Ik dacht al.. Er zijn een paar spam records dan verbrokenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:05 schreef The_Dean het volgende:
Zooo dan, in een paar uurtjes even 100 topics gemist
Nee, maar vind het altijd wel stoer om de Ocean Race te kijken..quote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:29 schreef Psychonikeo het volgende:
zo.. mijn Italian Stallion t-shirt is binnen
Geloof ik geen biet vanquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:24 schreef motorbloempje het volgende:
[verhaal]
je kunt nog zo goed scoren op die test (er werd bij de voorlichting van het KLPD gezegd dat er best nog wel 's mensen zakken daarvoor) maar als je psychisch niet goed bevonden wordt verder, kan je 't schudden
Als jij dat wil moet je het vooral doen inderdaadquote:[verhaal]dat wil ik
en eigenlijk niets anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
Weet je zéker dat jij die test wel gehaald hebtquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:42 schreef motorbloempje het volgende:
Isdatzo? Kun je de TT aanpassen? 1005 moet het uiteraard zijn
Als je aangehouden wordt, heb je meestal iets echt fouts gedaan..quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zolang je mij naar niet aanhoudt
Oh nu komt het aan- vs. staande gehouden verhaal wéérquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:48 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als je aangehouden wordt, heb je meestal iets echt fouts gedaan..
Agente in de familiequote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh nu komt het aan- vs. staande gehouden verhaal wéér.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Geloof ik geen biet van![]()
.
[..]
Als jij dat wil moet je het vooral doen inderdaad, wel zorgen dat je een goed beeld van je werkzaamheden hebt hè. Ik zeg niet dat je dat niet hebt, geen idee namelijk.
Ik zou ook niet 40 jaar lang werk kunnen doen dat ik eigenlijk niet zou wíllen doen of waar ik geen voldoening uit haal, en dat is het belangrijkste.
En je komt niet op 't FF flauw doen hè.
heb met Baksteen een dag meegelopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en binnenkort loop ik nog mee bij het KLPD.
veel kritische vragen gesteld en ook kritische antwoorden teruggehad. Ga ik bij het KLPD ook doen.
Ook veel vragen op een forum voor agenten en sollicitanten en krijg ook daar veel reele antwoorden terug.
Ik weet dat niet alles rozengeur en maneschijn is, maar dat is het NERGENSen ik vermoed dat de positieve kanten van het vak me de minder leuke dingen over het algemeen zullen doen vergeten
Ja doei.
Nou, dan go for it girlquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
heb met Baksteen een dag meegelopenen binnenkort loop ik nog mee bij het KLPD.
veel kritische vragen gesteld en ook kritische antwoorden teruggehad. Ga ik bij het KLPD ook doen.
Ook veel vragen op een forum voor agenten en sollicitanten en krijg ook daar veel reele antwoorden terug.
Ik weet dat niet alles rozengeur en maneschijn is, maar dat is het NERGENSen ik vermoed dat de positieve kanten van het vak me de minder leuke dingen over het algemeen zullen doen vergeten
Ik duw je gewoon de berm in met je motorquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en met dat soort commentaren moet men ook opzouten.
Als ik je tegenkom en je misdraagt je, hang je, net als elk willekeurig ander persoon die ik voor me had kunnen hebben
Op de weg houd ik me altijd aan de regels.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:48 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als je aangehouden wordt, heb je meestal iets echt fouts gedaan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |