Gisteren is seizoen 5 gestart in de VS, S05E01 is dus al te downloaden.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh wij gaan Weeds season 3 afkijken en misschien beginnen aan 4.
Ik heb ze al gezien maar Juud nog niet.
Waarom precies?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
De lost final is zo ontzettend gaaf!
Als je hem maar hebt laten liggen daarquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:25 schreef remlof het volgende:
Ik kwam Zaagmans net tegen op het metrostation
dat van dat slaay negeer ik en voetballen doe ik ook niet aan meequote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Is etenstijd Slaay en vanavond is er ook voetballen
Omdat antwoorden, omdat puzzel, al 5 seizoenen meeleven met de hoofdpersonen, goed strak verhaal, etcquote:
De FIFA had jou gevraagd om dat inplannen te organiseren?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:48 schreef remlof het volgende:
Nederland - Noorwegen is morgen pas. En ja dat weet ik zeker want dat heb ik ingepland
Ja die heb ik al gezien.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Gisteren is seizoen 5 gestart in de VS, S05E01 is dus al te downloaden.
*downloaden gaatquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Gisteren is seizoen 5 gestart in de VS, S05E01 is dus al te downloaden.
Dan ga je toch weer terugquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:57 schreef liesje1979 het volgende:
Weeds![]()
Ik moet maar eens leren downloaden(Handig zo'n handige ex
)
Goedenavond
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
Wat een ge-wel-dig plan!![]()
Nee dan koop ik weeds wel ofzo.
Lekkere MILF hè, Nancy!quote:
Een virtueel figuur die de week doormidden zaagt voor die blauwequote:Op woensdag 10 juni 2009 03:19 schreef Manu82 het volgende:
Who the fuck is Zaagmans?
Bijna, ben moed aan het verzamelenquote:Op woensdag 10 juni 2009 07:14 schreef liesje1979 het volgende:
Zit je al op de fiets NMNS?![]()
Goedemorgen
Ohw nou succes dan maarquote:Op woensdag 10 juni 2009 07:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bijna, ben moed aan het verzamelen![]()
Eerst nog even een vrolijk liedje voor Gert
Zit ik heel triest alleen in de bunkertopic en zitten jullie weer hier!quote:Op woensdag 10 juni 2009 07:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohw nou succes dan maar
Is het de eerste keer weer dat je gaat fietsen?
Ja 2 sc's werd mij persoonlijk een beetje veel.quote:Op woensdag 10 juni 2009 07:44 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Zit ik heel triest alleen in de bunkertopic en zitten jullie weer hier!
Ga je nu alleen hier zitten dan?quote:Op woensdag 10 juni 2009 07:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja 2 sc's werd mij persoonlijk een beetje veel.
Nah weet ik nog niet, maar ik had de laatste dagen gewoon niet de behoefte daar ook te tvp'enquote:
Nee, weet echt niet waar het door komt, het enige wat ik kan bedenken is dat ik nu weer op bed zit en dus variabele hoogte, maar lijkt me heel gekquote:Op woensdag 10 juni 2009 07:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nah weet ik nog niet, maar ik had de laatste dagen gewoon niet de behoefte daar ook te tvp'en
Vaag die spierpijn, heb je heel zenuwachtig zitten wiebelen in afwachting van je nieuwe laptop?
quote:Op woensdag 10 juni 2009 07:58 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Nou, heb toch net jou en Liesje hier weer ontmoet?
Wat is dat, krijg je een nieuwe laptop?
Eh, geen ideequote:Op woensdag 10 juni 2009 08:02 schreef Manu82 het volgende:
@Liesje, is er in Den Haag ergens een bejaardenzwembad?
Nee, maar wel de eerste keer 's morgens. Als ik het 's avonds doe val ik bijna niet in slaap. Dus we proberen het dan maar een keer in alle vroegte, met forse tegenzin. Maar goed, we hebben er veertig minuten opzittenquote:Op woensdag 10 juni 2009 07:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohw nou succes dan maar
Is het de eerste keer weer dat je gaat fietsen?
Je hebt trombose in je potuh van al dat zittenquote:Op woensdag 10 juni 2009 07:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, weet echt niet waar het door komt, het enige wat ik kan bedenken is dat ik nu weer op bed zit en dus variabele hoogte, maar lijkt me heel gek
Zal het niet zijn, denk eerder gebrek aan spierenquote:Op woensdag 10 juni 2009 08:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je hebt trombose in je potuh van al dat zitten
Wanneer ga je weer eens wat bewegen dan? Je was toch nu redelijk gezond?quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:13 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zal het niet zijn, denk eerder gebrek aan spieren
Goedemorgen,quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je hebt trombose in je potuh van al dat zitten
Beweeg steeds meer en ben nu met dit weer ook vaker buiten. Heb alleen nog geen lange stukken gefietst. Denk dat ik dat volgende week een keer ga proberen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wanneer ga je weer eens wat bewegen dan? Je was toch nu redelijk gezond?
.Tot over een uur , eerst wakker worden,quote:Op woensdag 10 juni 2009 06:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een virtueel figuur die de week doormidden zaagt voor die blauwe
quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:16 schreef hondjes het volgende:
[..]
Denk dat je je benen teveel afknelt, meer lopen, en niet te lang zitten.Manu
of verkeerde stoel, achter je computer,heb ook zo een rotstoel, en voel het ook
dus , meer bewegen,
quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:19 schreef hondjes het volgende:
[..]
een man een man, een woord een woord, zeg maar zo, ik hou ervan...6.59 uur bericht van NMNS
Nee joh, ik zit op een hometrainer. Wel een leuke met redelijk wat mogelijkhedenquote:Op woensdag 10 juni 2009 08:21 schreef Manu82 het volgende:
Heb je trouwens een racefiets NMNS?
Dat bevalt niet, dat bevalt nooit. Toch deed ik het voor drie jaar geleden iedere dag en sommige perioden in mijn leven stond ik om vijf uur 's morgens naast mijn bed. Maar in principe ben ik een avond- nachtmens.quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:16 schreef hondjes het volgende:
[..]
En, en, hoe bevalt het je, 7 uur op, , zal zo even terug kijken hoe laat je postte![]()
quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee joh, ik zit op een hometrainer. Wel een leuke met redelijk wat mogelijkheden
Soms heb ik jaren van 5 uur op, dan kan ik niet langer blijven liggen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat bevalt niet, dat bevalt nooit. Toch deed ik het voor drie jaar geleden iedere dag en sommige perioden in mijn leven stond ik om vijf uur 's morgens naast mijn bed. Maar in principe ben ik een avond- nachtmens.
Ja, dat is waar en ik vind het bizar. Een jaar is zo weer voorbij terwijl het vroeger eeuwen leek te durenquote:Op woensdag 10 juni 2009 08:35 schreef hondjes het volgende:
Het bekende verschijnsel, hoe ouder je wordt, hoe sneller de dagen gaan,
Paard wil laten zien dat het ook kunstjes kanquote:Op woensdag 10 juni 2009 08:58 schreef Copycat het volgende:
Waarom ligt dat paard voor dood?
Lieve buuv dus! En duikse lekker!quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:21 schreef CarOnline het volgende:
Mogge![]()
Wat ben ik móe! Moest tijdens mn rem-slaap de kids naar school brengen dus ik duik er zo maar weer eens even in![]()
Maar niet voor ik de buuv een welgemeende '&
&
' heb toegewenst!
Ja eerst mn koffie ff op en dan nog heerlijk 2 uurtjes pitten, voor ik tijdens díe remslaap ze weer moet ophalenquote:
Vind ik een hopeloze ellende, als ik zeg: twee uur worden het er vier.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:28 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja eerst mn koffie ff op en dan nog heerlijk 2 uurtjes pitten, voor ik tijdens díe remslaap ze weer moet ophalen
Ja maar dan staan m'n bloedjes op het schoolplein, eenzaam en verlatenquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:30 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Vind ik een hopeloze ellende, als ik zeg: twee uur worden het er vier.
Daar kom je op woensdagmiddag niet mee weg.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:32 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja maar dan staan m'n bloedjes op het schoolplein, eenzaam en verlaten
Overblijven?quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:32 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja maar dan staan m'n bloedjes op het schoolplein, eenzaam en verlaten
Shit ja, hebben ze vrij!quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Daar kom je op woensdagmiddag niet mee weg.
quote:
Ja!quote:
Ja, honderden.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:11 schreef Copycat het volgende:
Heftig. Veel ontslagen gevallen? En heb je je vandaag ziek gemeld, met een kater?
Ja, da's best belangrijk.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:12 schreef Juud79 het volgende:
Morning all!
Wat een geluk Gert, dat je mag blijven.
Talkin' about massaontslag. Wereldwijd?quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:13 schreef Gert het volgende:
Ja, honderden.
En nee, ben bezig nu, al is het wat stroef vandaag.
Ik moet S5E1 nog zien, maar ik vermoed dat dit geen compliment is.quote:
Ha Andy, nou dat snap ik wel.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:24 schreef Copycat het volgende:
Gave schoenen!
Doe mij die zwager maar. En die neger. Uiteraard.
Ja, maar de core zit in Nederland, en daar moest er 15 procent worden afgeroomd. Gemiddeld hè, dus in sommige segmenten vrijwel niets en in sommige heel veel. Ja dat was spannend gisteren. En de ouzo daarna lekker. En de hoofdpijn manifesto jetztquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Talkin' about massaontslag. Wereldwijd?
Nee, ik ben er vrijdag niet bij. Ik kan pas na de files wegrijden en ben er dan om 21.00 uur. Moet dan ´s nachts nog weer terug naar huis alleen, vind ik niet echt een goed plan.quote:
Kan me voorstellen dat die ouzo gisteravond extra lekker smaakte! En die koppijn overleef je ook wel weerquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:31 schreef Gert het volgende:
Ja, maar de core zit in Nederland, en daar moest er 15 procent worden afgeroomd. Gemiddeld hè, dus in sommige segmenten vrijwel niets en in sommige heel veel. Ja dat was spannend gisteren. En de ouzo daarna lekker. En de hoofdpijn manifesto jetzt
en dat is het,quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:12 schreef Juud79 het volgende:
Morning all!
Wat een geluk Gert, dat je mag blijven.
Weet nog niet zeker, ben nu op Bologna en Turijn aan het zoeken. Is ook maar voor een weekend, maar die aanbiedingen duren geloof ik niet zo lang van Ryanairquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:50 schreef hondjes het volgende:
[..]
waarheen,of geen idee., gewoon weer even wegwezen.
en Verona, ik hou van Noord Italie, zulke mooie steden.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Weet nog niet zeker, ben nu op Bologna en Turijn aan het zoeken. Is ook maar voor een weekend, maar die aanbiedingen duren geloof ik niet zo lang van Ryanair
volgens mij wel daar in de buurt, maar daar is vriendin vorig jaar al geweestquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:57 schreef hondjes het volgende:
Vliegen ze niet op Florence.?
OK, eigenlijk zijn al die steden mooi,quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]
volgens mij wel daar in de buurt, maar daar is vriendin vorig jaar al geweest
quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:59 schreef hondjes het volgende:
[..]
OK, eigenlijk zijn al die steden mooi,
Als ik niet naar Spanje was gegaan, had ik zeker een huis in Italie gekocht.
Des te meer reden om daar nu verandering in te brengen!quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:02 schreef Manu82 het volgende:
Lijkt mij ook leuk, maar ben nog nooit echt in Italie geweest
Dan moet je eigenlijk Rome zien...een en al monument.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Lijkt mij ook leuk, maar ben nog nooit echt in Italie geweest
quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:06 schreef hondjes het volgende:
[..]
Dan moet je eigenlijk Rome zien...een en al monument.
Verona is mooi, en is te lopen, niet zo groot.
Wij gingen vaak naar de meren, en dan steden bekijken.
En veel cruises gedaan, dan kom je in allerlei havens,
quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]maar dit wordt weer gewoon een korte stedentrip om even overal vanaf te zijn
Of om weer een verjaardag niet bij te wonen
Was op Mallorca ook toen ik daar ooit was, maar je kon nog wel tot laat etenquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:12 schreef hondjes het volgende:
Denk er wel aan , dat s middags alles dicht is., en het vrij uitgestorven is. behalve dan Venetie., daar is alles wel open, tenminste veel.
Met de boot, naar New Castle, vanuit IJmuiden, heb je gelijk vakantiequote:Op woensdag 10 juni 2009 13:12 schreef Manu82 het volgende:
Zit er nu trouwens ook over de optie
Londen --> Manchester --> Edinburgh --> Glasgow --> Dublin
te denken/kijken, maar is waarschijnlijk te lang en te duur
Florence kun je écht wel twee keer heen, hallo.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]
volgens mij wel daar in de buurt, maar daar is vriendin vorig jaar al geweest
Meestal kom je om 1 uur aan met een cruiseschip en...gaan de winkels dicht, dan is het wel klote, alsquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:14 schreef Copycat het volgende:
Dat is ook maar twee uurtjes, dat alles dicht is. Prima tijd voor een middagdutje altijd. En de barretjes zijn nog altijd open.
Neh, is alweer vrij duur als je voor 32 euro pp al retour (heen londen - terug dublin) kunt zijn.....quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:14 schreef hondjes het volgende:
[..]
Met de boot, naar New Castle, vanuit IJmuiden, heb je gelijk vakantie
en dan naar Edinburgh
Dat zou dus niks voor mij zijn, zo'n cruise. Veel te gebonden aan de tijden van het schip. Bij de eerste haven kom ik waarschijnlijk al te laat aan.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:16 schreef hondjes het volgende:
Meestal kom je om 1 uur aan met een cruiseschip en...gaan de winkels dicht, dan is het wel klote, als
het schip om half vijf weer vertrekt.
Anders maakt het geen ruk uit, gewoon lekker wat eten en drinken.
Thanks, ben nu aan het kijken om een auto erbij te huren omdat er een redelijk hotel in een buitenwijk isquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Florence kun je écht wel twee keer heen, hallo.
Verona is ook wel mooi (mooie arena). Maar vliegt Ryanair niet op Pisa?
Je moét deze foto eens gemaakt hebben natuurlijk.
[ afbeelding ]
Of een foto van de making of the foto, nóg origineler.
Maar écht mooi is Lucca, dat vlak bij Pisa ligt.
We hebben het zo een 15 keer gedaan, cruisen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zou dus niks voor mij zijn, zo'n cruise. Veel te gebonden aan de tijden van het schip. Bij de eerste haven kom ik waarschijnlijk al te laat aan.
Ja, dat lijkt me ook dat je daar onrustig van wordt. En dat associeer ik niet met lekker vakantie vieren. Ik vind dat tig steden in evenveel dagen aandoen ook zo 'Europa in een week. Het is vandaag dinsdag, dus dit moet Amsterdam zijn.'quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:23 schreef hondjes het volgende:
We hebben het zo een 15 keer gedaan, cruisen.
Je ziet wel veel, in een korte tijd, zonder er voor te reizen.
s morgens sta je op en denk je, waar ben ik nu weer. en s.avonds als de boot vertrekt , heb je zoiets
van ok gezien, volgende,,,je wordt een beetje een onrustige reiziger.
Als ik weer ga, mag je meequote:Op woensdag 10 juni 2009 13:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me ook dat je daar onrustig van wordt. En dat associeer ik niet met lekker vakantie vieren. Ik vind dat tig steden in evenveel dagen aandoen ook zo 'Europa in een week. Het is vandaag dinsdag, dus dit moet Amsterdam zijn.'
Maar als je me wil uitnodigen, zeg ik geen nee. Zo ben ik dan ook wel weer.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:28 schreef debuurvrouw het volgende:
Ben ik nou de enige die bij cruisen een Eindhovens park voor zich ziet?
Het Anne Frank Plantsoen. Hoe zou het met Fonske Spooren zijn?quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:28 schreef debuurvrouw het volgende:
Ben ik nou de enige die bij cruisen een Eindhovens park voor zich ziet?
quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het Anne Frank Plantsoen. Hoe zou het met Fonske Spooren zijn?
Gelukkig ben ik niet de enige pervert.quote:
Ik ken mijn stad gewoonquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:40 schreef debuurvrouw het volgende:
Gelukkig ben ik niet de enige pervert.
ga je van stuissterren!quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:01 schreef Copycat het volgende:
Lekker muziekje!
Beter dan dat Don't upset the rhythm hitje dat ze nu hebben, als je 't mij vraagt. Maar ja, dat doen ze dan weer niet.
Maar eigenlijk wil hij dus zelfs op vakantie iets 'doen' . Want reizen is een soort placebo-activiteit.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:54 schreef hondjes het volgende:
[..]
Als ik weer ga, mag je mee![]()
Niet alles is een grote stad, , meestal zit er in een reis maar 2 grote steden. b.v. Portofino ben je zo door, en zo heb je veel meer van die plaatsen.
Maar ja, langzaam heb ik zo alles drie keer gezien, en soms gaan we niet eens van boord, en daarom ga ik
voorlopig niet meer cruisen, maar mijn man vindt het prachtig, gewoon lekker aan boord liggen en varen maar.Hij is hele jaar druk met bedrijf en dan heeft hij helemaal niets aan zijn kop. en zit gewoon naar de zee te staren, de kust, de lichtjes in de avond., geen zorgen , het eten staat voor je neus.
Eigenlijk wel, als we in Spanje aankomen, begint hij ook altijd gelijk, de zwembaden chloor erin,quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar eigenlijk wil hij dus zelfs op vakantie iets 'doen' . Want reizen is een soort placebo-activiteit.
Tenminste: zo ervaar ik het. Heerlijk. Niets doen en toch in beweging zijn, een doel hebben. Dat drukt de rusteloosheid de kop in.
o.a. om dit;quote:
Geeft toch niet?quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:39 schreef hondjes het volgende:
Denk dat je het wel goed ziet, zo had ik dat cruisen nog niet bekeken, waarom hij het zo leuk vindt.
Slim ventje hè. Daarom mag die ook blijven!quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:39 schreef hondjes het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, als we in Spanje aankomen, begint hij ook altijd gelijk, de zwembaden chloor erin,
snoeien , de palmbomen kortwieken..
Denk dat je het wel goed ziet, zo had ik dat cruisen nog niet bekeken, waarom hij het zo leuk vindt.
en dat is nog maar de helftquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:29 schreef Noek het volgende:
[..]
Slim ventje hè. Daarom mag die ook blijven!![]()
Godsjezus Fan!
Je bedoelt 40 kilometer jakkeren?quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:29 schreef Noek het volgende:
Nou, daar heb je hem net!
Ik ga eventjes fietsen.
WOW Fan, die films mag je houden, ik kijk ongeveer 1 DVD per jaar, maar die beeldjes ...... zijn die van Vittorio Tessaro?quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:09 schreef FANN het volgende:
• Alle 86 afleveringen op 30 DVD's!
• Ruim 3,5 uur nooit eerder vertoond materiaal
zijn we wel even zoet mee.....
Oh, die piesen zo lekker stinkerig over je handen als je ze oppakt.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:25 schreef tuinfluiter het volgende:
Net de jaarlijkse waterstanden opgenomen bij de watermeter in de tuin,
2 tegels optillen , nog een onhandige deksel , zo op het eerste oog 244 pissenbedden![]()
en daar zat een padje mij aan te kijken, dacht nog zal ik hem vrij laten in de tuin, maar heb um toch
weer onder de deksel en watermeter gezet.
[ afbeelding ]
Doug.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Lekkere MILF hè, Nancy!
Of ben jij meer op Doug?
Ik hoop met je mee Buuf.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:09 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik had ook een gesprekje vanochtend. Kweenie hoor, lastig in te schatten. Hopelijk gaat het door
Vrijdag! Positief nieuws: ik had een enorm oppasprobleem omdat de BSO er mee stopte. Maar iemand gaat een doorstart doen!quote:
En wat ga je doen? Semi-zorg, maar zonder kontenwasserij?quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Vrijdag! Positief nieuws: ik had een enorm oppasprobleem omdat de BSO er mee stopte. Maar iemand gaat een doorstart doen!Yeah! geen obstakels meer!!! ik wil die baan!
![]()
Nee joh! in een superleuke winkel waar ze servies en pannen en leuke dingen verkopenquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:50 schreef Gert het volgende:
[..]
En wat ga je doen? Semi-zorg, maar zonder kontenwasserij?
Was je zo zenuwachtig dan? Wel een teken (ook voor hullie) dat je de baan echt graag wilt!quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee joh! in een superleuke winkel waar ze servies en pannen en leuke dingen verkopenOh echt... sin an.
Maar was een slecht gesprek. Echt heel. Tja....
Ja, dat ook wel een beetje, maar vooral onvoorbereid.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Was je zo zenuwachtig dan? Wel een teken (ook voor hullie) dat je de baan echt graag wilt!
quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:59 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik had me niet echt verdiept omdat ik toch geen oppas had dacht ik. Ja. Stom ik weet.
jajajajajaquote:
Oh, vertel!quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:08 schreef CarOnline het volgende:
En zets ze spirit!
En dan kan je lekker in een huishoudwinkel werken![]()
![]()
Ik heb nu trouwens ook het verschil tussen ons gevonden![]()
Dat jij graag in een huishoudwinkel wil werken en ik er zwaar depressief rond liepquote:
Ben je wel commercieel dan?quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
jajajajajaMaar echt verkeerd was het niet hoor, ik kreeg wel het gevoel dat ik proef mag komen draaien. En daar heb ik nu wel zin in ook. ik heb gewoon oppas
![]()
En als ik proef mag komen draaien, dan heb ik de baan
Ja hoooo! Geen strijkbouten en stofzuigers hèquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:12 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Dat jij graag in een huishoudwinkel wil werken en ik er zwaar depressief rond liep
Ja dat is wel anders, maar als ik mocht kiezenquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja hoooo! Geen strijkbouten en stofzuigers hèMaar ubercoole serviezen
Bestek, interieur-prullen, bakproducten
Echt gaaf hoor! en decoratie van de winkel is part of the job
![]()
![]()
Nou, ik krijg wel een beetje zweet van het hanteren van een Wedgwood hoor. komt ook door mijn altijd meelevende moeder trouwensquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:23 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja dat is wel anders, maar als ik mocht kiezen
Ja, strijkbouten en stofzuigers, als ze daar mee aankomen moet je rennen!![]()
Ik hoop echt dat het wat wordt, je bent er echt geknipt voor!
Oh ja, fijn servies.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou, ik krijg wel een beetje zweet van het hanteren van een Wedgwood hoor. komt ook door mijn altijd meelevende moeder trouwens
Ja, ze begon al over afgestoten oortjes enzo, dat die speciaal voor onhandige mensen zijn enzo. Nou ja, en dat na haar hoop ik goedbedoelde sms.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:27 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh ja, fijn servies.
Heeft mn moeder ook een kast vol van staan. En leuk dat koffieservies op een tafeltje![]()
Doodeng![]()
Hier komt het ook door mijn moeder maar ja, die weet hoe lomp ik ben.
Ze zet het nog net niet achter slot en grendel als ik langs kom.
Herkenbaar, herkenbaarquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, ze begon al over afgestoten oortjes enzo, dat die speciaal voor onhandige mensen zijn enzo. Nou ja, en dat na haar hoop ik goedbedoelde sms./fijn, als iemand vertrouwen in je heeft.
Gute nacht Frauleinquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:31 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar nu ga ik slapen.anders weet ik het wel weer.
Droom zachtquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:31 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar nu ga ik slapen.anders weet ik het wel weer.
Jeetje dat je die kent, je bent de eerstequote:Op woensdag 10 juni 2009 21:37 schreef Sporti het volgende:
[..]
WOW Fan, die films mag je houden, ik kijk ongeveer 1 DVD per jaar, maar die beeldjes ...... zijn die van Vittorio Tessaro?
Huub is terecht !quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:25 schreef tuinfluiter het volgende:
Net de jaarlijkse waterstanden opgenomen bij de watermeter in de tuin,
2 tegels optillen , nog een onhandige deksel , zo op het eerste oog 244 pissenbedden![]()
en daar zat een padje mij aan te kijken, dacht nog zal ik hem vrij laten in de tuin, maar heb um toch
weer onder de deksel en watermeter gezet.
[ afbeelding ]
Dat lijkt me leuk !quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Echt gaaf hoor! en decoratie van de winkel is part of the job![]()
![]()
yep op de eerste foto waar sporti ze herkende !quote:Op donderdag 11 juni 2009 00:09 schreef liesje1979 het volgende:
Fann! Staat die ene van 1 euro (en wat verzendkosten) ook op de foto?
Ja dat weet ik nog maar je was wle heel blij!quote:Op donderdag 11 juni 2009 00:13 schreef FANN het volgende:
[..]
yep op de eerste foto waar sporti ze herkende !![]()
maar er kwamen nog wel een berg versandkosten bij volgens mij 28 euro want die kwam uit duitsland
Wat een verschil in tijdzonequote:Op donderdag 11 juni 2009 00:43 schreef hondjes het volgende:
ga straks maar eens boodschappen doen.
niet nu gelijk, eerst even een tukkie doen.
trusten
Bada BINGquote:Op donderdag 11 juni 2009 00:17 schreef FANN het volgende:
Zo en nu ga ik me instaleren voor het eerste deel van The Sopranos....![]()
effe wijntje inschenken, en toastjes maken ofzo met zalmsalade......![]()
see you later
Ben klaar wakker, maar daar zit je niet op te wachtenquote:Op donderdag 11 juni 2009 03:05 schreef liesje1979 het volgende:
En nu slaapt iedereen zeker![]()
Of is manu al wakker?![]()
En P!! Meldt je eens in deze sc!![]()
Jawel!quote:Op donderdag 11 juni 2009 03:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben klaar wakker, maar daar zit je niet op te wachten
Ahh je heb al weekend !!! Oh jee zit je weer te baggerenquote:Op donderdag 11 juni 2009 03:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jawel!
Of hoe wakker?
Ik heb net gepost in de kbl sc zo dronkenwakker ben ik
En voor de rest zal het je een ruk zijn ...quote:Op donderdag 11 juni 2009 03:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ahh je heb al weekend !!! Oh jee zit je weer te baggerenHeb avonddienst .. vandaar
quote:
Ik heb me vanavond ff prima vermaakt met een fok verleden.. Kastanova en een grietje die niet wilde betalenquote:
Tot en met vrijdagquote:Op donderdag 11 juni 2009 04:38 schreef Manu82 het volgende:
[..]hoe lang heb je nu avonddienst eigenlijk?
Ah, die van Kastanova en z'n ex en. Was leuk, maar weet echt niet meer waar het over ging, wel dat er opeens wat exen kwamen opdravenquote:Op donderdag 11 juni 2009 04:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb me vanavond ff prima vermaakt met een fok verleden.. Kastanova en een grietje die niet wilde betalen
Volgens mij heb jij nog een topic daar over gemaakt. Ik zag er drie .. Hoe is het afgelopen
Ohhh.. nou ja tis jaren geleden maar het was vermakelijk om te lezen iig... En verder doe ik toch niks meer op mijn werk. Zo leer je nog es wat al staat het niet netjes op mijn CVquote:Op donderdag 11 juni 2009 04:39 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ah, die van Kastanova en z'n ex en. Was leuk, maar weet echt niet meer waar het over ging, wel dat er opeens wat exen kwamen opdraven
Ik ook onder de dekensquote:
ja, dat zou je zeggen, maar na een jaar of zeven komen die files je mijlenver 't strotje uit. Plus dat je 's avonds met een beetje pech erg laat thuis bent. Afijn, morgen mogen we weer thuis blijvenquote:Op donderdag 11 juni 2009 08:22 schreef Manu82 het volgende:
Toch best lekker weer voor de auto?
Radio keihard aan en gewoon een beetje touren
Tuurlijk wel, je bent vrij om te gaan en te staan waar je wil. Kijk ook even naar de cijfers, zoveel zijn er nog niet aan gestorven.quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:56 schreef hondjes het volgende:
vandaag komen zowel de WHO als de UN in een meeting bijeen over de griep.
Als we nu fase 6 krijgen, mogen we dan niet meer reizen?
Australie wil fase 6, die heeft alleen al 1000 zieken in Melbourne.quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, je bent vrij om te gaan en te staan waar je wil. Kijk ook even naar de cijfers, zoveel zijn er nog niet aan gestorven.
Tja, een griep gaat nu eenmaal altijd rond, vooral van mens op mens. De hamvraag is: "Hoeveel gaan er dood aan" En dat valt volgens mij tot nu toe alles mee.quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:18 schreef hondjes het volgende:
[..]
Australie wil fase 6, die heeft alleen al 1000 zieken in Melbourne.
Maar wat ik begrijp is, dat het gaat om mens op mens besmettingen.
http://www.ubalert.com/
of van dier op mens,quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja, een griep gaat nu eenmaal altijd rond, vooral van mens op mens. De hamvraag is: "Hoeveel gaan er dood aan" En dat valt volgens mij tot nu toe alles mee.
Wat vertel je me nu?quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat nou griep. Paris Hilton is weer vrijgezel.
Wereldschokkend! Is er dan niks meer heilig in deze verdorven wereld?quote:
Ik kan die column die ik nu aan het schrijven ben natuurlijk subtiel ombouwen naar een column over Paris. Kleine stap van vakantiewerk naar een hotelerfgename, tenslotte.quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, schrijf daar maar eens een column over.
http://foknieuws.nl/112414
quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:51 schreef hondjes het volgende:
Morning ..
En wat is het geworden in Italie.
of nog zoekende.
Het wordt weer even licht, wat een buien zeg.
Is Parijs geen optie.quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:53 schreef Manu82 het volgende:
[..]![]()
Vanmorgen bijna bologna geboekt en daarna bijna turijn, maar de vliegtijden zijn vervelend als je maar een paar dagen gaat....
hmzz, nog niet voorgesteldquote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat nou griep. Paris Hilton is weer vrijgezel.
quote:Ook vrouw Gentse korpschef problemen door alcohol
BRUSSEL - De Belgische justitie heeft het rijbewijs van de echtgenote van de geschorste Gentse korpschef Peter de Wolf voor 15 dagen ingetrokken. De vrouw reed door, na het veroorzaken van een ongeluk onder invloed van alcohol, zo meldde de Vlaamse krant Het Laatste Nieuws donderdag.
Eerder kwam haar man ook al in de problemen door drank. Hij staat momenteel terecht omdat hij in februari in beschonken toestand een ongeval veroorzaakte en de feiten met de hulp van enkele collega’s probeerde te verdoezelen. De geschorste korpschef riskeert anderhalf jaar celstraf. Zijn vrouw een forse boete.
“Ons leven is een puinhoop. Je zou voor minder enkele glazen drinken”, citeert de Vlaamse krant de echtgenote.
Prachtige verzameling Fan! Ik heb er maar 1 hoor die knappequote:Op donderdag 11 juni 2009 00:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Jeetje dat je die kent, je bent de eerste![]()
Ik heb een hele berg van die zooi allemaal van Ebay of Marktplaats![]()
Ah, ja die heb ik dus ookquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:47 schreef Sporti het volgende:
[..]
Prachtige verzameling Fan! Ik heb er maar 1 hoor die knappeman met hond. Hij maakt ook prachtige bronzen beeldjes, o.a een samurai die ik graag wil hebben, helaas kom ik die nooit tegen op Ebay of Marktplaats.
Ja klopt die bedoel ik Fan, linkje altijd welkom dusquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:06 schreef FANN het volgende:
[..]
dit is de advertentie mocht je willen kijken, http://link.marktplaats.nl/257871277
en met dat bronzen beeld bedoel je deze?
[ afbeelding ]
mocht ik ooit iets tegenkomen stuur ik je de link wel in je PM
Morgenavond maakt dat toch wel weer goed?quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:27 schreef Copycat het volgende:
Zo'n hekel aan meetings die nergens over en nergens heen gaan. Maar wel ruim drie uur duren.
Nou dat wordt leuk dan morgen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:27 schreef Copycat het volgende:
Zo'n hekel aan meetings die nergens over en nergens heen gaan. Maar wel ruim drie uur duren.
de Aikido krijger hou ik ook voor je in de gaten !quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:18 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ja klopt die bedoel ik Fan, linkje altijd welkom dusEr is ook nog een Aikido krijger die wil ik ook
![]()
Dat panterpakkie heeft inderdaad wel wateven in de gaten houden dus.
Nee joh ik sla nog geen deuk in een pakkie boterquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:42 schreef FANN het volgende:
[..]
de Aikido krijger hou ik ook voor je in de gaten !
ben jij zo'n vechtersbaasje ?
![]()
Is er geen drank dan?quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:27 schreef Copycat het volgende:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:50 schreef Sporti het volgende:
[..]
Om 20.25 een portret van een echt vechtersbaasje op Ned. 3 Mike Tyson, daar wil ik geen beeldje van
21!quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:19 schreef tuinfluiter het volgende:
En dan om 00:00 uur.
[ afbeelding ]
![]()
Zolang je nog sjans hebt met een knul van 23 jaar en nog wel een breakdance jongen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:17 schreef Copycat het volgende:
21!
Dat ben ik volgend jaar gewoon twee keer.
![]()
Stoer wuuf ben jequote:Op donderdag 11 juni 2009 21:23 schreef debuurvrouw het volgende:
navond! Gister een blessure gelopen en vandaag weer gewoon aan de start staan hè.Maar halverwege ging het toch wel erg pijn doen.
Maar gewoon lekker doorbikkelen. Nu dus echt auw.
Nope, de tweedequote:Op donderdag 11 juni 2009 21:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Stoer wuuf ben je![]()
Was het bij jullie ook al de laatste avond?
Het is echt overal andersquote:
En je moet nog 2 avondenquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:35 schreef debuurvrouw het volgende:
Ow... ik kan echt niet voor of achteruitpfffff
Heus niet! Meld ik me voor morgen wel af, en dan zie ik het zaterdag wel weer.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En je moet nog 2 avonden![]()
Wat en drama, je moet aan de pepmiddelen morgen
je hebt van die liquid blarenpleisters...die helpen echt...dan loop je weer als een kieviet...als dat tenminste het probleem isquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Heus niet! Meld ik me voor morgen wel af, en dan zie ik het zaterdag wel weer.Belachelijk wel, vorig jaar liep ik fluitend 4X10.
Maar dan kan je wel fluiten naar je medaillequote:Op donderdag 11 juni 2009 21:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Heus niet! Meld ik me voor morgen wel af, en dan zie ik het zaterdag wel weer.Belachelijk wel, vorig jaar liep ik fluitend 4X10.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dan kan je wel fluiten naar je medaille![]()
En je snoepketting
Morgen dus aan de energy-drank, dextro's en de blarenpleisters van Laysaquote:
Nou, het is nu langzaam blauw aan het worden.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Morgen dus aan de energy-drank, dextro's en de blarenpleisters van Laysa
dat loopt idd niet echt fijnquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou, het is nu langzaam blauw aan het worden.En ik kan mijn voet niet heffen. Dus daar helpt geen blarenpleister aan. Misschien maar ff een verbandje er om.
En een rolstoel regelen voor morgenquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou, het is nu langzaam blauw aan het worden.En ik kan mijn voet niet heffen. Dus daar helpt geen blarenpleister aan. Misschien maar ff een verbandje er om.
Momenteel loop ik even niet.quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Momenteel loop ik even niet.![]()
Gladde hobbelige modderpaadjes.Oh ik zou wel een reading willen met Derk Oglevie
Geen idee? Gewoon doorlopen, ondanks pijn? nah, het gaat vast weer over.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En een rolstoel regelen voor morgen![]()
Hoe kom je nou aan een blauwe voet
jahquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt?![]()
Dus daar ga je heen in de studio
Oh Tof!!!quote:
Copycat spellingnazi-toeter says *toet*.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:20 schreef Laysa het volgende:
nou.....het wordt zowiezo een leuke dag......ben benieuwd
euhm.....quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Copycat spellingnazi-toeter says *toet*.
Juist niet, jij woont dicht bij de duitse grens dus.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:26 schreef Laysa het volgende:
maar ik kom uit nijmegen...dan mag het toch wel
Net als Kallyquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:26 schreef Laysa het volgende:
maar ik kom uit nijmegen...dan mag het toch wel
sjitquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Juist niet, jij woont dicht bij de duitse grens dus.
ak kan nat als kally heul goed naimeegsquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Net als Kally![]()
Kijk maar uit dat ge niet geflatst wordt
ook hier slaap lekker danquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:30 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga slapie doen![]()
Lief zijn voor elkaar en slaap lekker voor straks![]()
quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
Slaap allemaal lekker, van uit welk subforum dan ook. Ikke nog even niet, flesje is nog niet leeg
Ik ben er alquote:
Prima, morgenmiddag weekendquote:
Ik een drukke week en ik moet nog gewoon 15 uur werken van de weekquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Prima, morgenmiddag weekend. Verder een redelijk suffe week gehad
.
quote:
Ahhh ik wéét het nog niet!quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:52 schreef Gert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die komen ook naar pukkelpopske.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |