Gisteren is seizoen 5 gestart in de VS, S05E01 is dus al te downloaden.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh wij gaan Weeds season 3 afkijken en misschien beginnen aan 4.
Ik heb ze al gezien maar Juud nog niet.
Waarom precies?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
De lost final is zo ontzettend gaaf!
Als je hem maar hebt laten liggen daarquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:25 schreef remlof het volgende:
Ik kwam Zaagmans net tegen op het metrostation
dat van dat slaay negeer ik en voetballen doe ik ook niet aan meequote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Is etenstijd Slaay en vanavond is er ook voetballen
Omdat antwoorden, omdat puzzel, al 5 seizoenen meeleven met de hoofdpersonen, goed strak verhaal, etcquote:
De FIFA had jou gevraagd om dat inplannen te organiseren?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:48 schreef remlof het volgende:
Nederland - Noorwegen is morgen pas. En ja dat weet ik zeker want dat heb ik ingepland
Ja die heb ik al gezien.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Gisteren is seizoen 5 gestart in de VS, S05E01 is dus al te downloaden.
*downloaden gaatquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Gisteren is seizoen 5 gestart in de VS, S05E01 is dus al te downloaden.
Dan ga je toch weer terugquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:57 schreef liesje1979 het volgende:
Weeds![]()
Ik moet maar eens leren downloaden(Handig zo'n handige ex
)
Goedenavond
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
Wat een ge-wel-dig plan!![]()
Nee dan koop ik weeds wel ofzo.
Lekkere MILF hè, Nancy!quote:
Een virtueel figuur die de week doormidden zaagt voor die blauwequote:Op woensdag 10 juni 2009 03:19 schreef Manu82 het volgende:
Who the fuck is Zaagmans?
Bijna, ben moed aan het verzamelenquote:Op woensdag 10 juni 2009 07:14 schreef liesje1979 het volgende:
Zit je al op de fiets NMNS?![]()
Goedemorgen
Ohw nou succes dan maarquote:Op woensdag 10 juni 2009 07:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bijna, ben moed aan het verzamelen![]()
Eerst nog even een vrolijk liedje voor Gert
Zit ik heel triest alleen in de bunkertopic en zitten jullie weer hier!quote:Op woensdag 10 juni 2009 07:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohw nou succes dan maar
Is het de eerste keer weer dat je gaat fietsen?
Ja 2 sc's werd mij persoonlijk een beetje veel.quote:Op woensdag 10 juni 2009 07:44 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Zit ik heel triest alleen in de bunkertopic en zitten jullie weer hier!
Ga je nu alleen hier zitten dan?quote:Op woensdag 10 juni 2009 07:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja 2 sc's werd mij persoonlijk een beetje veel.
Nah weet ik nog niet, maar ik had de laatste dagen gewoon niet de behoefte daar ook te tvp'enquote:
Nee, weet echt niet waar het door komt, het enige wat ik kan bedenken is dat ik nu weer op bed zit en dus variabele hoogte, maar lijkt me heel gekquote:Op woensdag 10 juni 2009 07:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nah weet ik nog niet, maar ik had de laatste dagen gewoon niet de behoefte daar ook te tvp'en
Vaag die spierpijn, heb je heel zenuwachtig zitten wiebelen in afwachting van je nieuwe laptop?
quote:Op woensdag 10 juni 2009 07:58 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Nou, heb toch net jou en Liesje hier weer ontmoet?
Wat is dat, krijg je een nieuwe laptop?
Eh, geen ideequote:Op woensdag 10 juni 2009 08:02 schreef Manu82 het volgende:
@Liesje, is er in Den Haag ergens een bejaardenzwembad?
Nee, maar wel de eerste keer 's morgens. Als ik het 's avonds doe val ik bijna niet in slaap. Dus we proberen het dan maar een keer in alle vroegte, met forse tegenzin. Maar goed, we hebben er veertig minuten opzittenquote:Op woensdag 10 juni 2009 07:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohw nou succes dan maar
Is het de eerste keer weer dat je gaat fietsen?
Je hebt trombose in je potuh van al dat zittenquote:Op woensdag 10 juni 2009 07:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, weet echt niet waar het door komt, het enige wat ik kan bedenken is dat ik nu weer op bed zit en dus variabele hoogte, maar lijkt me heel gek
Zal het niet zijn, denk eerder gebrek aan spierenquote:Op woensdag 10 juni 2009 08:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je hebt trombose in je potuh van al dat zitten
Wanneer ga je weer eens wat bewegen dan? Je was toch nu redelijk gezond?quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:13 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zal het niet zijn, denk eerder gebrek aan spieren
Goedemorgen,quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je hebt trombose in je potuh van al dat zitten
Beweeg steeds meer en ben nu met dit weer ook vaker buiten. Heb alleen nog geen lange stukken gefietst. Denk dat ik dat volgende week een keer ga proberen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wanneer ga je weer eens wat bewegen dan? Je was toch nu redelijk gezond?
.Tot over een uur , eerst wakker worden,quote:Op woensdag 10 juni 2009 06:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een virtueel figuur die de week doormidden zaagt voor die blauwe
quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:16 schreef hondjes het volgende:
[..]
Denk dat je je benen teveel afknelt, meer lopen, en niet te lang zitten.Manu
of verkeerde stoel, achter je computer,heb ook zo een rotstoel, en voel het ook
dus , meer bewegen,
quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:19 schreef hondjes het volgende:
[..]
een man een man, een woord een woord, zeg maar zo, ik hou ervan...6.59 uur bericht van NMNS
Nee joh, ik zit op een hometrainer. Wel een leuke met redelijk wat mogelijkhedenquote:Op woensdag 10 juni 2009 08:21 schreef Manu82 het volgende:
Heb je trouwens een racefiets NMNS?
Dat bevalt niet, dat bevalt nooit. Toch deed ik het voor drie jaar geleden iedere dag en sommige perioden in mijn leven stond ik om vijf uur 's morgens naast mijn bed. Maar in principe ben ik een avond- nachtmens.quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:16 schreef hondjes het volgende:
[..]
En, en, hoe bevalt het je, 7 uur op, , zal zo even terug kijken hoe laat je postte![]()
quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee joh, ik zit op een hometrainer. Wel een leuke met redelijk wat mogelijkheden
Soms heb ik jaren van 5 uur op, dan kan ik niet langer blijven liggen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat bevalt niet, dat bevalt nooit. Toch deed ik het voor drie jaar geleden iedere dag en sommige perioden in mijn leven stond ik om vijf uur 's morgens naast mijn bed. Maar in principe ben ik een avond- nachtmens.
Ja, dat is waar en ik vind het bizar. Een jaar is zo weer voorbij terwijl het vroeger eeuwen leek te durenquote:Op woensdag 10 juni 2009 08:35 schreef hondjes het volgende:
Het bekende verschijnsel, hoe ouder je wordt, hoe sneller de dagen gaan,
Paard wil laten zien dat het ook kunstjes kanquote:Op woensdag 10 juni 2009 08:58 schreef Copycat het volgende:
Waarom ligt dat paard voor dood?
Lieve buuv dus! En duikse lekker!quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:21 schreef CarOnline het volgende:
Mogge![]()
Wat ben ik móe! Moest tijdens mn rem-slaap de kids naar school brengen dus ik duik er zo maar weer eens even in![]()
Maar niet voor ik de buuv een welgemeende '&
&
' heb toegewenst!
Ja eerst mn koffie ff op en dan nog heerlijk 2 uurtjes pitten, voor ik tijdens díe remslaap ze weer moet ophalenquote:
Vind ik een hopeloze ellende, als ik zeg: twee uur worden het er vier.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:28 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja eerst mn koffie ff op en dan nog heerlijk 2 uurtjes pitten, voor ik tijdens díe remslaap ze weer moet ophalen
Ja maar dan staan m'n bloedjes op het schoolplein, eenzaam en verlatenquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:30 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Vind ik een hopeloze ellende, als ik zeg: twee uur worden het er vier.
Daar kom je op woensdagmiddag niet mee weg.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:32 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja maar dan staan m'n bloedjes op het schoolplein, eenzaam en verlaten
Overblijven?quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:32 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja maar dan staan m'n bloedjes op het schoolplein, eenzaam en verlaten
Shit ja, hebben ze vrij!quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Daar kom je op woensdagmiddag niet mee weg.
quote:
Ja!quote:
Ja, honderden.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:11 schreef Copycat het volgende:
Heftig. Veel ontslagen gevallen? En heb je je vandaag ziek gemeld, met een kater?
Ja, da's best belangrijk.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:12 schreef Juud79 het volgende:
Morning all!
Wat een geluk Gert, dat je mag blijven.
Talkin' about massaontslag. Wereldwijd?quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:13 schreef Gert het volgende:
Ja, honderden.
En nee, ben bezig nu, al is het wat stroef vandaag.
Ik moet S5E1 nog zien, maar ik vermoed dat dit geen compliment is.quote:
Ha Andy, nou dat snap ik wel.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:24 schreef Copycat het volgende:
Gave schoenen!
Doe mij die zwager maar. En die neger. Uiteraard.
Ja, maar de core zit in Nederland, en daar moest er 15 procent worden afgeroomd. Gemiddeld hè, dus in sommige segmenten vrijwel niets en in sommige heel veel. Ja dat was spannend gisteren. En de ouzo daarna lekker. En de hoofdpijn manifesto jetztquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Talkin' about massaontslag. Wereldwijd?
Nee, ik ben er vrijdag niet bij. Ik kan pas na de files wegrijden en ben er dan om 21.00 uur. Moet dan ´s nachts nog weer terug naar huis alleen, vind ik niet echt een goed plan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |