jij bent mijn grootste concurrent dus graagquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ga wel elders zoeken. Er zijn meer vrouwen buiten singles dan in singles
Beter zoeken.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:07 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja doe ik ook, alleen dan hebben ze een vriend
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
jij bent mijn grootste concurrent dus graag
Je zus(je) was toch vrijgezel?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
jij bent mijn grootste concurrent dus graag
Krijg je gezeik van. Over een paar weken ga ik de zweedse vrouwen effe testen. Laat je wel weten of het wat isquote:
heb ik een zus(je)?quote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:10 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Krijg je gezeik van. Over een paar weken ga ik de zweedse vrouwen effe testen. Laat je wel weten of het wat is
Niet dan?quote:
Niemand hoeft het te wetenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:07 schreef Ludootje het volgende:
No Joy, ik heb een reputatie hoog te houden!
Doeiquote:
Goed idee! Ik doe met je meequote:
Ik ook!quote:
Graciasquote:
Yup, net over de grens.quote:
Hoi Pienquote:
Grazie millequote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:59 schreef KudFokker het volgende:
Hmm ik heb alleen een beetje verstand van pc's
Ik ga wel weer weg
En Welkom El_Matador!
Espana por favor!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:59 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Spaans of Portugees stierenvechten?![]()
En hallo
Dat niet...quote:
Waar? Ik heb in Kranenburg, bij Kleve, gewoondquote:
Hoi!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:19 schreef Pien85 het volgende:
Oh... Ik ga niet iedereen afzonderlijk hoi zeggen
hihihihiquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
Met alleen hoi en dag zeggen krijgen we wel een topic vol
Ja hoor primagoedquote:
Nou, daar moet ik gewoon elke keer aan denken bij jouquote:
Wat betekend je nick dan?quote:
Nok eens met dat hihi, dat is net zo lomp als whahaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:26 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
van love ya......ipv van luv ya......lub ya! hihi lol
quote:
Zozo KF dat had ik niet achter jou gezochtquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:25 schreef KudFokker het volgende:
Ik verveel me zo erg dat ik breezahs op sugababes aan het zoeken ben
Ooh, en ik heb de borstkas van mijn zwager net volgespoten toen hij aan het maffen was op mijn zussies bed![]()
Das mooiquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:26 schreef vencodark het volgende:
![]()
Vandaag een belachelijk leuk, goed en gezellig gesprek gehad met ex en dat is best tof. Ben toch wel weer helemaal happy. Ik weet dat er niets meer inzit enzo maar dit is beter dan wanneer je elkaar amper spreekt alsof je elkaar helemaal niet kent.
nou je kan het ook negeren!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:27 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nok eens met dat hihi, dat is net zo lomp als whaha
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:26 schreef vencodark het volgende:![]()
Vandaag een belachelijk leuk, goed en gezellig gesprek gehad met ex en dat is best tof. Ben toch wel weer helemaal happy. Ik weet dat er niets meer inzit enzo maar dit is beter dan wanneer je elkaar amper spreekt alsof je elkaar helemaal niet kent.
Nee, mensen met ontharingscreme insmeren is niet lomp. Weet je wel dat je brandwonden kan oplopen als dat spul te lang blijft zitten?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:27 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nok eens met dat hihi, dat is net zo lomp als whaha
Hij kwam er zelf mee.quote:
Stierenvechten is ook walgelijkquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:26 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik spreek geen van beide en ik vind Spaans stierenvechten walgelijk.
Dat is goed om te horenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:26 schreef vencodark het volgende:
![]()
Okequote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:26 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
van love ya......ipv van luv ya......lub ya! hihi lol
Die vuile flikker deed het eergister bij mijquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
![]()
[..]
Zozo KF dat had ik niet achter jou gezocht
Ja dat weet ik...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, mensen met ontharingscreme insmeren is niet lomp. Weet je wel dat je brandwonden kan oplopen als dat spul te lang blijft zitten?
Ff doorbijten geweest maar wel de moeite waard dusquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hij kwam er zelf mee.Eerst heel neutraal en ik dacht nog (ik was chaggie): "nou dit gaat nergens over". En toen vroeg ie nogmaals hoe het ging, hoe ik me voelde en of ik happy was.
Ja en toen kwam het er ff uit.
Maar hele tijd op msn gezeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |