het is en blijft gewoon een kwalletje ...quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:51 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
\Eddem lijkt wel een omaatje met dat staartje en dat brilletje.of ben ik erg negatief
Adam en Micky zijn verwante zielen. Dat kun je zien. Ze zijn in die korte tijd helemaal naar elkaar toegegroeid en zelfs min of meer in elkaar overgevloeid. Micky is Adam en Adam is Micky en MickyenAdam zijn AdamenMicky enzovoort. Dat is wat echte liefde met mensen doet. Maar ja, de meeste mensen komen nooit in de buurt van echte liefde, ze weten niet hoe dat voelt, laat staan dat ze weten hoe het eruit ziet.quote:
en dat ze maar mooi ver weg gaan zweven ... ver weg van alle natuurkrachten die nog gaan komen! ghe ghequote:Op woensdag 10 juni 2009 01:50 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Adam en Micky zijn verwante zielen. Dat kun je zien. Ze zijn in die korte tijd helemaal naar elkaar toegegroeid en zelfs min of meer in elkaar overgevloeid. Micky is Adam en Adam is Micky en MickyenAdam zijn AdamenMicky enzovoort. Dat is wat echte liefde met mensen doet. Maar ja, de meeste mensen komen nooit in de buurt van echte liefde, ze weten niet hoe dat voelt, laat staan dat ze weten hoe het eruit ziet.
ZO, dus. Als een Siamese tweeling met vier spijkerbroekbenen en twee blonde paardenstaartjes. Dit is pure versmelting. Dit is wat Joost Zwagerman bedoelde met 'De ziekte van jij' - het verlangen om de ander niet alleen te beminnen, maar ook te wórden.
Micky en Adam zijn daarin geslaagdZij zijn samen één zwevende liefdeskomeet geworden, één helende en genezende oerkracht, een soort menselijke vuurbal van liefde, positiviteit en compliesjon.
Het valt Patries niet aan te rekenen. Dit ligt buiten haar macht. Dit was onontkoombaar, zoals natuurkrachten ook onontkoombaar zijn, en daarbij vallen ook onschuldige slachtoffers. Laat dat een troost zijn voor Patries: zij is in feite omver geslagen door een onvermijdelijke Tsunami. Ook Christina is meegesleurd door het oergeweld van deze alles verzengende liefde. Het doet pijn, ja. Het is gruwelijk. Maar zo steekt de natuur in elkaar. En kunnen wij de natuur iets verwijten? Dat is de les die wij van AdamenMicky leren.
Doet me denken aan Daanquote:Op woensdag 10 juni 2009 01:50 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Adam en Micky zijn verwante zielen. Dat kun je zien. Ze zijn in die korte tijd helemaal naar elkaar toegegroeid en zelfs min of meer in elkaar overgevloeid. Micky is Adam en Adam is Micky en MickyenAdam zijn AdamenMicky enzovoort. Dat is wat echte liefde met mensen doet. Maar ja, de meeste mensen komen nooit in de buurt van echte liefde, ze weten niet hoe dat voelt, laat staan dat ze weten hoe het eruit ziet.
ZO, dus. Als een Siamese tweeling met vier spijkerbroekbenen en twee blonde paardenstaartjes. Dit is pure versmelting. Dit is wat Joost Zwagerman bedoelde met 'De ziekte van jij' - het verlangen om de ander niet alleen te beminnen, maar ook te wórden.
Micky en Adam zijn daarin geslaagdZij zijn samen één zwevende liefdeskomeet geworden, één helende en genezende oerkracht, een soort menselijke vuurbal van liefde, positiviteit en compliesjon.
Het valt Patries niet aan te rekenen. Dit ligt buiten haar macht. Dit was onontkoombaar, zoals natuurkrachten ook onontkoombaar zijn, en daarbij vallen ook onschuldige slachtoffers. Laat dat een troost zijn voor Patries: zij is in feite omver geslagen door een onvermijdelijke Tsunami. Ook Christina is meegesleurd door het oergeweld van deze alles verzengende liefde. Het doet pijn, ja. Het is gruwelijk. Maar zo steekt de natuur in elkaar. En kunnen wij de natuur iets verwijten? Dat is de les die wij van AdamenMicky leren.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 04:23 schreef Ole het volgende:![]()
er hebben heel wat userts gelurkt zeg, en nu eindelijk durven posten
(vooral doen hoor)
Even Off topic voor dude: Ik zie Hans van W elke dag met zijn hondje...
[ afbeelding ]
Na het zien van het musical gala moet ik elk jaar aan Hans van W denken, en in welk zwart gat die man terecht gekomen moet zijnquote:Op woensdag 10 juni 2009 08:37 schreef Duderella het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wáár??
En hoe is het met hem?
En met het hondje?
En wat vindt híj nou van Eddem en Micky en die arme Patries?
Dat zou Hans zijn hondje nooit aandoen, er zo maar vandoor gaan voor zoiets als Ware Liefde![]()
![]()
Zie mij eens langs de grenzen van off topic schrijden.
Briljant!quote:
quote:di 09 jun 2009, 22:57
Dochter Patricia Paay: waarom is mijn vader zo'n 'jackass'?
AMSTERDAM - Christina Curry, de dochter van Adam Curry en Patricia Paay, is niet te spreken over de daden van haar vader.
Ze Twittert: "I wonder when my dad decided to become such a JACKASS // New issue of Dutch Grazia?"
In de Grazia doen Adam en zijn nieuwe liefde Micky Hoogendijk nogmaals uit de doeken hoe geweldig ze het met elkaar hebben getroffen...
Christina schrijft verder over de kwestie: "There's more where that came from kids." Wordt dus vervolgd...
Ik vind haar meer op een jaren '80 Patries lijken.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:34 schreef Anniebab het volgende:
Qua gezicht lijkt ze wel veel op der paps.
Niet echt een betrouwbare bron, but who cares.quote:Het in marihuanawolken stukgelopen huwelijk tussen Patricia Paay en Adam Curry begint haar geheimen prijs te geven. Vertelde Adam Curry (44) eerder al dat hij van zijn twintig jarig ‘huwelijksgeluk’ met zijn 16 jaar oudere echtgenote Patricia Paay maar weinig meegekregen heeft omdat hij bij voortduring stoned was, nu heeft Curry ook aan intimi onthuld dat het zijn Patricia was die doorgaans de marihuana voor hem kocht zodat hij zijn dagelijks rantsoen van vier joints tot zich kon nemen!
Geweldige fotosoep.quote:
Ik vond Daan altijd behoorlijk saxayquote:Op woensdag 10 juni 2009 04:25 schreef Ole het volgende:
[..]
Doet me denken aan DaanSchuurmans
destijds met Jennifer Hoffman.
Gelukkig is Jennifer van die engerd af, ik vind haar nu een topwijf, met een waanzinnig sterke uitstraling!
Ze hebben iig wél zonnebanken in dat zwarte gat!quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Na het zien van het musical gala moet ik elk jaar aan Hans van W denken, en in welk zwart gat die man terecht gekomen moet zijn
quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:41 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ze hebben iig wél zonnebanken in dat zwarte gat!
Team Christinaquote:29 minuten ago from web
Jesus, headlines met een tweet?I better be carefull. Ik zal nog één ding zeggen, en dan zwijg ik compleet hier over (heeft toch geen zin)
29 minuten ago from web
Wat er gebeurt is heeft me diep gekwetst. We zijn altijd zo’n gelukkig gezzinnitje geweestdus het kwam echt without warnin
28 minuten ago from web
warning (like a smack in the face). Mijn ouders waren een voorbeeld voor mij, en door hun geloofde ik in echte liefde –
28 minuten ago from web
nu heb ik wel wat moeite om te geloven dat het noch bestaat. Zij waren allebijj mijn beste vrienden, en nu dat Adam weg is voelt het alsof
27 minuten ago from web
er een stuk uit mijn hart is. Als ik nu mijn vader spreek, of in zijn ogen kijk, zie ik MIJN vader niet meer; ik zie iemand met glazig,
27 minuten ago from web
verliefde ogen die niet meer hoort wat ik of mijn moeder zeggen. Ik hou ontzettend veel van mijn moeder, en kijk elke dag met bewondering
26 minuten ago from web
toe hoe sterk zij is - en met mij staat ze nog sterker. Met Micky wil ik nooit wat mee te maken hebben,
26 minuten ago from web
want wat zij heeft geflikt is onvergeefelijk. Maar mijn vader blijft mijn vader,en ik zal altijd van hem houden
25 minuten ago from webTime heals everything, toch?
and that, twitterwolrd/Nederland, is the last you'll hear of that.
Darling, she is zo vrrrreselijk hip. She spreekt two verschillende thalen, you know. That's zo veel better for the ontwikkeling.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nou, Eddem en Patries hadden beter ook even een paar Nederlandse lesjes kunnen besteden aan hun spruit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |