Gave picquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:51 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
IDD de 590
Vanmiddag ff naar de Mediamarkt in Roermond geweest. op de terugweg via Asselt weer naar huis.
En daar zag ik een mooi buitje hangen
[ afbeelding ]
Vaag...quote:
Mee eensquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:44 schreef DemonRage het volgende:
Die bui hier in Eindhoven is niet veel aan, ookal flitst het af en toe. (inmiddels niet meer)
En niet zo'n beetjequote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:22 schreef tho_Omas het volgende:
Hier breekt de tering uit aan de zwarte lucht te zien.
Edit: Regen !![]()
En dat met de 590?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:51 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
IDD de 590
Vanmiddag ff naar de Mediamarkt in Roermond geweest. op de terugweg via Asselt weer naar huis.
En daar zag ik een mooi buitje hangen
[ afbeelding ]
Jep.... bevalt zeer goedquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
En dat met de 590?wow dit ziet er nog beter uit dan mijn verdwenen canon powershot camera
Ik ben dus hard opzoek naar een nieuwe camera, buget is beperkt en mijn ogen vallen voornamelijk op de:
Olympus SP590 UZ
Panasonic DMF-FZ 28
Beide hele goeie camera's.
De Pana heeft 60seconden sluitertijd, de oly heeft 8min! Bulbstand dus.
Nu is de vraag: Kun je bij deze camera de knop ingedrukt houden en op de gewenste tijd laten stoppen? Of moet die dan die hele 8min vol maken.
Qua landschap ziet het er goed uit zie ik welbeetje te vreden mee?
Fijn om dat te horen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:02 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Jep.... bevalt zeer goed
vooral de 26X optische zoom,
[ afbeelding ]
en de dubbele stabilisator doet z'n werk uitstekend.
Hij heeft heel veel mogelijkheden... het is bijna een spiegelreflex
Als je een RM-UC1 kabel erbij koopt, dan kan je de BULB natuurlijk beter bedienen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |