Volgens mij wel. Want wat ik dus ook wilde zeggen, met zo'n studie is het nogal te verwachten wat voor types je medestudenten zijnquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:32 schreef GroninguTheBest het volgende:
Die foto's zijn echt extreme!!
Ik vrees dat ik daar echt niet tussen ga passen... AAAWH
Hoe kan het zo erg zijn? Ik wist niet dat het kon.
Ben ik dan de enige normale sociale gast die technische wiskunde wil gaan doen??
Hallo Stephaniequote:Op woensdag 10 juni 2009 14:43 schreef Skywalker88 het volgende:
dit zijn de eerstejaars technische wiskunde aan de TU/d / U Leiden van 2008/2009.
http://www.math.leidenuniv.nl/nl/students/photos/
ik oordeel zelf liever niet, maar je kan zelf wel een oordeel vellen over het percentage nerdgehalteaangezien je dat zo belangrijk vond en benieuwd naar was
Hij is er al helmaal klaar voor zoals je kan zienquote:
Denk dat dat nadelig uitvalt voor de TSquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:50 schreef pfaf het volgende:
Eigenlijk zouden alle aanstaande studenten een test moeten doen voor toelating, waarbij ze een ster krijgen en op hun borst moeten dragen als ze genoeg punten halen om als nerd door het leven te mogen gaan.
Is datzo?quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Denk dat dat nadelig uitvalt voor de TS.
jij en pfaf behoren zelf tot de categorie N*rds en proberen ze helemaal te beschermen. Fijn dat jij een nerd bent, maar ik niet! Oftewel, we zullen geen vrienden worden waarschijnlijk.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Denk dat dat nadelig uitvalt voor de TS.
In Delft is het percentage nerds wel het hoogst bij de faculteit EWI, elektro, wiskunde en informatica. Bij de wat meer toegepaste studies vind ik het wel meevallen, al is het zeker hoger dan aan de middelbare school. De sfeer daar vind ik zelf wat minder, voor zo ver ik er over kan oordelen. De keren dat ik daar was voor college was het altijd er stil en weinig normale mensen te bekennen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:14 schreef GroninguTheBest het volgende:
Technische wiskunde bijvoorbeeld???:P
quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:50 schreef GroninguTheBest het volgende:
[..]
jij en pfaf behoren zelf tot de categorie N*rds en proberen ze helemaal te beschermen. Fijn dat jij een nerd bent, maar ik niet! Oftewel, we zullen geen vrienden worden waarschijnlijk.
Wie is er hier nu een contactgestoorde nerd...quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:50 schreef GroninguTheBest het volgende:
[..]
jij en pfaf behoren zelf tot de categorie N*rds en proberen ze helemaal te beschermen. Fijn dat jij een nerd bent, maar ik niet! Oftewel, we zullen geen vrienden worden waarschijnlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |