quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Als ik hier een tornado zie, zal ik de kenmerken onthouden en ze op de hoogte houden.![]()
Dankzij jou hulpquote:
De radar glitcht trouwens, dus wat er weergegeven wordt kan in werkelijkheid anders (intenser) zijn.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.buienradar.nl/
Kans is klein dat 't ergens in Nederland droog blijft vannacht.
Hier in Brussel klatert 't ook alweer lekker.
Zou eerst voor een DSLR gaan maar gezien de buget heb ik dit eerst maar even van de baan gedaan.quote:
Yup yupquote:Op donderdag 11 juni 2009 03:12 schreef PallominnoX het volgende:
Het regent al 2 dagen achtereen.. zonder onweer of wat dan ook. Bah![]()
Een heeog punt?quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:29 schreef marcel-o het volgende:
nu dat ding van vanmorgen aan t oplossen is, komt er een frontje vanaf de Noordzee. Wat zal dat ding gaan doen? Er zit een een heeog punt in.
hoogquote:
Op de radarbeelden, kun je dat duidelijk terugzien.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Krijg van een collega melding van een enórme hagelbui in Maastricht. Bruggen glad door de vele hagel die gevallen was. Veel onweer. Bliksem sloeg in op 't stoplicht voor 'm. Bliksem is op de radar ook te zien. Ineens neemt die intensiteit bij Maastricht enorm toe.
Daar zit wel wat onweer in. Zet je camera maar klaarquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:30 schreef marcel-o het volgende:
er komen erg donkere wolken rdam zuid binnen drijven
ben benieuwd
Ik zit tegen Best aanquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:45 schreef DemonRage het volgende:
Ik merk niets, er drijven wel grote wolken voorbij, maar ik merk niets van onweer ofzo.
Langer dan 30 seconden duurde het niet.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:53 schreef Vanquish_ het volgende:
Tering, wat een bui hier in Eindhoven
Apart, hier vielen 3 druppels (Achtse Barrier)quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:53 schreef Vanquish_ het volgende:
Tering, wat een bui hier in Eindhoven
Ik vind het wel prima zo, aangezien ik dit weekend buitenactiviteiten hebquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:53 schreef Burnie88 het volgende:
Rust in de atmosfeer, ook wel weer eens lekker. Wat mij betreft mag het vanaf volgende week maandag weer lekker buiig weer worden.
Zaterdag is nog een mooie dag. Daarna op zondag volgen er al weer buien.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:53 schreef Burnie88 het volgende:
Rust in de atmosfeer, ook wel weer eens lekker. Wat mij betreft mag het vanaf volgende week maandag weer lekker buiig weer worden.
Fijn, ik ga zaterdag snowboarden met de familie.. en zondag wilde ik in de tuin zitten...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zaterdag is nog een mooie dag. Daarna op zondag volgen er al weer buien.
Wat kun je zondag pas zien??quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:28 schreef Stephan1237 het volgende:
Ojee, en fok gaat down dus dan kunnen we het pas zondag zien
Het past wel, maar het is vrij onleesbaarquote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:54 schreef marcel-o het volgende:
whehe, t aantal mm past geeneens in t veldje
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:28 schreef Fredo55 het volgende:
Die grafiekjes op buienradar zijn net zo onbetrouwbaar als Piet Paulusma.
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:36 schreef marcel-o het volgende:
[..]
na dit geloof k m helemaal niet meer
ik weet ngo wel een aantal jaar geleden.quote:Op maandag 15 juni 2009 09:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=satradar
RIP Luxemburg
Je hebt idd gelijk. Nu is het al veul minder.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:28 schreef Fredo55 het volgende:
Die grafiekjes op buienradar zijn net zo onbetrouwbaar als Piet Paulusma.
Hm, hier in Brussel zou het dan zwaar moeten regen (rood op de kaart), maar dat valt wel mee. Zit bij vluchthaven Zaventem, dus wellicht dat 't hier in de buurt wel ergens hard regent.quote:
yup maar niet in NLquote:Op maandag 15 juni 2009 18:48 schreef Burnie88 het volgende:
Morgen misschien weer mooie onweersbuien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |