er genoeg studenten zaten voor een studentenleven in Delft...
Volgens mij is er wel een studentendiscotheek in Delft, de Lorre (www.lorre.nl). Staan ook gelijk de nodige vrouwen op zie ik.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:53 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Studenten genoeg, vrouwelijke studentes daarentegen.![]()
![]()
Er zijn trouwens genoeg leuke kroegen en terrasjes in Delft, alleen qua discotheken is er niet echt iets voor studenten. En volgens mij gaat een discotheek ook niet werken, dan is volgens mij >90% man -> niet leuk.
Dat is van het corps, ben er wel een paar keer geweest, maar niet echt leuke sfeer vond ik. Bij de grote studentenverenigingen zitten idd wel wat vrouwen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:01 schreef McDucky het volgende:
[..]
Volgens mij is er wel een studentendiscotheek in Delft, de Lorre (www.lorre.nl). Staan ook gelijk de nodige vrouwen op zie ik.
Ik had gehoord dat tijdens de intro 2 jaar geleden de 4 vrouwen die dat jaar begonnen vrijwel alle jongens hadden afgewerktquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:14 schreef GroninguTheBest het volgende:
Technische wiskunde bijvoorbeeld???:P
Vette avatar.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:43 schreef Skywalker88 het volgende:
dit zijn de eerstejaars technische wiskunde aan de TU/d / U Leiden van 2008/2009.
http://www.math.leidenuniv.nl/nl/students/photos/
ik oordeel zelf liever niet, maar je kan zelf wel een oordeel vellen over het percentage nerdgehalteaangezien je dat zo belangrijk vond en benieuwd naar was
Volgens mij wel. Want wat ik dus ook wilde zeggen, met zo'n studie is het nogal te verwachten wat voor types je medestudenten zijnquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:32 schreef GroninguTheBest het volgende:
Die foto's zijn echt extreme!!
Ik vrees dat ik daar echt niet tussen ga passen... AAAWH
Hoe kan het zo erg zijn? Ik wist niet dat het kon.
Ben ik dan de enige normale sociale gast die technische wiskunde wil gaan doen??
Hallo Stephaniequote:Op woensdag 10 juni 2009 14:43 schreef Skywalker88 het volgende:
dit zijn de eerstejaars technische wiskunde aan de TU/d / U Leiden van 2008/2009.
ik oordeel zelf liever niet, maar je kan zelf wel een oordeel vellen over het percentage nerdgehalteaangezien je dat zo belangrijk vond en benieuwd naar was
Hij is er al helmaal klaar voor zoals je kan zienquote:
Denk dat dat nadelig uitvalt voor de TSquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:50 schreef pfaf het volgende:
Eigenlijk zouden alle aanstaande studenten een test moeten doen voor toelating, waarbij ze een ster krijgen en op hun borst moeten dragen als ze genoeg punten halen om als nerd door het leven te mogen gaan.
Is datzo?quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Denk dat dat nadelig uitvalt voor de TS.
jij en pfaf behoren zelf tot de categorie N*rds en proberen ze helemaal te beschermen. Fijn dat jij een nerd bent, maar ik niet! Oftewel, we zullen geen vrienden worden waarschijnlijk.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Denk dat dat nadelig uitvalt voor de TS.
In Delft is het percentage nerds wel het hoogst bij de faculteit EWI, elektro, wiskunde en informatica. Bij de wat meer toegepaste studies vind ik het wel meevallen, al is het zeker hoger dan aan de middelbare school. De sfeer daar vind ik zelf wat minder, voor zo ver ik er over kan oordelen. De keren dat ik daar was voor college was het altijd er stil en weinig normale mensen te bekennen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:14 schreef GroninguTheBest het volgende:
Technische wiskunde bijvoorbeeld???:P
quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:50 schreef GroninguTheBest het volgende:
[..]
jij en pfaf behoren zelf tot de categorie N*rds en proberen ze helemaal te beschermen. Fijn dat jij een nerd bent, maar ik niet! Oftewel, we zullen geen vrienden worden waarschijnlijk.
Wie is er hier nu een contactgestoorde nerd...quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:50 schreef GroninguTheBest het volgende:
[..]
jij en pfaf behoren zelf tot de categorie N*rds en proberen ze helemaal te beschermen. Fijn dat jij een nerd bent, maar ik niet! Oftewel, we zullen geen vrienden worden waarschijnlijk.
Dit is wat ik wil bedoelen jaquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:09 schreef pfaf het volgende:
Echt, als je in nerds (of N*rds) en niet-nerds denkt zou je de brugklas beter eerst eens afmaken, voor je aan een academische opleiding begint te denken...
Ik heb me toch al aangemeld als nerd? Ik gebruk linux, luister indie-muziek en kijk alleen films in filmhuizen heb een technische studie afgerond en ben vrijgezel.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:25 schreef mathematicus het volgende:
Wel opmerkelijk dat iedereen iets heeft tegen nerds. Maar dan ook iedereen: Vraag me af waar de nerds blijven?
(Moraal: TS zou ook vast als een nerd worden bestempeld)
D66 natuurlijk. En wel een rijbewijs.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:37 schreef mathematicus het volgende:
Niks mis mee toch?
En waarschijnlijk stem je ook nog SP en heb je nog geen rijbewijs.
Ik heb overwogen op D66 te stemmen, volg een technische studie, heb 2 rijbewijzen (cat. B én A) en rijd motorquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:38 schreef pfaf het volgende:
[..]
D66 natuurlijk. En wel een rijbewijs.KUT, nu ben ik dus geen nerd meer?
* droom spat uiteen....
Halloquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:19 schreef GroninguTheBest het volgende:
haha
er zullen vast ook bij EWI een paar niet-nerds rondlopen
Nou...quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:15 schreef GroninguTheBest het volgende:
dus jij zegt dat veel Nerds stoppen met de studie, of dat ze bestuur gaan doen.
Maar niet-nerds doen toch juist bestuur?
Je overschat volgens mij echt het percentage studenten dat je als "nerd" bestempelt. Waar hebben we het over? 10% of zoiets? Op 25 man kom je dan op 2 of 3 mensen uit (je merkt het, mijn opleiding betaalt zich hier al terug).quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:15 schreef GroninguTheBest het volgende:
dus jij zegt dat veel Nerds stoppen met de studie, of dat ze bestuur gaan doen.
Maar niet-nerds doen toch juist bestuur?
Nee, die foto's plaatsen ze voor de grapquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:23 schreef GlowMouse het volgende:
Ik stel voor dat we namen noemen ipv foto's plakken, lijkt me niet dat die foto's bedoeld zijn om hier te plakken.
Niet de reden die jij zoekt. Bij mij was het voornamelijk de afstand tot en "reputatie" van de universiteit. Studentenverenigingen interesseerden me niet erg en het lijkt volgens mij sowieso niet echt te leven onder de andere wiskundigen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:29 schreef GroninguTheBest het volgende:
maar waarom heb je voor Delft gekozen en niet voor Eindhoven?
quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:13 schreef -jos- het volgende:
P.S. ik wil onze groepfoto best in PM sturen als je dat interessant vind
Was meer voor TS bedoeldquote:
Ik wil em zien.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:13 schreef -jos- het volgende:
Haha ik heb algebra 1 gevolgd met die Leidenaren. Sommige zien er idd echt vreemd uit en van sommigen weet je nog niet eens of het een man of vrouw is. Dan valt het in Delft nog reuze mee
Ben jij dit jaar eerstejaars TW-student?quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:13 schreef -jos- het volgende:
Haha ik heb algebra 1 gevolgd met die Leidenaren. Sommige zien er idd echt vreemd uit en van sommigen weet je nog niet eens of het een man of vrouw is. Dan valt het in Delft nog reuze mee
Ik ken het jaquote:Op woensdag 10 juni 2009 01:30 schreef THS het volgende:
Delft barst van de Neeeerds. Vooral de overvloed aan exchange studenten (o.a. chinezen en pakistanen) dragen veel bij aan dat beeld. Die hebben nog nooit gehoord van haargel, enige gevoel voor mode, en deodorant is voor sommigen ook een raar fenomeen.
Die S. van Ewijk zou ik doen hoorquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:43 schreef Skywalker88 het volgende:
Zijn ook coole nerds hoorquote:Op woensdag 10 juni 2009 19:50 schreef GroninguTheBest het volgende:
[..]
Sowie zo is 90% van Nederland te dom om de materie uberhaupt te kunnen begrijpen ze kiezen allemaal het hazenpad (lees: alfa studie)quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:51 schreef Lookbehind het volgende:
Als je een studie zoekt waar je altijd volle collegezalen zult aantreffen, dan moet je niet aan Technische Wiskunde beginnen in Delft.
Geef gewoon, anders ga ik je afzeiken over die spelfout die je maaktequote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:10 schreef -jos- het volgende:
[..]
Was meer voor TS bedoeldHij heeft een PM ontvangen
sturen met die fotoquote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:59 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Geef gewoon, anders ga ik je afzeiken over die spelfout die je maakte
Nee, ik ben falende tweedejaarsquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:58 schreef freiss het volgende:
[..]
Ben jij dit jaar eerstejaars TW-student?
Dat is het eerstejaarsweekend van de studievereniging, en op die foto staan geen wiskunde studenten alleen informatica.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:29 schreef teletubi13 het volgende:
na zeer intensief speurwerk:
[ afbeelding ]
geen dank.
Je bedoelt de fontys?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:53 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Ik denk eindhoven want die hebben ook een pabo op de campus
jepquote:
Kakkers op een TU?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:47 schreef Rosbief het volgende:
In Eindhoven wel goed, al heb je d'r ook flink wat kakkers tussen zitten.
Wat dacht je van gamma studies?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:25 schreef iBolt het volgende:
Sowie zo is 90% van Nederland te dom om de materie uberhaupt te kunnen begrijpen ze kiezen allemaal het hazenpad (lees: alfa studie)
Een polo en een matje... Ja ik dat het wel mee valt.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Driedubbele polo, bekakt, hockey, matje, papa's 'beemer'..
Ik heb daar meer dan een jaar op de TU/e rondgelopen schatjequote:Op zondag 5 juli 2009 22:22 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Een polo en een matje... Ja ik dat het wel mee valt.
Een jaar, ben je gestopt met je opleiding dan?quote:Op zondag 5 juli 2009 23:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik heb daar meer dan een jaar op de TU/e rondgelopen schatje.
Ja ik snap het, maar ik kom daar ook 2 a 3 keer per maand om te sporten, en dan zie ik inderdaad mensen in een polo rondlopen en dan denk ik niet meteen kakker.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik heb daar meer dan een jaar op de TU/e rondgelopen schatje.
Dát zeg ik dan ook niet.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:45 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Ja ik snap het, maar ik kom daar ook 2 a 3 keer per maand om te sporten, en dan zie ik inderdaad mensen in een polo rondlopen en dan denk ik niet meteen kakker.
Redelijk casualquote:Wat voor kledij draag jij?
Aha.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dát zeg ik dan ook niet.
[..]
Redelijk casual.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:42 schreef RacerDKB het volgende:
Als je Groningen al goed vindt, kan het niet tegenvallen lijkt me.
IDquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:42 schreef wormtrein het volgende:
Bij ID in Eindhoven zitten genoeg leuke meiden hoor, net als Bouwkunde trouwens. Dat zal in Delft bij IO/BK ook wel zo zijn, het ligt zegmaar wel een beetje aan de studie..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |